فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه از شنبه ۲۴ فروردین تا جمعه ۳۰ فروردین ۹۸ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

فال روزانه شبکه pmc

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه شنبه 24 فروردین • یکشنبه 25 فروردین • دوشنبه 26 فروردین • سه شنبه 27 فروردین • چهارشنبه 28 فروردین • پنجشنبه 29 فروردین  • جمعه 30 فروردین

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : خودتان را باور کنید

شما دل بزرگ و سر نترسی دارید. خودتان را باور کنید و به شخصی بزدل در اطرافتان بیش از حد بال و پر ندهید وگرنه شما را با ترساندن از پرواز از بالا به پایین خواهد کشید. اگر مجرد هستید وارد یک رابطه عاطفی خواهید شد و اگر متاهل هستید علاقه تان مستحکم تر خواهد شد. هدیه ای دریافت خواهید کرد.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: به اصولتان پایبند باشید

شخصی کاری برایتان انجام خواهد داد که ارزش مادی و معنوی بالایی دارد. مقدمات یک سفر را آماده می کنید این سفر در تصمیم گیری های بعدی زندگی تان نقش بسزایی دارد. برای گرفتن یک تصمیم بزرگ حواستان باشد سرتان به حاشیه پرت نشود و از اصل ماجرا دور نشوید. به اصولتان پایبند باشید.

♊ فال pmc خردادی عزیز : بهانه دست کسی ندهید

با یک شاخه گل به عیادت دوستی که در بستر بیماری است بروید. شخصی در اطرافتان دنبال بهانه است تا دعوایی راه بیاندازد و از آب گل آلود ماهی بگیرد، حرفهایش را نشنیده بگیرید و وارد هیچ بحثی با او نشوید. برای انجام یک کار حقوقی با شما تماس گرفته خواهد شد و شما به مکانی اداری مراجعه خواهید کرد.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : برای خودتان وقت بگذارید

سکوت این روزها آرامش قبل از طوفان است. برای یک اتفاق بزرگ خودتان را آماده کنید. تمام زندگی خلاصه شده در کار نیست. وقتی را به انجام کاری که دوست دارید اختصاص دهید و با افراد تازه رفت و آمد کنید. وارد ماجرایی احساسی که از ابتدا می دانید درست نیست نشوید بعدا ضربه بدی خواهید خورد.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : با تقاضای مالی تان موافقت می شود

از شما برای حضور در جشنی بزرگ دعوت خواهد شد، این دعوت را بپذیرید. شخصی برای انجام کار خیری با شما تماس خواهد گرفت، منصف باشید و کدورت ها را کنار بگذارید و هر کاری از دستتان برمی آید برایشان انجام دهید. در محیط کار تغییراتی اتفاق خواهد افتاد. با تقاضای مالی یا وامتان موافقت خواهد شد.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : شخص نمک نشناس را دور کنید

نیتی که در سر دارید عملی کنید، نتیجه اش از آنچه که انتظار دارید بهتر خواهد شد. با این کار هم خودتان و هم اطرافیان شگفت زده خواهید شد. برای خودتان احترام بیشتری قائل شوید و شخصی که حرمت نان و نمک سفره تان را نگه نمی دارد از خانه تان دور کنید. برای انجام هر معامله ای کمی دست نگه دارید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : مراقب سلامت خود باشید

در روابطتان میانه رو باشید تا بتوانید آهسته و پیوسته پیش بروید. ملاقات کاری تان آنطور که تصور می کنید پیش نخواهد رفت و با مسائل تازه ای روبرو خواهید شد، اما جای نگرانی نیست.دهن بین نباشید تا به بازی نگیرند تان. بیشتر مراقب سلامتتان باشید و در خوردن و نوشیدن زیاده روی نکنید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : وارد بجث نشوید

پیشنهاد مالی به شما می شود. اختیار اموال تان را به دست دیگران هرچقدر هم که امین باشند نسپارید وگرنه باز پس گرفتنش به این سادگی ها نخواهد بود. درگیر یک بحث طولانی کاری خواهید شد، وقتتان را بیهوده صرف مسائل کوچک نکنید و انرژی تان را هدر ندهید. یاد آوری چیزی غصه دارتان می کند.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : گذشته را بی خیال شوید

روزهای پرکاری را پیش رو دارید. انجام کارهای کوچک را اینقدر عقب انداخته اید که حالا برای شروع کار مهمی که در سر دارید دست و پایتان به هم گره خورده، وقت بگذارید و کارهای کوچک ظاهرا غیر ضروری را هرچه زودتر تمام کنید.این همه گذشته را مرور نکنید. با خودتان تکرار کنید این نیز بگذرد.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : به میهمانی دعوت می شوید

کاری برای شخصی انجام خواهید داد و دیدن صورت شاد و خوشحالش خستگی را از تنتان بیرون خواهد برد. به یک میهمانی دعوت خواهید شد. در رابطه با مسائل احساسی روزهای شادی را پیش رو دارید.اجازه ندهید شخصی بی دلیل برای کار نکرده اش منت سرتان بگذارد و روغن ریخته شده را نذر امامزاده کند.

♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : قبل از تصمیم خوب فکر کنید

اگر قصد قطع رابطه دارید بهتر است یک هفته با خودتان خلوت کنید و بعد از اطمینان از درستی تصمیمتان این کار را انجام بدهید. با شما برای انجام کاری مشورت خواهید شد. خودتان را درگیر کاری که برایش وقت ندارید نکنید تا بیهوده به خودتان دلشوره و نگرانی وارد نکنید. تنها چیزی که این روزها به آن احتیاج ندارید درگیری ذهنی است.


♓ فال PMC متولدین اسفند : همیشه حق با شما نیست

یک قرار داد یا سرمایه گذاری کوچک به ثمر می نشیند و از انجام کار سود می برید. شخصی با گفتن جمله ای به شما مسیر زندگی تان را تغییر می دهد . قدردانش باشید.در مورد جر و بحث پیش آمده در خانه لجبازی را کنار بگذارید و مسئله را از چشم آنها هم ببینید یادتان باشد همیشه حق با شما نیست.
فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند واینفو در این باره ندارد.

دانلود فایل صوتی فال PMC

زمان پخش فال pmc متغیر است،

سعی می کنیم در اسرع وقت در اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *