فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۲ شهریور تا جمعه ۸ شهریور ۹۸ ]

فال روزانه شبکه pmc

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه 2 شهریور • یکشنبه 3 شهریور • دوشنبه 4 شهریور • سه شنبه 5 شهریور • چهارشنبه 6 شهریور • پنجشنبه 7 شهریور  • جمعه 8 شهریور

 

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : با خودتان مهربانتر باشید

شما از دانستن حقیقت فراری هستید، وقت آن رسیده که با آن روبرو شوید. یک فرصت خوب برای شادی کردن را از دست خواهید داد. با خودتان مهربانتر باشید و پیش از آنکه دیر بشود تغییر مسیر بدهید. اعضای خانواده تان را دست کم نگیرید آنها مشاوران خوبی برایتان هستند، می توانید با خیال راحت از راهنمایی هایشان استفاده کنید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: با درایت و منطق تصمیم درست را بگیرید

باید برای ادامه دادن یا ندادن رابطه عاطفی تان تصمیم مهمی بگیرید، مراقب باشید تا با درایت و منطق تصمیم درست را بگیرید تا پس فردا حسرت گذشته را نخورید، خودتان را جای او بگذارید و بعد راه را انتخاب کنید. برای رفتن به دیدار کسی که ناخوش احوال است بیش از این دست دست نکنید. گذشته هرچه که بوده کنار بگذارید و به دیدنش بروید.

♊ فال pmc خردادی عزیز : مرد روزهای سخت اگر نیستید برگردید

برای رفتن به جایی بلیطی تهیه خواهید کرد. قدم در راهی می گذارید که پایان ندارد، مرد روزهای سخت اگر نیستید تا دیر نشده برگردید. از رفیق قدیمی خود سراغی بگیرید. یک خبر خوش چنان شادمانی برایتان به همراه دارد که سر از پا نخواهید شناخت. فرصتی پیش می اآید که بهتر است هرچه زودتر برایش برنامه ریزی کنید. دیدن ناگهانی شخصی دستپاچه تان می کند.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : حرفی که روی سینه تان سنگینی می کند به زبان نیاورید

به یک سفر خواهید رفت و خستگی این چند وقت پرفشار از تنتان برده خواهد شد. از دوستی رفتاری خواهید دید که غافلگیرتان می کند. حرفی که روی سینه تان سنگینی می کند به زبان نیاورید، بعد از گفتنش حالتان بهتر نمی شود.همیشه کسانی را داشته اید که از شما حمایت کرده و برای رسیدن به خواسته هایتان همراهی تان می کنند، قدر آنها را بدانید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : با واقعیت کنار بیاید

پای درد و دل دوستی خواهید نشست الگر می توانید گرهی از کارش باز کنید، تنها گفتن آنچه که او را خوشحال می کند برایش کافی نیست کمک کنید تا چشمانش به واقعیت ماجرا باز شود. در گذشته اتفاقی برایتان افتاده که فکرتان را امروز به خود مشغول کرده اما دوست دارید آن را به دست فراموشی بسپارید، با واقعیت کنار بیاید و کم کم با آن را قبول کنید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : بیشتر به فکر خودتان باشید

برای بدست آوردن چیزی مدتهاست که می جنگید، وقت ان رسیده که از خودتان بپرسید که آیا ارزشش را دارد. مدتهاست که شما با خودتان خلوت نکرده اید، بیشتر به فکر خودتان باشید هیچ چیز به اندازه سلامتی روحی و جسمی تان ارزش ندارد.در مورد یک مسئله کاری یک طرفه به قاضی نروید، با این کار راه حل پیدا نمی کنید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : برنامه ریزی داشته باشید

برای آینده دور و نزدیکتان برنامه ریزی داشته باشید. راه تازه یا کار تازه ای در ذهنتان شکل گرفته. برای خودتان وقت بگذارید و جوانب آن را بسنجید و تصمیم قطعی را بگیرید هرچه زودتر بهتر، نترسید و خطر کنید. با کسی که یکبار از مشورت کردن با او پشیمان شده اید دوباره به مشورت ننشینید، او صلاح شما را نمی داند.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : آخر هفته برای استراحت کردن وقت بگذارید

در مورد نحوه حضورتان در جلسه ای کاری دقت کنید تا جایی که می توانید آراسته و آماده و سروقت حاضر شوید. چند روزی است که احساس خستگی می کنید روزهای پر دردسری را پشت سر گذاشته اید. تمرکز بالا باعث شده انرژی زیادی را از دست بدهید. آخر هفته برای استراحت کردن وقت بگذارید تا خستگی تان در برود.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : افکار منفی را از سرتان دور کنید

حرف هایی می شنوید که باید خودتان را کنترل کنید و عصبانی نشوید. ناخواسته کاری کرده اید و خاطر کسی را که دوست دارید آزرده اید، مراقب رفتارتان باشید و سعی کنید دلخوری پیش آمده را به خوشی از بین ببرید.به زودی مبلغی به دستتان می رسد که زیاد نیست اما مداوم است و گره از مشکلاتتان باز می کند. افکار منفی را از سرتان دور کنید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : زمان تغییرات هست

نگرانی ها فقط در سر شماست. از کسی که به شما بکن نکن و امر و نهی می کند فاصله بگیرید. خبر خوشی خواهید شنید که دلتان را گرم می کند. برای رفتن به جایی با شادی تدارک خواهید دید. جوابی که مدتهاست منتظرش هستید به زودی خواهید شنید زمان تغییرات هست برای خودتان بیشتر وقت بگذارید.


♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : اوضاع زندگی تان خیلی بهتر از چند ماه پیش خواهد شد

برای رفع مشکل پیش آمده با افراد با صلاحیت مشورت کنید. نگران نباشید اوضاع زندگی تان خیلی بهتر از چند ماه پیش خواهد شد و به زودی به مسائل این روزهایتان خواهید خندید. گاهی از روی خودخواهی دوست دارید همه اطرافیان به حرفهایتان گوش داده و آنچه را که می گویید سریع انجام بدهند، فراموش نکنید افراد برای خودشان عقیده دارند.

 


♓ فال PMC متولدین اسفند : خندیدن را تمرین کنید

برای سریدن به خواسته هایتان به دیگران سخت نگیرید. یک الگوی شخصیتی انتخاب کنید و برای رسیدن به آن شخصیت تلاش کنید. فرصتی از شما گرفته شده اما نگران نباشید آنچه که مال شماست مال شماست، به آنچه که می خواهید می رسید. خندیدن را تمرین کنید و از صبح که بلند می شوید در آینه به خودتان لبخند بزنید تا دنیا به شما لبخند بزند.
فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو در این باره ندارد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *