فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۲۵ مرداد تا جمعه ۳۱ مرداد ۹۹ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال PMC و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه شنبه 25 مرداد • یکشنبه 26 مرداد • دوشنبه 27 مرداد • سه شنبه 28 مرداد • چهارشنبه 29 مرداد • پنجشنبه 30 مرداد • جمعه 31 مرداد.

♈ فال pmc متولدین فروردین : خوددار باشید

شما آدم با محبت و مهربانی هستید و دلتان می خواهد به دیگران کمک کنید اما فردی از این اخلاق شما سوءاستفاده می کند و این باعث رنج شما می شود. این روزها دائما به مرور خاطرات گذشته می پردازید، از آن ها درس بگیرید و نه اینکه دائم غصه بخورید. در محیط کار تحولاتی به نفع شما رخ خواهد داد، کافیست خوددار باشید.

♉ فال PMC متولدین اردیبهشت : نگران حرف دیگران نباشید

از فرصتی که پیش می آید بهترین استفاده را ببرید و حرفی را که در دل دارید به زبان بیاورید تا کار یکسره بشود.خودتان را از قفسی که دور خودتان ساخته اید آزاد کنید. شما باید آزادانه پرواز کنید. از خلاقیت هایتان بهره ببرید و راهتان را پیدا کنید.نگران حرف دیگران نباشید آنچه را که فکر می کنید درست است انجام دهید

♊ فال pmc متولدین خرداد :  به خودتان ایمان داشته باشید

بزودی تحولات تازه در زندگی تان پیش می آید که شما را به آینده و رویدادهای خوش امیدوار می کند. پیگیری کورکورانه از آنچه دیگران می کنند نکنید. خودتان باشید و به انتخابتان ایمان داشته باشید.
به کم راضی نشوید بهترین ها می تواند از آن شما باشد به شرط آنکه خودتان به آن باور داشته باشید


♋ فال PMC متولدین تیر : از خود توقع بی جا نداشته باشید

دست دوستی که به سمتتان دراز می شود را رد نکنید. برخلاف انتظارتان یک جلسه آشنایی آنطور که توقع دارید پیش نخواهد رفت، خودتان را سرزنش نکنید. منتظر رسیدن پیغامی از کسی هستید. بپذیرید که شما نمی توانید همه را خوشحال و راضی کنید. توانایی های خودتان را بشناسید و از خودتان توقع بی جا نداشته باشید


♌ فال PMC متولدین مرداد : همسرتان را بیشتر درک کنید

جنگ اول بهتر از صلح آخر است برای گرفتن یک تصمیم درست ، بهتر است احساساتتان را درگیر نکنید و مسئله را از بُعد منطقی بنگرید.همسرتان را بیشتر درک کنید .جر و بحث های طولانی شما را از بحث اصلی دور می کند و به یک دور باطل می افتید ،هوشیار باشد و به موقع از بحث خارج شوید


♍ فال PMC متولدین شهریور : خبری را بدون اطمینان از صحت آن فاش نکنید

چیزی را گم کرده اید یا از شما دزدیده اند که بسیار ناراحتتان کرده و همچنان چشمتان همه جا به دنبالش است. خبری به گوشتان خواهد رسید تا اطمینان از واقعیت خبر بهتر است شلوغ نکنید و دیگران را در جریان نگذارید. در انتظار کسی هستید که با آمدنش بسیاری از دلتنگی ها و مشکلات شما حل می شود.


♎ فال PMC متولدین مهر : روزهای خوشی در انتظارتان است

برای کسی که دوستش دارید ارزش زیادی قائلید، مطمئن باشید که این احساس دوطرفه است. روابط اجتماعی شما به خاطر گشاده رویی و اخلاق خوبتان بسیار بالاست. این روزها کمتر کسی از شما می رنجد. شما بخوبی می دانید کی و کجا حرف بزنید و چه موقع سکوت کنید.موفقیت های درخشان و روزهای خوش در انتظار شماست.

♏ فال PMC متولدین آبان: در قبول شراکت دقت کنید

آخرین نگرانی تان درباره مسائل احساسی و عاطفیتان خواهد بود. ورود مسافری از راه دور فوق العاده خوشحالتان خواهد کرد. در قبول پیشنهادهای شراکتی دقت بیشتری داشته باشید. با شخصی که برایتان جذابیت بالایی دارد آشنا می شوید و ملاقات می کنید. حواستان باشد تا سوالی از شما نپرسیده توضیح اضافه ای ندهید.


♐ فال PMC متولدین آذر : اوضاع مالی خوب می شود

به میهمانی دعوت می شودی حتما این دعوت را بپذیرید. به هدف رسیدن مهم است اما حواستان باشد برای رسید از هر وسیله ای استفاده نکنید و دست به دامان هرکسی هم نشوید.برخلاف توقعتان اوضاع مالیتان روبراه می شود.برای شروع کاری که در ذهن دارید منتظر مساعدت و همراهی دیگران نباشید


♑ فال PMC متولدین دى : آستین بالا بزنید

قدم به جای جدیدی خواهید گذاشت این را به فال نیک بگیرید.آستین هایتان را بالا زده و دست بکار شوید.برای حضور در جمعی علی رغم میل باطنی تان بهتر است اصرار نکنید خودتان را کوچک می کنید.برای جلوگیری از وقوع اتفاقی که نگرانتان کرده ، بهتر است دست بکار منطقی بزنید و با مذاکره مشکل را حل کنید

♒ فال PMC متولدین بهمن : ریخت و پاش نکنید

دل بکار می دهید و از بهانه های کوچک برای رسیدن به مقاصد و اهداف عالی خود بهره می برید. دل دریایی شما باعث شده دوستان زیادی داشته باشید. ریخت و پاش بیش از اندازه نکنید. از بین دوستانتان وفادارترین و خالص ترینشان را انتخاب کنید. بهتر است گاهی به عقب برگردید و اینکه کجای رابطه تان ایستاده اید را دوباره بسنجید.


♓ فال PMC متولدین اسفند : دعوت غیر منتظره ای پیش می آید

به نفع شما نیست که بی محابا به جلو پیش بروید.شما قلب رئوفی دارید که کینه هیچکس در آن جا ندارد. برای یک دعوت غیرمنتظره و رفتن به جایی که هیچ ائده ای در موردش ندارید، خودتان را آماده کنید.اگر از انجام کاری که به دیگران آسیب نمی رساند لذت می برید دیگر اینقدر خودتان را برای انجامش سرزنش نکنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *