فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه از شنبه ۲۱ اردیبهشت تا جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸ ]

فال pmc

فال روزانه شبکه pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه شنبه 21 اردیبهشت • یکشنبه 22 اردیبهشت • دوشنبه 23 اردیبهشت • سه شنبه 24 اردیبهشت • چهارشنبه 25 اردیبهشت • پنجشنبه 26 اردیبهشت  • جمعه 27 اردیبهشت

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : از تنهایی در خواهید آمد

در مورد یک مسئله مالی بخت و اقبال با شماست. به سلامت جسمی و روحی خود بیشتر توجه کنید. با تکیه به اراده خود راه و چاره ای مناسب برای مشکل فعلی تان پیدا خواهید کرد.این روزها سخت در تلاشید تا خود را کنترل کنید، نگران نباشید قبل از آنکه امید خود را به کلی از دست بدهید از این تنهایی و خلوت بیرون خواهید آمد.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: طرز فکر خود را تغییر دهید

یک بحث نیمه تمام را هرچه زودتر تمام کنید. این بحث هرچه طولانی شود به نتیجه رسیدنش غیر محتمل تر می شود. اگر قصد ازدواج دارید بهتر است با عشق شریک زندگی تان را انتخاب کنید وگرنه طعم واقعی خوشبختی و سعادت را نخواهید چشید. طرز فکرتان را تغییر دهید و از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرید.

♊ فال pmc خردادی عزیز : انعطاف پذیر باشید

سرسختی تان شما را به جایی نمی رساند، انعطاف پذیر باشید. در مورد مسائل کاری تان با تمام وجود سرتان به کارتان باشد تا به مقصود برسید و آرامش را دوباره تجربه کنید. با وجود آنکه در انتظار رخداد جدیدی نیستید، اتفاقی غیرمنتظره و غافلگیر کننده برایتان پیش می آید، اتفاق خوبیست نگران نباشید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : نسبت به حسودان بی تفاوت باشید

برای کنترل امور از قوه خلاقیت و ابتکار خود بهره بگیرید. شما از موقعیتی که در آن قرار گرفته اید بیزارید. به جای اینکه بنشینید و دست روی دست بگذارید تا معجزه ای به وقوع بپیوندد آستین بالا بزنید. نسبت به حسودان بی تفاوت باشید و از طعنه آنها دوری کنید. شکرگزار نعمتی باشید که در اختیار دارید تا نعمتتان افزون شود.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : شادمانی و موفقیت بزرگی انتظار شما را می کشد

از انجام کاری که در پیش گرفته اید پشیمان و ناامید نشوید. شادمانی و موفقیت بزرگی انتظار شما را می کشد. مراقب سخنانی که در جمعی کاری به زبان می آورید باشید. حرف های گفته شده را هرگز نمی توانید پس بگیرید.افکار منفی خود را تحت هیچ شرایطی به زبان نیاورید. با اطرافیان تان رویکردی متفاوت در پیش بگیرید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : خویشتن دار باشید

در محیط کاری شخصی قصد دارد شما را عصبانی کند، سعی کنید تا جای ممکن خویشتن دار باشید و اجازه ندهید او به هدف خود برسد. حتی اگر نسبت به نظرات و عقاید خود کاملا اطمینان دارید مسائل را از دید او هم بنگرید تا بتوانید درکش کنید و از بروز هر تنشی جلوگیری کنید. این هفته یک لحظه شیرین احساسی خواهید داشت.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : یک ملاقات خوشحالتان می کند

تحت هیچ شرایطی دوست وفادار خود را فراموش نکنید و از ایرادگیری و عیب جویی دوری کنید. در مورد نیتتان برنامه ریزی زودهنگام و به موقع به موفقیت هر چه بیشتر شما کمک می کند. بین وظایفتان تعادل برقرار کنید و به اولویت بندی آنها بپردازید تا یک فرصت طلایی را از دست ندهید. یک ملاقات خوشحالتان می کند.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : نا امید و مایوس نشوید

هر چقدر تلاش کنید قادر نیستید از زیر بار تعهدات و مسئولیت های خانوادگی تان فرار کنید. به جای مبارزه با امری بدیهی، حتی المقدور به تمامی وظایف فردی خود عمل کنید و بعد از آن به سراغ فعالیت های مورد علاقه و دلخواهتان بروید. با پشتکار و تلاش می توانید به نیتی که دارید برسید. نا امید و مایوس نشوید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : برای آینده کوتاه مدت خود برنامه ریزی کنید

در مورد مسئله ای مالی ممکن است با سختی ها و مشکلاتی مواجه شوید. با فردی که گمان می کنید دشمن شماست عاقلانه رفتار کنید، چون ممکن است در مورد او دچار اشتباه شده باشید. در حال حاضر برای آینده کوتاه مدت خود برنامه ریزی کنید و برای به ثمر رساندن برنامه هایتان از هیچ کوششی دریغ نکنید. هفته آرامی پیش رو دارید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : بیش از حد به خود اطمینان دارید که …

این روزها چون بیش از حد به خود اطمینان دارید افکاری را که در ذهن دارید مورد تجزیه و تحلیل قرار نمی دهید. حواستان باشد شور و هیجان این روزها بیش از آنکه به حالتان مفید باشد، برایتان دردسر ساز خواهد شد. واکنش دیگران نسبت به ایده های مهم و قابل تامل تان را در نظر بگیرید و سپس به سراغ تصمیم گیری های مهم و تعیین کننده بروید.

♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : در عشق استوار و ثابت قدم باشید

از طریق ایده ای تازه می توانید به موفقیت های جدید برسید. با وجود آنکه به خاطر فشارهای عصبی این روزها احساس خوبی ندارید، اما اظهارات صادقانه تان امور را خیلی سریعتر از حد انتظارتان پیش خواهد برد. در مورد نیتتان به زودی به مراد خود خواهید رسید. شک و تردید را از خود دور کنید و در عشق استوار و ثابت قدم باشید.


♓ فال PMC متولدین اسفند : از هر شخصی درخواست کمک نکنید

این روزها تضاد و پیچیدگی بین دنیای درونی تان و موقعیتی که اخیرا گرفتار آن شده اید، ذهنتان را به شدت مشغول کرده و باعث شده که موقتا کنترل امور زندگی را از دست بدهید. حواستان باشد از هر جایی و هر شخصی درخواست کمک نکنید. در مورد مسئله پیش آمده احساسی تان از تجربه دیگران استفاده کنید.
فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو در این باره ندارد.

دانلود فایل صوتی فال PMC

زمان پخش فال pmc متغیر است،

سعی می کنیم در اسرع وقت در سایت قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *