فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه از شنبه ۳ فروردین تا جمعه ۹ فروردین ۹۸ ]

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

فال روزانه شبکه pmc

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

 

فال روزانه شنبه 3 فروردین • یکشنبه 4 فروردین • دوشنبه 5 فروردین • سه شنبه 6 فروردین • چهارشنبه 7 فروردین • پنجشنبه 8 فروردین  • جمعه 9 فروردین

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : به خودتان تکانی بدهید

به خودتان و اطرافیان تان تکانی بدهید تا اوضاع در اطرافتان تغییر کند. خبری به شما رسیده که ترسی به دلتان انداخته است، به جای آنکه دست و پای خودتان را گم کنید با خودتان خلوت کنید و باور داشته باشید که شما از پس این اتفاق بر می آیید. افکار بی اهمیت را از ذهنتان دور کنید. به دیدن شخصی خواهید رفت و خریدی انجام خواهید داد.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: باد آورده را باد می برد

لازم است است به کسی که فکر می کند می تواند از شما و حضورتان سو استفاده بکند توضیح بدهید که مهربانی و کنار آمدن شما از روی ضعفتان نیست، بلکه این بیانگر قدرت شماست. در مورد رابطه عاطفی و احساسی تان یادتان باشد هرچه را که آسان بدست بیاورید می تواند آسان هم از دست برود. سعی کنید از فکر های بد به دور باشید.

♊ فال pmc خردادی عزیز : مثبت نگر باشید

سعی کنید در نحوه فکر کردنتان تغییری ایجاد کنید، شرط را بر وقوع اتفاقات خوب بگذارید و برای رسیدن به آنچه که می خواهید یک دقیقه هم از تلاش باز نه ایستید. سراسر وجود شما پر از انرژی است اما از اوضاع بد اقتصادی گله دارید. حق با شماست به شرطی که فقط زانوی غم بغل نگیرید و به فکر راه چاره هم باشید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : دست بکار شوید

از تمام ظرفیت ها و توانایی های خود استفاده کنید و در پی آموختن حرفه ای خاص باشید. به کاری که همیشه به آن علاقمند بودید و همیشه فکرتان را مشغول کرده بوده بیش از این فکر نکنید و دست به کار شوید. شما استعداد خوبی دارید که باید برای شکوفایی آن حرکتی بکنید وگرنه اوضاع همچنان بر همین منوال خواهد ماند.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : رک و صریح باشید

با کنایه حرفی را خواهید زد ولی طرف مقابلتان منظورتان را نخواهد فهمید، رک و صریح خواسته یا نظرتان را بگویید بیشتر به نفع شماست و گرنه گره روی گره اضافه می کنید. به یک میهمانی باشکوه دعوت می شوید . در مورد نیتتان اگر صادقانه به سعی و تلاش بپردازید بزودی به هدف و نتیجه دلخواهتان می رسید


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : از هرکسی پول قرض نگیرید

برای دیگران دایه عزیزتر از مادرشان نشوید. بی دلیل هم خودتان و هم دیگران را به دردسر می اندازید. اگر صبر و حوصله داشته باشید، به خوبی به مقصود خود خواهید رسید. اهداف بزرگی در سر دارید که برای رسیدن به آنها نمی توانید عجله کنید. برایتان بهتر است که از هر کسی پول قرض نگیرید تا عزت شما حفظ شود.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : به پدر و مادر نیکی کنید

در عشق شکست خورده اید که باید مایه عبرت تان باشد. به کسی دل ببندید که تمام قلب خود را در اختیارتان بگذارد. با آدمهای دمدمی مزاج و دهن بین دوستی نکنید و خودتان را هم گول نزنید. به پدر و مادرتان نیکی کنید. اگر قصد خرید ملک یا اتومبیل را دارید با همه کس مشورت نکنید. بیهوده گمراهتان می کنند.

 


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : اعتدال خوب است!

ورزش روزانه به شما کمک می کند مقداری از نیروی اضافه تان را تخلیه کنید تا بتوانید روی آنچه که برایتان هم است بهتر تمرکز کنید. شما با دیده مثبت به همه چیز می نگرید و این بالاخره کار دستتان می دهد. از مثبت اندیشی بیش از حد لطمه خواهید خورد. نه خوش بینی محض خوبست و نه بدبینی. راه اعتدال را پیدا کنید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : قرض خود را ادا کنید

تا چیزی را شنیدید باور نکنید و اول خوب در مورد آن تحقیق کنید. شما مهربان و با گذشت هستید ولی از دست شخصی به شدت عصبانی می شوید. در نتیجه رفتاری از خودتان نشان می دهید که تمامی صفت های خوبتان را زیر سوال می برد. از کسی قرضی گرفته اید، بهتر است به موقع آن را ادا کنید تا اعتبارتان خدشه دار نشود.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : مشکل مالی برطرف می شود

با خودتان منصف باشید، بهتر است از اوقات فراغتتان به نحو بهتری استفاده کنید. به زودی مشکل مالی شما حل می شود. در مورد موضوعی که به شدت نگرانتان کرده، فکر کردن به بدترین حالتی که ممکن است اتفاق بیفتد و هم چنین پیدا کردن راه حل برای آن، در واقع می توان برایتان محرک بسیار خوبی باشد.

♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : کار خودتان را بکنید

شما از تسلیم شدن در برابر خواسته هایتان هراس دارید. تا وقتی به کسی ضرری نمی زنید، کار خودتان را بکنید. اندیشیدن به فردا و اینکه به چه سرنوشتی دچار می شوید، شما را دچار اضطراب و نگرانی می کند. انجام کاری خیر و کمک به دیگری دلتان را آرام و ذهنتان را پاک خواهد کرد. مطالعه می تواند تجربه شما را بیشتر کند.


♓ فال PMC متولدین اسفند : برا آینده نقشه بکشید

حرف شخصی مشوق و دلسوز را با جان دل بپذیرید. در مسایل مالی در حال حاضر بهتر است سنجیده تر عمل کنید. وقت زیادی را برای دوستان نگذارید و به جای آن سعی کنید در خلوت و تنهایی به مرور گذشته بپردازید و نقشه هایی برای امروز و آینده بکشید. شنیدن دو خبر خوب شما را خوشحال می کند.
فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

دانلود فایل صوتی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *