فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه از شنبه ۱ تیر تا جمعه ۷ تیر ۹۸ ]

فال pmcفال روزانه شبکه pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

فال روزانه شبکه pmc

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

 

فال روزانه شنبه 1 تیر • یکشنبه 2 تیر • دوشنبه 3 تیر • سه شنبه 4 تیر • چهارشنبه 5 تیر • پنجشنبه 6 تیر  • جمعه 7 تیر

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : به حس درونی خود توجه کنید

در مورد نیتتان وقت مناسب است، دست بکار شوید اما یادتان باشد باید همت و سعی فراوانی را سرمایه کار قرار بدهید. شما همیشه سعی دارید در مورد قضایای مختلف، علمی و منطقی فکر کرده و تصمیم بگیرید. پیشنهاد می شود در مورد اتفاقی که در شرف وقوع است به احساس های درونی خود بیشتر توجه کنید، مطمئن باشید که این بار ضرر نمی کنید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: گاهی نه گفتن هم لازم است

بین توانایی های شما و انتظاراتی که از یک فرد خاص دارید تفاوت زیادی وجود دارد، زود قضاوت نکنید و بی تامل به دیگران برچسب نزنید. یاد بگیرید تا در زندگی به دیگران گاهی هم پاسخ منفی بدهید، دلیلی ندارد که هرکس هر خواسته ای داشت آن را اجابت کنید. بهتر است کمی روحیه اعتماد به نفس خودتان را زیاد کرده و قاطعیت بیشتری به خرج دهید.

♊ فال pmc خردادی عزیز : آماده مسئولیت سخت شوید

دل تنگ کسی هستید که مدتهاست از او بی خبرید، با تماسی تلفنی جویای حالش شوید. محبت بزرگی در حق او و خودتان می کنید. مسئولیت های سنگینی انتظار شما را می کشد. خودتان را برای یک دوره کاری سخت آماده کرده و به خود بقبولانید که باید با انرژی پیش بروید تا در پایان به نتیجه دلخواهتان برسید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : به حرف مردم توجه نکنید

چشم انداز زندگی شما روشن و شفاف است. هرچه می شنوید به خودتان نگیرید. حرف مردم باد هواست از این گوش بشنوید و از آن گوش بدر کنید. در مورد اتفاق افتاده بر اساس پیش فرض هایتان تصمیم نگیرید اول تحقیق کنید و بعد رای قطعی تان را صادر و تصمیم گیری کنید. یکی از آرزوهای دیرینه تان در حال تحقق یافتن است.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : قبل از قبول پیشنهاد فکر کنید

در مورد مسئله ای که نگرانتان کرده برای نتیجه گیری سریعتر از هیچ کوششی دریغ نکنید. با فردی آشنا می شوید که پیشنهاد یک کار گروهی را مطرح می کند، هیجانتان را کنترل کنید و حتما راجع به آن پیشنهاد فکر کرده و حتما با دیگران هم مشورت کنید. به لحاظ روحی موضوعی ذهن شما را سخت مشغول کرده است این نگرانی به زودی برطرف و اوضاع بر وفق مرادتان خواهد شد.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : به زودی همه چی حل می شود

عشق همیشه در لحظه غیر منتظره در می زند. کسی به شما علاقمند است که در عین بی توجهی به او از این موضوع باخبرید. مدت نسبتا زیادی است که درگیر مسائل مالی و حتی تهیه وسائل لازم برای مهمترین رویداد زندگی هستید، به هیچ وجه نگران نباشید در آینده ای نزدیک همه چی حل می شود کافیست به خودتان ایمان داشته باشید


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : کار نیمه تمام را تمام کنید

برای ورود به یک دنیای جدید، به یاری دوستی نیاز دارید. جایی برای نگرانی نیست، با شجاعت حرکت کنید. کاری نیمه تمام دارید که باید هر چه زودتر آن را تمام کنید تا به نتیجه دلخواه برسید، تعلل بیش از حد به ضررتان تمام خواهد شد. کسی از نزدیکان و اطرافیان سخت نیازمند کمک و یاری فکری شماست، هر چه زودتر او را دریابید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : زحمت هایتان به نتیجه می رسد

تغییراتی تدریجی اما مثبت و سازنده در زندگی تان در حال وقوع است که نتایج مطلوبی برایتان خواهد داشت. امکانات جدید و متنوعی پیش رویتان قرار خواهد گرفت. باید حداکثر استفاده را از آن بکنید. زحمت و تلاشهای بی وقفه اخیر در زمینه کاری به بار می نشیند و به زودی میوه شیرین آن را خواهید چشید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : خود را با تغییرات وفق دهید

شرایطی به وجود آمده که ناچار هستید خودتان را با آن هماهنگ کنید، از این تغییر استقبال کنید. شاید برخی امور مطابق میلتان نباشد، اما در حال حاضر امکان تغییر آنها نیز وجود ندارد. کاری که از مدتها پیش شروع کرده بودید به زودی به ثمر خواهد نشست و به سودی دست می یابید. این سود تاثیر روانی مهمی بر زندگی تان خواهد گذاشت.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : نگرانی را از خودتان دور کنید

افسردگی فعلی شما زودگذر است. مطمئن باشید روزهای شادی پیش رو دارید. در راهی تازه گام گذارده و از آینده و پیچ و خم آن بیم دارید. نگرانی را از خودتان دور کنید. موفقیت شما در سایه تلاش و پشتکار در این راه قطعی است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد شما برخورد متین و آرام با دیگران است. مراقب شخص بد دهنی در جمعی باشید.

♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : در مورد مسئله عاطفی ابهام ها را بر طرف کنید

گرفتاری های مالی ذهن و روح شما را پریشان کرده است. اگر اعصاب آسوده نداشته باشید، نمی توانید در کارهای خود موفق باشید. به هر ترتیب که می توانید گرفتاری ها را سر و سامان بدهید و برای حل آنها فکری بکنید. در مورد مسئله عاطفی تان موضوعاتی وجود دارد که نسبت به آنها شناخت کافی ندارید. بهتر است تا دیر نشده ابهام ها را بر طرف کنید.


♓ فال PMC متولدین اسفند : قدر موقعیت و این روزها را بدانید

وقتی صورت یک مسئله روشن و شفاف باشد، حل آن آسانتر خواهد شد. اتفاقی غیر منتظره رخ می دهد که موجب می شود دید شما نسبت به زندگی تغییر کند. این تحول خوب است، آن را به فال نیک بگیرید. خبرهای خوبی درباره آنچه اخیرا فکرتان را مشغول کرده بود خواهید شنید و خیالتان از یک مشکل مالی آسوده می شود.
فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو  مسئولیتی در این باره ندارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *