فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۳۱ خرداد تا جمعه ۶ تیر ۹۹ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه ۳۱ خرداد • یکشنبه ۱ تیر • دوشنبه ۲ تیر • سه شنبه ۳ تیر • چهارشنبه ۴ تیر • پنجشنبه ۵ تیر • جمعه ۶ تیر

 

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :

موفقیتی که نصیبتان می شود حاصل تلاش، دوراندیشی و ایمان شما به خودتان است. شما قدر دوستی واقعی را می دانید و شخصی پرحرف و دورو را از نزد خود می رانید. از سخن درست و حق نرنجید و تا چیزی را با چشم خود ندیده‌اید باور نکنید. به رفت و آمد فامیلی اهمیت بدهید و خودتان را از جمع‌ها کنار نکشید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:

عاقلانه تر است که این روزها خودتان را از لحاظ مالی تقویت کنید تا در آینده مشکلی برایتان پیش نیاید. سرتان بسیار شلوغ است اما متاسفانه در انجام کارهایتان نظم ندارید، شما اغلب تعطیلات را هم مشغول انجام کار هستید. زمانی را که با دیگران می گذرانید لذت ببرید و فرصت خندیدن با دیگران را از دست ندهید.


♊ فال pmc خردادی عزیز :

از اینکه احساسات خود را بیان کنید نترسید، ماندن در تاریکی و بی جوابی ترسناک تر است. شما لایق بهترین‌ها هستید. فروتنی تا جایی که با حماقت اشتباه گرفته نشود خوب است. با اراده و تلاش پیگیر می توانید مشکلات پیش آمده را از زندگی‌تان دور کنید. شما زحمت زیادی را برای رسیدن به جایی که امروز هستید کشیده‌اید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

برای آنکه رابطه خوبی با نزدیکان بخصوص اعضای خانواده‌تان داشته باشید، باید شک و دودلی را کنار بگذارید. کارهایی را دوست دارید ولی برای انجام آن وقت نمی گذارید. به سفری خواهید رفت که شما را به یک آرامش مطلوب می رساند. آنچه کاشته‌اید درو خواهید کرد. به زودی در شرایطی قرار می گیرید که تصمیمات روشنی در خانواده اتخاذ می کنید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

کارهای فنی را یاد بگیرید، ضرر نمی کنید. سعی کنید روی پاهای خودتان بایستید و به امید کمک این و آن نباشید. راز خود را با هرکسی در میان نگذارید، اگر افشا شود وجه و مرتبه‌تان نزد دیگران پایین خواهد آمد. به دوستی های یک طرفه پایان بدهید و هر دستی را برای همکاری و شراکت نفشارید، نیتشان خیر نیست.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

برای جایگاهی که برای خودتان ساخته‌اید ارزش بیشتری قائل شوید. شکست خوردن در یک رابطه احساسی به معنای شکست مطلق نیست، روحیه خود را با امید به آینده بازسازی کنید. هر روز اتفاقی تازه می افتد دیری نمی گذرد که دوباره در جمع‌ها خواهید درخشید. مشکلات مالی فعلا تمامی ندارد بهتر است قناعت پیشه کنید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

امور کاری خود را پیشاپیش اولویت بندی کنید تا دچار ابهام و سردرگمی نشوید. به زودی راه مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد. از مجبور کردن دیگران به انجام کارهای مورد نظرتان خودداری کنید زیرا سودی عایدتان نمی شود. سروکله زدن با موانع موجود، درحال حاضر فقط به تشدید مشکلات و وخیم شدن اوضاع منجر می گردد.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

مهربانی افراطی به نفع شما نیست و بعضی ها آن را به حساب ضعف شما یا تافته‌ی جدا بافته بودن خودشان می گذارند. فرصت های تجاری بلند مدت به شما آموخته که سرمایه گذار خوبی هستید. در مورد موضوع پیش آمده کمی صبر داشته باشید. وقت ان رسیده که کارها و تجارت خود را با احتیاط دنبال کنید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

پیش از اتخاذ هر تصمیمی چند هفته‌ای درباره آن فکر کنید.افکار بیهوده را از خود دور کنید، منافع خود را در نظر بگیرید و به حرف افراد منفی‌باف گوش ندهید.برای رسیدن به خواسته‌هایتان ممکن است سختی و مرارت بکشید.در کمک به دیگران اعتدال را رعایت کنید تا در انتهای کار متضرر نشوید.به فکر یک برنامه‌ریزی جدید باشید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى :

اتفاقات خوب در راهند.شما قبل از اینکه به فکر خودتان باشید غمخوار دیگران هستید و دست آن‌ها را می گیرید و از مشکلات عبور می دهید.در اطرافتان دوستان همه دعاگویتان هستند. برای رسیدن به نیتتان مطمئن باشید با کمی تلاش بیشتر به آرزویتان خواهید رسید. پروژه ای بزرگ به شما پیشنهاد می شود که قبول آن برایتان بسیار خوب است.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

حفظ و تحکیم خانواده را بر هر چیز دیگری ترجیح دهید. برای شکوفایی استعدادهای بالقوه خود وقت بگذارید. به آرزوی دیرینه ای که داشته‌اید می رسید. سختی های گذشته به زودی تمام می شود. مراقب همسایه تازه وارد باشید تا سر از کارتان در نیاورد. روی شخصی حساب باز کرده‌اید که در هنگام نیاز شانه خالی خواهد کرد.


♓ فال PMC متولدین اسفند :

بین نزدیکان شخصی به شما حسادت می ورزد که بهتر است از او دوری کنید، از فرصتهای سر راهتان و حرفی که خواهید شنید استفاده کنید. این روزها هیچ چیز قادر به متوقف کردنتان نیست، خویشاوندی که در هنگام نیاز در گذشته به شما مساعدت مالی کرده است را فراموشش نکنید و احوال پرسش باشید، هفته خوب و شادی را در پیش دارید.

فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

زمان پخش فال PMC متغیر است، سعی می کنیم در اسرع وقت در اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *