کریس همسورث در ریبوت Jay and Silent Bob ظاهر خواهد شد!

کریس همسورث

کریس همسورث

کوین اسمیت (Kevin Smith) اعلام کرده است، که کریس همسورث (Chris Hemsworth) بازیگر فیلم Avengers: Endgame، در قسمت جدید ریبوت Jay and Silent Bob «جی و باب ساکت» ظاهر خواهد شد. آن‌ها برای بیان همکاری‌شان در اینستاگرام پست‌هایی را به اشتراک گذاشتند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با اینفو همراه باشید.

کوین اسمیت و جیسون موس (Jason Mewes) در نقش‌های خودشان، در کنار چهره‌های قدیمی و جدید فیلم، به هنرنمایی می‌پردازند. جی که جیسون موس و باب که کوین اسمیت نقش آن‌ها را بازی می‌کنند، اولین بار به عنوان دلالان مواد مخدر در سطح شهر پرسه می‌زدند، و آن‌ها ۲۵ سال پیش در اولین تجربه‌ی کارگردانی کوین اسمیت در فیلم Clerks ظاهر شدند. آنها کار را ادامه دادند که آثارشان شامل فیلم‌هایی مانند Mallrats، Chasing Amy، Dogma و Jay and Silent Bob و همچنین Clerks II هم می‌شود، و در آنها بسیار هم  خوش درخشیدند. این ریبوت جدید از فیلم Jay and Silent Bob قرار است از تمام ریبوت‌ها و دنباله‌های فیلم‌، پیشی بگیرد.

روساریو دانسون (Rosario Dawson) بازیگر فیلم Clerks II در اینستاگرام اسمیت، برای بازیگری در فیلم در همان نقشی که آخرین بار در سال ۲۰۰۶ در آن هنرنمایی نمود، معرفی شد. روساریو اولین بار در سریال درام و رمانتیکی به‌نام Chasing Amy که در سال ۱۹۹۷ ساخته شده بود ظاهر شد، و آخرین بار در نقشی افتخاری و انفرادی در فیلم Jay and Silent Bob در سال ۲۰۰۱ بازی کرده است.

Saban Films تصمیم دارد که فیلم را به اکران دربیاورد، و شرکت Universal Pictures Home Entertainment تمام حقوق خارجی برای انتشار فیلم را، بدست آوردند. جوردن مونسانتو (Jordan Monsanto) از Smodco  در کنار لیز دیسترو (Liz Destro) به تهیه‌کنندگی فیلم می‌پردازند.

لازم به ذکر است روساریو دانسون قرار است در قسمت جدید فیلم Zombieland 2: Double Tap ظاهر گردد، و همچنین انتظار می‌رود در سریال Jane the Virgin از شبکه‌ی CW نیز حضور داشته باشد.

ریبوت Jay and Silent Bob محصول اصلی خود را در ۲۷ مارس منتشر خواهد کرد و انتظار می‌رود که این فیلم اواخر امسال در سینماها اکران گردد.

منبع: ComingSoon

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *