سومین تریلر جدید Avengers: Endgame منتشر شد

Avengers: Endgame

Avengers: Endgame

طرفداران مارول رسما آماده‌ی شروعِ پایان داستان انتقام‌جویان می‌شوند، و این در حالی است که امکان خرید آنلاین بلیط‌های فیلم Avengers: Endgame از امروز صبح فراهم شده است. دیزنی قبل از اکران این بلاک‌باستر طرفداران را غافلگیر کرد و استودیو مارول امروز تریلر جدیدی از این فیلم رو به آماده را با شروع بلیط‌ فروشی منتشر کرده که شما خوانندگان عزیز اینفو می‌توانید در انتهای خبر مشاهده کنید.

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار فیلم، طرفداران خواهانِ دیدن ویدئوهای بیشتری از فیلم هستند. گفته می‌شود ویدئوهای قبلی تنها مربوط به ۱۵ تا ۲۰ دقیقه اول فیلم بودند و مابقی فیلم در این تیزر جدید آمده است.

سری چهارم انتقام‌جویان مابقی انتقام‌جویان را نشان می‌دهد که در تلاش هستند با تانوس مبارزه کنند. تانوس با یک اشاره نیمی از دنیا را با خاک یکسان کرد. جزئیات بیشتر فیلم مخفی نگه داشته شده است و گویا این دنباله مجزا از سری جنگ ابدیت است.

آنتونی روسو (Anthony Russo) یکی از کارگردانان فیلم قبلا به کامیک‌بوک گفته بود:

این مسئله برای ما خیلی مهم بود چون ما تجربه‌ای می‌خواستیم که از نظر احساسی کامل باشد. و خوشبختانه به این حس مشابه دست یافتیم و داستان بصورت سریالی روایت شد. قصد ما ساخت فیلم طولانی نبود که مجبور شویم از سر و ته آن بزنیم‌. ما سعی کردیم، آغاز، میانه و پایان برای فیلم تعریف کنیم.

طبق شایعات اخیر این فیلم ۳ ساعت خواهد بود چیزی که روسو آن را کاملا توجیه کرده است.

جو روسو (Joe Russo) در مصاحبه اخیرش گفته:

همچنان بحث سر مدت زمان فیلم وجود دارد، شاید تقریبا ۳ ساعت باشد. این مدت زمان خیلی خاص است. من چیزی را از وقتی بخش اول فیلم کات خورد، کم نکرده‌ام. هرچند صحنه‌های زیادی فیلم‌برداری کرده‌ایم چون داستان فیلم خیلی عظیم و گسترده است. ما شخصیت‌های زیادی داریم، برای همین مدت زمان فیلم باید بلند باشد.
من و برادرم، آنتونی، به نیازهای احساسی داستان و طرفداران پایبند هستیم. وقتی داستانی با شخصیت‌های زیاد و موج احساسی داری، به زمان زیادی نیاز خواهی داشت. باید مدت زمان خاصی برای فیلم‌ات در نظر بگیری و ما واقعا سر این فیلم سخت زحمت کشیدیم و با اینکه دوست ندارین خیلی طولانی باشد اما نمی‌شود ۱۰ سال داستان را همین‌طوری به اتمام رساند.

سری چهارم انتقام‌جویان ۶ اردیبهشت اکران می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *