فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۸ شهریور تا جمعه ۱۴ شهریور ۹۹ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال PMC و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه 8 شهریور • یکشنبه 9 شهریور • دوشنبه 10 شهریور • سه شنبه 11 شهریور • چهارشنبه 12 شهریور • پنجشنبه 13 شهریور • جمعه 14 شهریور

 

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :

به سر و وضع خود بیشتر برسید، مردم اول ظاهر شما را می بینند و بعد به شما فرصت صحبت کردن می دهند. برای انجام یک کار حقوقی دست دست نکنید وگرنه دیر می شود و دیگر کاری از دستتان بر نمی آید. در مورد مسئله ای که نگران و پریشان احوالتان کرده بیش از این مضطرب نباشید، آنچه از آن می ترسید اتفاق نخواهد افتاد.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:

خودتان را دست کم نگیرید، هر کسی نان ایمان و نیت پاک خودش را می خورد، مهم این است که شما تکلیفتان با خودتان روشن است. اوضاع مالی‌تان به زودی تغییر خواهد کرد. سعی کنید به وسوسه گرفتار نشوید و آنچه که با خون دل بدست آورده اید حفظ کنید. در مورد نیتی که در سر دارید اول زمینه رسیدن به هدف و مقصودتان را فراهم کنید و بعد دست بکار شوید.


♊ فال pmc خردادی عزیز :

شما در کارهای هنری در هر زمینه ای موفق می شوید. اندیشه ای پاک و بی آلایش دارید و همیشه به فکر دیگران هستید. متاسفانه این روزها نسبت به شخصی قدری شکاک هستید، بهتر است هر چه زودتر تکلیفتان را با این موضوع روشن کنید. بلاتکلیفی احساس بدی است که انسان را در تصمیم گیری فلج می کند. اگر بخواهید وسیله نقلیه‌تان را عوض کنید، وقتش همین حالاست.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

آزموده را آزمودن خطاست. از کسی که ریاکار است و نمی توان به او اعتماد کرد دوری کنید، بزرگترین ضربه را از او خواهید خورد و هرگز خودتان را برای آنکه می دانستید اما باز به او اعتماد کرده‌اید نخواهید بخشید. با وضعیت کنونی بهتر است آرزوها و توقعات خودتان را پایین بیاورید. آرزوهای بلند بالای مالی شما را دچار دردسر خواهد کرد.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

به خودتان بیایید، خودکرده را تدبیر نیست. مقصر وضعیت مالی ای که در آن درگیر شده‌اید، خود شما هستید. با او که بسیار دوستش دارید، عهد و پیمانتان را محکم کنید. آن وقت است که می بینید چطور به راحتی بلایا از اطرافتان پراکنده می شود. درگیر حل مسائل خودتان و اطرافیانتان می شوید. شما به تنهایی نمی توانید مسئله را حل کنید. از کسی کمک بگیرید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

نگران وقوع اتفاقی هستید، نگرانی‌تان بی دلیل است. سوالی را که می دانید جوابش منفی است نپرسید، مگر اینکه توانایی جواب نه شنیدن را داشته باشید. آنقدر به خودتان درگیر می شوید که از آمدن و رفتن عزیزی که برایتان بسیار مهم است با خبر نمی شوید. سرتان را قبل از آنکه خیلی دیر بشود از لاکتان بیرون بیاورید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

در برخورد با شخصی که پیش از این برایتان عزیز بوده، بهتر است اگر کلامتان نامهربان است، آن را به زبان نیاورید. غصه دلتان را سنگین تر می کند که سبک‌تر نمی کند. حواستان را معطوف به مسائل کاری کنید و در انجام کاری که در پیش دارید دقت کنید. بهتر است با درایت پیش بروید تا دچار دردسر و مشکل نشوید.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

روزگار برای همه پستی و بلندی دارد. با منفی فکر کردن و نگرانی دایمی داشتن مشکلاتتان حل نخواهد شد، بهتر است خودتان را ضعیف و ناتوان نشان ندهید تا دشمن شاد نشوید. درباره نیتی که در ذهن دارید امیدوار باشید. ناامیدی تمامی درها را به رویتان خواهد بست. تغییر کوچکی در زندگی روزمره‌تان پیش می آید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

دوستی تازه به سراغتان خواهد آمد. شما ورزش را دوست دارید و قدم زدن در طبیعت باعث شادی روحتان می شود. با تلاش و کوشش پیگیرتان به هدف کاری که در سر دارید خواهید رسید. به زودی مبلغ کوچکی به دستتان می رسد. توجه‌تان را به مسائل اصلی بدهید و درگیر جزئیات و حاشیه‌ها نشوید، وگرنه شما را از مسیر درست دور می کند.


♑ فال PMC جدید متولدین دى :

آنقدر بی تاب هستید که دیگران نگران و ناراحت وضعیت شما هستند. حالا زمان آن است تا گذشته را مرور کنید، تا یادتان بیاید که شما طوفان های سخت تر از این را هم پشت سر گذاشته‌اید. شما به خوبی می دانید که این نیز بگذرد. به خودتان مسلط باشید. اتفاقاتی در شرف انجام است که از آن بی خبرید. بیشتر از تجربیات خودتان استفاده کنید.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

زیاده طلبی را کنار بگذارید و قناعت پیشه کنید. حالا وقت بریز و بپاش نیست. روزهای خوش جوانی را با غم و نگرانی نگذرانید. این روزها دیگر بر نمی گردند. خوش یمنی و خوشبختی به سراغتان می آید و کاری را به خوبی شروع می کنید. این هفته وقت خوبی برای خرید است. برای فروش هنوز وقت هست. دست نگهدارید.


♓ فال PMC متولدین اسفند :

پول در آوردن خوب است به شرط آنکه برای بدست آوردنش راه درستی را انتخاب کرده باشید. ملاقات با دوستی باعث شادی‌تان می شود و هدیه ای بینتان رد و بدل می شود. برای انجام کاری مجبور می شوید که به مسافتی دور بروید. بهتر است گله نکنید و بجای آن به منافعی که عایدتان می شود فکر کنید. سود این کار بیشتر از ضررش است.

فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

زمان پخش فال PMC متغیر است، سعی می کنیم در اسرع وقت در اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *