فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۱۲ مهر تا جمعه ۱۸ مهر ۹۹ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال PMC و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه ۱۲ مهر • یکشنبه ۱۳ مهر • دوشنبه ۱۴ مهر • سه شنبه ۱۵ مهر • چهارشنبه ۱۶ مهر • پنجشنبه ۱۷ مهر • جمعه ۱۸ مهر

 

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :

سر تصمیمی که گرفته و حرفی که زده‌اید بایستید، شخصی با حرفی آتش به جانتان می زند، ضعف نشان ندهید و موضوع را حتی در خلوت تان هم دیگر مرور نکنید، شما نمی توانید زمان را به عقب برگردانید اما می توانید مراقب حالتان باشید و آن را خراب نکنید، آنچه اتفاق افتاده چیزی از ارزش های شما کم نمی‌کند.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:

حالا شما شهامتی که برای ایجاد تغییر در زندگی خود نیاز داشته‌اید را پیدا کرده‌اید، بهترین کار این است که برای انجام آن با دیگران وارد مذاکره شوید و نظرات همه آن ها را بررسی کنید تا بتوانید بهترین راه را برگزینید، حتی اگر این راه آنچه شما از ابتدا انتخاب کرده‌اید نباشد. با دوستان خود بیشتر از هر زمانی در ارتباط باشید


♊ فال pmc خردادی عزیز :

دروغگو را از اطراف خود دور کنید وگرنه وقتی به خودتان می آیید که متوجه می شوید پا به پای او دروغ می گویید. احتمال موفقیت در رسیدن به نیتی که مدتهاست به فکر آن بوده‌اید افزایش می یابد. از جمله ای که می‌شنوید نهایت استفاده را ببرید و از کمک دیگران غافل نشوید. به زیر دستان خود منفعت برسانید تا این هفته روزی شما پر برکت تر باشد.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

تنبلی را از خودتان دور کنید و دایم از دیگران توقع نداشته باشید. شما فرد باهوشی هستید و سریع همه چیز را یاد می گیرید، از این خصوصیت ذاتی استفاده کنید و برای یاد گرفتن چیزی تازه در زندگی تان تلاش کنید. در رابطه عاطفی تان با مشکلاتی روبرو هستید، شما باید دقیقا بدانید این مشکلات چه هستند، با خودتان صادق باشید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

در محیط کاری با مشکلاتی دست به گریبان هستید، این اولین بار نیست که این مشکلات پیش می آید شاید بهتر باشد برای یکبار تصمیم بگیرید تا از شر این مسئله برای همیشه راحت شوید. اگر افکار مزاحم را از خود دور کنید بهترین نتیجه را خواهید گرفت. خبر خوشی به شما می رسد که شروع یک ماجراجویی جدید است، خودتان را برای تجربیات تازه آماده کنید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

از بی‌وفای یکی از نزدیکان خود گله مندید. اگر چه حق با شماست اما جای گله ندارد، هر کس گرفتار ی های خاص خودش را دارد. در انتظار کسی هستید که مدت ها از او دور بوده‌اید. شما ذهنی باز و پذیرش بالای دارید، همین آمادگی باعث می شود تا برای بحث با دیگران در حوزه های مختلف حضور ذهن داشته باشید. توانی های خودتان را نشان خواهید داد.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

اگر دوست دارید در زندگی خصوصی‌تان موفق باشید بهتر است با افرادی ارتباط داشته باشید که علاقمندی های مشترک با آن ها دارید. وقتتان را بیهوده با هر کسی تلف نکنید، هر کسی ارزش نشست و برخاست ندارد، با انرژی مثبت بهترین ها را جذب کنید. با اتفاقی غیر منتظره روبرو خواهید شد. به استقبال این فرصت بروید که پیروزی از آن شما خواهد بود.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

در مورد نیت مالی تان صبر پیشه کرده و کمی بیشتر تلاش کنید. چشمتان را باز کنید امکاناتی در اختیار شما قرار دارد که به وسیله آن می توانید کامیابی را تجربه کنید. با توجه به روحیه ای که دارید بهتر است در شاخه ای هنری توانایی های خود را افزایش دهید. یک موقعیت کاری در این هفته شما را به فکر وا می دارد.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

بهترین زمانست که وقت خود را با دوستانتان سپری کنید، هم حال و هوایی عوض می کنید و هم با افرادی آشنا می شوید که از هر نظر شایسته هستند. از آینده نترسید، اتفاقات خوشایندی را تجربه خواهید کرد. فریب زبان بازی و دو رویی شخصی را نخورید و با دوستان و همراهان خود رو راست باشید. نهایتا آن طور عمل کنید که وجدان خودتان راضی باشد.


♑ فال PMC جدید متولدین دى :

شخصی قولی برای انجام کاری به شما می‌دهد که بهتر است روی آن زیاد حساب نکنید و خودتان دست به کار شوید .سعی کنید کمی استراحت کنید تا بتوانید به خوبی روی کارها تمرکز داشته باشید . شما تا جای که می شده وقتتان را وقف حرف زدن و نصیحت شخصی که برایتان مهم است کرده اید. از حالا به بعد پا فشاری نکنید شما نمی توانید کسی را به زور خوشبخت کنید.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

از کسب علم غافل نشوید شما قرار بوده یادگیری چیز جدیدی را شروع کنید که دایم به دلایلی به تاخیر افتاده است .اکنون شما آمادگی آن را دارید که در مورد آینده خود فکر و برنامه ریزی کنید ضمنا توان درست دیدن مسائل و تصمیم گیری مناسب را هم دارید از امروز شروع کنید. شما به اندازه کافی وقت تلف کرده اید.


♓ فال PMC متولدین اسفند :

جواب سوالی که این قدر در موردش کنجکاو هستید خواهید شنید به شرط آنکه سوالتان را درست و واضح بیان کنید. در مورد مشکلات احساسی خود با او حرف بزنید منطق شما بیش از هر زمانی راهگشای شماست. در حال حاضر وضعیت مالیتان ثباتی ندارد باید به خودتان فرصت بدهید تا از طریق سرمایه گذاری وضع مالی تان دوباره سرو سامان بگیرد.

فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

زمان پخش فال PMC متغیر است، سعی می کنیم در اسرع وقت در اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *