فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۵ مرداد تا جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ ]

فال pmcفال روزانه شبکه pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

فال روزانه شبکه pmc

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه 5 مرداد • یکشنبه 6 مرداد • دوشنبه 7 مرداد • سه شنبه 8 مرداد • چهارشنبه 9 مرداد • پنجشنبه 10 مرداد  • جمعه 11 مرداد

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : عمر گران می گذرد…

برای اینکه کمی حال و احوالتان عوض شود با دوستانتان قراری بگذارید و کمی خوش بگذرانید تا کمتر فکر و خیال بکنید. این روزهایی که به غصه می گذرانید عمرتان است که دیگر بر نمی گردد. تا وقتی خودتان نخواهید و همت نکنید غم از دلتان بیرون نمی رود. شیشه غم را با سنگی بشکنید و به دنیا سلامی دوباره بدهید. شخصی منتظر شنیدن صدای شماست.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: قول بیخود ندهید

شما کوشا و توانا هستید و تنبلی کردن را هم دوست ندارید اما حالا لازم است به خودتان استراحت بدهید و مسئولیت های اضافی را قبول نکنید و کاری به گردن نگیرید. در اثر کمبود زمان نمی توانید به شایستگی از عهده کارها بر بیایید و به شان و اعتبارتان لطمه وارد خواهید کرد. بهتر است قولی ندهید که از پس انجام آن بر نمی آیید.

♊ فال pmc خردادی عزیز : مراقب سلامتی تان باشید

حواستان باشد این هفته تا می توانید از شخصی که کارش فقط به راه انداختن بحث های بیهوده است دور بمانید و خودتان را درگیر نکنید، این بحث ها شاید ابتدا مهم نباشند اما تبدیل به دعوا های اساسی خواهند شد. بیشتر مراقب سلامتی تان باشید از پزشکتان بخواهید که یک آزمایش کلی برایتان بنویسد، درمان خانگی نکنید، پیشگیری بهتر از درمان است.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : در رفتارتان تغییری ایجاد کنید

شخصی در اطرافتان نیازمند کمک است، منتظر ننشینید تا به سراغتان بیاید، خودتان دست به کار شوید و به کمک او بشتابید. نیکی کنید و در دجله بیاندازید. شخصی را که از روی خیر خواهی حرف راستی را به شما گفته از خودتان نرنجانید، حرفش را با جان و دل بشنوید و در رفتارتان تغییری ایجاد کنید این آخرین فرصتتان برای بهبود اوضاع است.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : مراقب حسود باشید

با زبان خوشی که دارید نقل هر مجلس هستید اما غافل نباشید که حسودی دور برتان است و احساسات شما را تحت تاثیر قرار می دهد و می کوشد شما را از مرکز توجه جمع دور کند. برای پیشرفت در زندگی یک هدف را انتخاب کنید و فقط روی آن متمرکز شوید و تا به آن نرسیده اید دست از تلاش برندارید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : از نقاد انتظار تحسین نداشته باشید

دغدغه ها و بالا و پایینی های فراوانی که برای گرفتن یک امضا یا موافقتنامه داشته اید به پایان خواهد رسید. به زودی برایتان شرایط مساعدتری نسبت به قبل بوجود می آید.از کسانی که کارشان فقط انتقاد کردن و سرزنش کردن است انتظار تحسین نداشته باشید، بعضی ها فکر می کنند تا نظرشان را می پرسید باید مخالفت کنند.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : برای خودت زندگی کن

هر حرفی که می شنوید فوری به خودتان نگیرید، تا دلخوری های بی مورد روابطتان را تیره و تار نکند. شبها قبل از خواب با خودتان خلوت کنید و دنیا را آن طور که دوست دارید ببینید. صبح فردا به دنیای واقعی برگردید و زندگیتان را آنگونه که می خواهید بسازید. اجازه ندهید دیگران به شما دیکته کنند که چطور زندگی کنید.

 


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : انتقاد پذیر باشید

به انتقادها بیشتر توجه داشته باشید. در حال حاضر حد اعتدال در هر کاری بهترین است. در مورد پیشنهادی که می شنوید بهتر است تمام جنبه های موضوع را در نظر بگیرید و از روی خستگی یا اجبار جوابی ندهید که نتیجه اش باعث بشود بیشتر افسوس بخورید. در محیط کار یا درسی تان تغییری حاصل می شود که پیشرفتی مالی را به دنبال می آورد.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : از جزئیات غافل نشوید

شما مورد تشویق دیگران قرار خواهید گرفت. خودتان را برای روزهای شاد آماده کنید. شما عمل گرا و حساس هستید و ذهنی هوشیار دارید. در نتیجه می توانید بطور هم زمان چندین کار را انجام دهید. سعی کنید همیشه در کاری که می کنید خلاق باشید تا نتیجه اش را ببینید. دنباله رو دیگران نباشید . موفقیت شما در دیدن جزئیاتی است که دیگران از آن غافلند.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : مورد کاری یا تحصیلی  پیش آمده را شوخی نگیرید.

از مقصر دانستن دیگران در رسیدن به اهدافتان دست بردارید. با این کار تغییری ایجاد نخواهید کرد و به جایی نخواهید رسید. هیچوقت دیر نیست، همین امروز کاری را بکنید که این همه سال دوست داشتید انجام دهید. نتیجه اش بعد از مدت کوتاهی شگفت زده تان می کند. در مورد مسئله ای کاری یا تحصیلی مسایل پیش آمده را شوخی نگیرید.

♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : سخت کوشی کلید موفقیت تان است

برای موفقیت در کار یا امتحانات پیش رو برنامه ریزی صحیح داشته باشید. سخت کوشی کلید موفقیت تان است. از همین امروز تصمیم بگیرید بلند شوید و قدم هایتان را محکم تر از قبل بردارید. جملات مثبت تاکیدی را تکرار کنید. این روزها شما باید خودتان را تقویت کنید. بیشتر کتاب بخوانید و سعی کنید از دانشتان در زندگی روزانه تان استفاده کنید.


♓ فال PMC متولدین اسفند : برای آشتی پیش قدم شوید

بزودی به آنچه لایقش هستید می رسید. با یکی از نزدیکانتان قهر هستید، بهتر است شما برای آشتی پیش قدم شوید و هرچه زودتر کدورت ها را برطرف کنید. استرس را از خود و خانواده تان دور کنید. اتفاقی که بیهوده این همه نگرانش هستید نمی افتد. بهتر از گاهی برای تصمیمی به جای عقل از علم و تخیلتان استفاده کنید.
فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و ابنفو مسئولیتی در این باره ندارد.

دانلود فایل صوتی فال PMC

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *