فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه از شنبه ۱۴ اردیبهشت تا جمعه ۲۰ اردیبهشت ۹۸ ]

فال pmcفال روزانه شبکه pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

 

فال روزانه شنبه ۱۴ اردیبهشت • یکشنبه ۱۵ اردیبهشت • دوشنبه ۱۶ اردیبهشت • سه شنبه ۱۷ اردیبهشت • چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت • پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت  • جمعه ۲۰ اردیبهشت

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : جواب هر اعتراضی را ندهید

برای عملی شدن نیتتان باید برنامه ریزی بکنید و دست از حرف زدن و امید واهی داشتن بردارید. شخصی که منتظرش هستید آنطور که توقع دارید عمل نخواهد کرد. تلفنی خبری را خواهید شنید که متعجبتان می کند و ضمنا احساس خطر خواهید کرد. یادتان باشد لزومی ندارد جواب هر اعتراضی را بدهید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: با خودتان رو راست باشید

اجازه بدهید هرکسی هرچه میخواهد بگوید. شما تصمیمی گرفته اید که اطرافیان را متعجب کرده و شما را مورد سوال و مواخذه قرار می دهند. آنها جای شما نیستند و از دلایل شما برای تصمیمی که گرفته اید بی خبرند. متاسفانه این روزها دنبال آرامش در جای اشتباه می گردید، با خودتان رو راست باشید.

♊ فال pmc خردادی عزیز : بین دو راهی قرار خواهید گرفت

بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید، راه را اگر با دلتان انتخاب می کنید آماده شنیدن حرف های مردم باشید و به دلایل انتخابتان ایمان داشته باشید. بیش از حد دلایلتان را توضیح ندهید و دلسرد هم نشوید. برای انجام یک کار اداری یا گرفتن یک امضا مجبور می شوید چندبار به مکانی مراجعه کنید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : جواب یک تلفن را نخواهید داد که پشیمان خواهید شد

با شخصی که با نظراتش شما را یکبار به دردسر انداخته دوباره مشورت نکنید، او بازهم پیشنهادی به شما خواهد داد که به هیچ وجه به نفعتان نیست. شخصی را خواهید دید که خاطرات خوش گذشته را برایتان دوباره زنده می کند، با او اوقات خوشی را خواهید گذراند. جواب یک تلفن را نخواهید داد که بعدا پشیمان می شوید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :برای قبول یک دعوت عجله نکنید

در رابطه با مشکل پیش آمده که فکرتان را به شدت مشغول کرده، بهتر است قبول کنید که شما زیادی تند رفته اید و حواستان به اطراف نبوده، بهتر است کمی پا پس بکشید و بیش از این پافشاری نکنید. از شما برای رفتن به یک میهمانی دعوت می شود، بهتر است برای قبول این دعوت عجله نکنید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : دروغ مصلحتی نگویید

در مورد یک مسئله کاری بهتر است نظرات کسانی که در سود و زیان شریک نیستند را هم بشنوید. نکته هایی وجود دارد که شما آنها را در نظر نگرفته اید. حواستان باشد ناخواسته دروغی مصلحتی به کسی که دوستش دارید نگویید، حقیقت زود فاش و دستتان رو خواهد شد. صداقتتان شما را عزیز تر می کند.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : همه به دنبال منافع خود هستند

حواستان باشد سری که درد نمی کند دستمال نبندید و برای کاری که وقت انجامش را ندارید قولی ندهید. این روزها شما به واسطه مسایل مختلف تحت فشار هستید. متاسفانه اطرافیان تان نیز فقط به فکر منافع شخصی شان هستند. شما نمی توانید همه متغیرها را تحت کنترل داشته باشید

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : از دوستی کمک بگیرید

خودتان را بیش از این تحت فشار قرار ندهید. بگذارید جریانات فعلی در زندگیتان به روال خود ادامه دهند. یکی از دوستانتان در حال حاضر بیش از حد تصورتان قادر است مسئولیت به عهده بگیرد. از این رو می توانید روی او حساب کنید و انجام یک وظیفه دشوار را به عهده او بگذارید. از او محترمانه کمک بخواهید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : نسبت به واقعیت های زندگی بی تفاوت نباشید

در محیط کار از شخصی دو رو ناراحت و عصبانی شده اید. لازم است تجدید نظری در رابطه تان بکنید. این روزها در رابطه با اعصاب و نقشه هایتان برای قانع کردن دیگران گرفتار پیچیدگی ها و دردسرهایی خواهید شد. تکبر و غرور را کنار بگذارید و نسبت به واقعیت های زندگی بی تفاوت نباشید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى : کسی در دل به شما حسادت می کند

یکی از اطرافیانتان که اتفاقا رابطه نزدیک و صمیمانه ای با شما دارد، تمایلی به دیدن شادیتان ندارد. در دل به شما حسادت می کند. هر چه بگویید و دست به هر کاری بزنید، مورد انتقاد او قرار می گیرید. بهتر است در مورد رابطه تان تجدید نظر کنید و اجازه ندهید چنین انتقادهایی شما را نا امید و دلسرد کند.

♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : ساده زیستی بهتر از زندگی مجلل است

در پی آرزوهای دست نیافتنی و دور و دراز نباشید. به یاد داشته باشید ساده زیستی و برخورداری از آرامش بهتر از زندگی مجلل و عاری از آرامش است. در اثر پیش آمدن برخی از حرفها و مسایل در جمع خانوادگی تان کدورت و سوء تفاهم هایی پیش آمده است، اگر به موقع در رفع آنها اقدام نکنید تبدیل به یک معضل می شود.


♓ فال PMC متولدین اسفند : غرور را کنار بگذارید

مراقب همبستگی خانوادگیتان باشید و اجازه ندهید تحت هیچ شرایطی از هم بپاشد. فریب ظواهر شخصی را نخورید و به دنبال کمال باشید. در مورد مسئله احساسی تان با هر کسی مشورت نکنید و فقط دوست واقعی و قابل اعتمادتان را محرم بشمارید. غرور را کنار بگذارید و به نصایح او گوش دهید.
فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

دانلود فایل صوتی فال PMC

 

زمان پخش فال pmc متغیر است،

سعی می کنیم در اسرع وقت در سایت  قرار دهیم

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *