فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۲۲ تیر تا جمعه ۲۸ تیر ۹۸ ]

فال pmcفال روزانه شبکه pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

فال روزانه شبکه pmc

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه 22 تیر • یکشنبه 23 تیر • دوشنبه 24 تیر • سه شنبه 25 تیر • چهارشنبه 26 تیر • پنجشنبه 27 تیر  • جمعه 28 تیر

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : با نشستن وارد رابطه ای نمی شود

برای انجام کاری دعوت می شوید که زمان برای انجامش کم اما فرصت بسیار خوبی است تا توانایی هایتان را به نمایش بگذارید و تجربه کسب کنید، به بهانه کمبود زمان این کار را رد نکنید. متوجه باشید با نشستن و منتظر ماندن هیچکس وارد هیچ رابطه ای نمی شود. در مورد مسئله ای قولی به خودتان داده اید، برای عمل به آن بیش از قولی که به دیگران می دهید احترام قائل شوید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: خودتان را باور کنید

شما در صحبت کردن از دیگران کم نمی آورید اما تا پای شخصی بخصوص به جمع باز می شود دهانتان بسته می شود و دست و پایتان را گم می کنید، دلیلش نداشتن اعتماد به نفس شماست.خودتان را باور کنید تا دیگران هم باورتان کنند. برای انجام کاری بزرگ یا جابجایی حتما با چند مشاور مشورت کنید و بی گدار به آب نزنید.

♊ فال pmc خردادی عزیز : به سفری طولانی می روید

هرچه به ذهنتان می رسد به زبان نیاورید و خودتان را هم سطح طرف مقابلتان کوچک نکنید. برای گفتن حرفی شخصا برای دیدن طرف مقابلتان بروید و مسئله را تلفنی حل نکنید. به سفری طولانی می روید و به خانه بر می گردید، در این سفر اتفاقات مهمی را تجربه خواهید کرد. برای مسئله پیش آمده بهتر است کمتر به اطرافیان شکایت کنید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : گوش نداده جواب ندهید!!

شخصی با شما صحبت مهمی خواهد کرد، بهتر است حرفش را نشنیده جواب آماده نکنید ساکت باشید و گو ش کنید و به حرف هایش خوب فکر کنید چرا که تصمیمی که بعد از آن می توانید بگیرید برایتان بسیار تعیین کننده است. حسادت شخصی به شما باعث شده است حرفی بزند و شما را برنجاند، بیش از حد به او اهمیت ندهید کافیست با خودتان صادق باشید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : موفقیت با مقاومت بدست می آید

حواستان باشد متوسل به رفتاری نشوید که دیگران دلشان به حال شما بسوزد. کاری را به تازگی شروع کرده اید و نگرانی های مالی فراوانی گریبانتان را گرفته، سعی کنید به خودتان انرژی مثبت بدهید تا بتوانید این روزهای سخت را بگذرانید. شک نکنید که موفقیت بزرگی در انتظار شماست، نکته اینجاست که چقدر بتوانید مقاومت کنید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : برای وقتتان ارزش بیشتری قائل شوید

این هفته شبی را با دوستی خواهید گذراند و تجربه تازه ای کسب خواهید کرد. برای وقتتان ارزش بیشتری قائل شوید. خریدی ضروری را که مدتی است به تاخیر انداخته اید بالاخره انجام خواهید داد. برای رفتن به جایی مهم شخصی شما را همراهی خواهد کرد و از نگرانی هایتان کم می شود. در جمعی از شخصی حرفی خواهید شنید که نظرتان را نسبت به او عوض خواهد کرد.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : با خودتان کمی مهربانتر باشید

در مورد مسئله کاری بهتر است همه پل های پشت سر را خراب نکنید، شما حالا عصبانی و کلافه هستید دست نگه دارید و وقتی که آرام تر بودید همه جوانب را منطقی بسنجید و بعد تصمیم بگیرید که چه کاری برای شما بهتر است. دلیل اختلافات اخیرتان با اطرافیان فشارهای روانی است که چند وقت گذشته به شما وارد شده است. با خودتان کمی مهربانتر باشید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : از یک رابطه عاطفی خارج می شوید

برای کمک به دوستی دست بکار خواهید شد، از دیگران هم کمک بگیرید تا بار از روی دوشتان کمتر بشود. از یک رابطه عاطفی که برایتان خوب نبود خارج شده اید، بهتر است هر روز برای این اتفاق شاکر باشید. برای تماس گرفتن با شخصی که برایتان مهم است اما مدتی است از او بی خبرید دو دل هستید و دست دست می کنید، از دلتان پیروی کنید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : هر روز را مثل هم زندگی نکنید

برای رفع مسئله مالی تان تصمیم مهمی باید بگیرید که همراه با تغییر بزرگی در زندگی تان عملی می شود، نترسید دنیا کوتاه تر از آن است که هر روز را مثل هم زندگی کنید. دیدن شخصی غافلگیرتان می کند. این هفته کتابی می خوانید یا فیلمی می بینید که اگر دقت کنید برای شما پیام مهمی به همراه دارد، این پیام جواب سوالی است که ذهنتان را درگیر کرده است.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : قولی ندهید که نتوانید عمل کنید

سر صبر به حرف های طرف مقابلتان گوش کنید تا آرام بگیرد، با این کار آرامش را به رابطه تان بر می گردانید. در مورد مسئله های کاری حواستان را جمع و تقویمتان را چک کنید. بدون بررسی قولی را که نمی توانید به آن عمل کنید به کسی ندهید. در مورد مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده تا سوالتان را نپرسید به جوابی نمی رسید.

♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : خاطرات را مرور نکنید

برای هر مطلبی به اندازه اهمیتش فکر کنید نه بیشتر. شنیدن یک موسیقی در جمعی خاطرات خوب گذشته را به خاطرتان می آورد، برای شما در حال حاضر بهتر است که خاطره مرور نکنید چه خوب جه بد. تغییرات و یا جابجایی در کار خواهید داشت. شخصی محافظه کار در اطرافتان باعث می شود در یک تصمیم گیری تاخیر کنید.


♓ فال PMC متولدین اسفند : طلب خود را خواهید گرفت

برای انجام یک کار اداری از این ساختمان به ساختمان دیگری خواهید رفت. یک مشکل جسمی نگرانتان کرده، مسئله ی مهمی نیست. سفری پیش رو دارید که شوق و ذوق به دلتان می اندازد با گفتن یک جمله ساده روز شخصی در اطرافتان را خواهید ساخت بدون اینکه خودتان بدانید چه کمکی به او کرده اید. شخصی بدهی مالیش به شما را تسویه خواهد کرد.
فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

دانلود فایل صوتی فال PMC

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *