فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۲۶ بهمن تا جمعه ۲ اسفند ۹۸ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

فال روزانه pmc شنبه 26 بهمن • یکشنبه 27 بهمن • دوشنبه 28 بهمن • سه شنبه 29 بهمن • چهارشنبه 30 بهمن • پنجشنبه 1 اسفند • جمعه 2 اسفند

 

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : دلتنگی هایتان به پایان می رسد

 برای انجام یک کار اداری بهتر است هرچه سریع تر اقدام کنید. زود از کوره در نروید وگرنه پشیمان می شوید. رویایی که در سرتان می پرورانید به حقیقت می پیوندد. برای دریافت مدرکی گرچه طاقتتان طاق شده باید کمی بیشتر صبر کنید. دلتنگی هایتان به پایان می رسد و چشم و دلتان به دیدن عزیزی که مدت هاست راه دور است، روشن می شود. با کوچکترها مهربان تر باشید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: هر حرفی را باور نکنید

این همه دل دل نکنید آنچه که در سرتان می گذرد را به زبان بیاورید. هر حرفی که می شنوید باور نکنید. شخصی شما را از خبری آگاه می کند که از شنیدنش هیجان زده می شوید، احساسات خودتان را کنترل بکنید او از گفتن این خبر به شما نیت خوبی ندارد. به کاری یا جایی که نباید سرک نکشید. این روزها فشار کاری تان بسیار زیاد بوده و روحا و جسما بسیار خسته اید.


♊ فال pmc خردادی عزیز : کمک های دیگران را ارج نهید

پیشنهاد یک سفر تفریحی به شما می شود، فرصت مناسبی است تا با شادی تازه ای به زندگی خود رونق بدهید. احتیاج به یک موفقیت چشمگیر دارید تا بتوانید به دیگران ثابت کنید که دارای چه شایستگی هایی هستید، این موفقیت را باید با تلاش بیشتر فراهم سازید. قدر کمک های دیگران را هرچند کوچک دانسته و به آن ارج نهید. روزهای آینده برای انجام بعضی برنامه ها ایام مناسبی نیست.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : هیچکس جز خودتان به دادتان نخواهد رسید

مدتی است که در خودتان فرو رفته ید و از جمع ها دوری می کنید، ناراحتی های گذشته را با خودتان حمل می کنید و از حالتان هم لذتی نمی برید، هیچکس جز خودتان به دادتان نخواهد رسید، برای بهتر شدن حالتان همین حالا دست به کار شوید، فردا برایتان دیر است. کاری را نیمه کاره رها کردید. با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود همین امروز پیش را بگیرید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : با خودتان صادق باشید

اگر سرتان را مثل کبک زیر برف کرده اید و فکر می کنید دیگران شما را نمی بینند کاملاً در اشتباهید بهتر است با خودتان صادق باشید و همین امروز فکری برای تغییر اساسی در رفتار و راه و روش پیش گرفته تان بکنید وگرنه دوستان را از اطراف خود می پراکنید. برای انجام کاری از شما درخواست کمک خواهد شد هر طور که از دستتان بر می آید کمکشان کنید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : نتیجه کمکتان را به زودی خواهید دید.

جواب درخواستی که کرده اید به دستان خواهد رسید، کمی بیشتر صبر کنید و دست به هیچ اقدام دیگری نزنید.چیزی که در پی فهمیدنش بودید متوجه شده اید و تمام ابرها از جلوی چشمتان کنار رفته است، حالا وقت آن رسیده که با واقعیت موجود طوری برخورد کنید که کمترین آسیب را ببینید. نتیجه کمکی که در گذشته به شخصی کرده بودید را به زودی خواهید دید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : سکوت بیش از حد خوب نیست

در مورد نیتی که در دلتان است پس از مدتها بالا و پایین کردن، تصمیمی خواهید گرفت یادتان باشد اگر یک تصمیم قاطع بگیرید و با تمام سختی ها پای عمل کردنش بایستید بهتر است که راه ساده تر را انتخاب کنید و روزگارتان را با غم و اندوه سپری کنید، هر چیزی اندازه ای دارد. سکوت بیش از اندازه از شما در چشم دیگران یک نادان می سازد.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : در مقابل زورگویی بایستید

اعتماد به نفستان را دوباره بدست خواهید آورد. در مقابل زورگویی و خودخواهی طرف مقابل تان بایستید و ترس و نگرانی هایتان را کنار بگذارید. اوضاع روزگارتان بدتر از وضعیتی که در حال حاضر برای خودتان درست کرده اید نمی شود. مشکل حقوقی ای دارید و کارهایتان به هم گره خورده، این گره با دندان باز نمی شود، از مشاور درست راهنمایی بخواهید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : باید دندان روی جگر گذاشت

از هزینه کردن واهمه نداشته باشید، بعضی خرج ها را اگر امروز نکنید فردا باید بهای بیشتری بپردازید. این روزها دلتنگی امانتان را بریده، امّا چاره ای نیست فعلا باید دندان روی جگر بگذارید و صبر کنید. این اواخر خودتان را مشغول کاری کرده اید که اگر به آن دل بدهید نتایجش برایتان بسیار خوب است، هم سرتان گرم می شود هم دلتان.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : زمان خوبی برای خرید است

به هر حرف مردم گوش نکنید این گوشتان در باشد و آن یکی دروازه، اتفاقی که از افتادنش می هراسید می آید و می رود و می بینید که آب از آب تکان نمی خورد بیهوده خودتان را عذاب ندهید، اهمیت مسائل را در ذهنتان بزرگ تر از آنچه که هست نکنید. حالا زمان خوبی برای خرید است به شرط آنکه انتخاب درستی بکنید و همه ی جوانب را در نظر بگیرید.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها : از ورزش غافل نشوید

درگیری های احساسی و عاطفی تان جز با نشستن و حرف زدن برطرف نخواهد شد. شما بی اندازه مهربان و مردم دار هستید و درب خانه تان همیشه باز است. همین است که برکت همیشه در زندگی تان جاری ست. جسمتان این روزها به شدت خسته است. از ورزش غافل نشوید و به سلامتتان بیشتر اهمیت دهید. عزیزی راه دور، بسیار دلتنگ شماست.


♓ فال PMC متولدین اسفند : حواستان به دخل و خرجتان باشد

او را از حال خود بیشتر باخبر کنید. مشکلات مالی پیش آمده این روزها به آهستگی بر طرف خواهد شد، کمی دیگر با وضعیت موجود مدارا کنید و حواستان به دخل و خرجتان باشد. شخصی را که بسیار دوستتان دارد را نگران کرده اید، شاید بهتر باشد کمی خوددارتر برخورد کنید، مراقب زبانتان باشید مبادا حرفی زده باشید و دل او را لرزانده باشید.

نیتی که در دل دارید به واقع گری بیشتری احتیاج دارد با دور اندیشی اقدام کنید. از هر روزتان انتظارهای شگفت آور نداشته باشید. قدری خوددار و زیرک باشید. تغییر شغل یا مقام اداری برایتان پیش می آید. به سفری شاد می روید روی پای خود بایستید اوضاع مالی تان روبراه می شود دنیا را هر جور بگیرید همون جور می گذرد.

فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

دانلود فایل صوتی فال PMC

زمان پخش فال pmc متغیر است، سعی می کنیم در اسرع وقت در اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *