فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۲۸ دی تا جمعه ۴ بهمن ۹۸ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه ۲۸ دی • یکشنبه ۲۹ دی • دوشنبه ۳۰ دی • سه شنبه ۱ بهمن • چهارشنبه ۲ بهمن • پنجشنبه ۳ بهمن • جمعه ۴ بهمن

 

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : دشمنی و عداوت را کنار بگذارید

 بسیار حساس هستید در انتظار کسی هستید ولی باید بدانید که این وصال به سادگی صورت نمی گیرد برای خودتان هدفی تعیین کرده اید اما بر خلاف جهت هدفتان حرکت می کنید یا گاهی آنقدر تنبلی می کنید که کارها نیمه کاره رها می شود. ولخرجی آدمی را به کارهای بیهوده وا می دارد. این اواخر گاهی بد پیله می شوید، دشمنی و عداوت را کنار بگذارید و سعی کنید مدتی بی تفاوت بمانید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: بیهوده امروز و فردا نکنید…

از زمان ها و فرصتتان به طرز هوشمندانه ای بهره بگیرید و بکوشید تا وقت را بیهوده از دست ندهید، اگر احساس می کنید که راهی را به خطا رفته اید تغییر مسیر بدهید، اگر شکست را قبول کنید خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می کنید به خواسته تان می رسید. از موقعیت کاری خودتان راضی نیستید بیهوده امروز و فردا نکنید همه جنبه ها را در نظر بگیرید و همین امروز آستین هایتان را بالا بزنید.


♊ فال pmc خردادی عزیز : در فکر کار جدیدی باشید

غمی که بر شما گذشت درس بزرگ زندگی تان شد، زندگی چهره جدیدی نشانتان داد و آن حادثه نقطه عطفی برای کل زندگی تان شده است. تصمیمی که گرفته اید باعث به کمال رسیدنتان می شود. راهی که شاید بارها شروع کرده بودید و نیمه کاره رها کرده اید، این بار تا انتها خواهید رفت. مشکلات مالی که دارید به زودی برطرف و شرایط عوض خواهد شد. در فکر کار جدیدی باشید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : از هوش سرشار خود استفاده کنید

صادقانه با خودتان خلوت کنید و ببینید چرا در حق کسی که شما را اینقدر خالصانه دوست دارد بی انصافی می کنید او با شما یکرنگ است اما ذهنیت منفی شما هر کار او را غیر قابل قبول به نظر می آورد، اگر می خواهید زندگی تان تداوم داشته باشد تغییر روش بدهید. از هوش سرشاری برخوردارید متاسفانه از این استعداد خدادادی کم استفاده می کنید، کمی پیگیرتر باشید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : اعتماد به نفس داشته باشید

گاهی اوقات در کارهایتان خلاقیت نشان می دهید اما پی هیچ کاری را درست نمی گیرید. شبها دیر خوابیدن و صبح ها دیر از خواب بیدار شدن راه درست زندگی نیست. برای انجام هر کاری نیاز به سفارش دیگران ندارید، یاد بگیرید کارهایتان را خودتان به تنهایی انجام بدهید، اعتماد به نفس داشته باشید. طرف مقابلتان شما را دوست دارد زیرا منافع شما با او پیوند خورده است، بهتر است هوشیار باشید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : خودتان را در غم دنیا غرق نکنید

دنیا ارزش این همه خودخوری و رنج را ندارد، برای چند دقیقه ای آرام بنشینید و به آنچه که در چند سال اخیر اتفاق افتاده خوب فکر کنید. خودتان را در غم دنیا غرق نکنید این نیز بگذرد. در حفظ سلامتی خود بیشتر بکوشید زندگی نسبتا راحتی دارید و صمیمیت در خانه تان وجود دارد شاکر باشید. رابطه ی دوستانه ای را خراب کرده اید و مقصر شمایید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : امروز دست به کار شوید که فردا دیر است

بزرگترین درس را زمانی یاد می گیرید که اوضاع زندگی آشفته باشد، دوستانتان را در شرایط سخت زندگی می توانید بشناسید، در تصمیم‌گیری های مهم زندگیتان ‌بینید چه کسی به شما دست یاری داده است، این درس را دائم تکرار نکنید او را هم از دست می دهید. برای رسیدن به تغییر کوچکی که‌ دنبالش هستید از همین امروز دست به کار شوید که فردا دیر است. دوستان جدیدی به سراغتان می آیند.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : نسبت به محیط اطرافتان واقع بین باشید

رابطه عشقی که یک بار به نقطه آخر رسیده دیگر تمام شده است سعی نکنید دوباره آن را شروع کنید؛ گذشت زمان و تغییر محیط اطرافتان می تواند شانس دیگری جلوی پایتان بگذارد. به زودی نا خواسته درگیر مسئله ای می شوید که رها شدن از آن بسیار سخت خواهد بود، تا فرصت دارید حواستان را جمع کنید و از مهلکه بگریزید.نسبت به محیط اطرافتان واقع بین باشید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : از جر و بحث کردن بپرهیزید

با گذشت و صمیمی باشید تا دیگران هم با شما چنین رفتاری داشته باشند، از شریک زندگی خود کمتر انتقاد کنید. در محیط خانواده از جر و بحث کردن بپرهیزید در زمینه شغلی هنوز مشکلاتی وجود دارد اما به موقع برطرف خواهد شد. به طور ناگهانی درآمدتان افزایش می یابد سعی کنید تا دچار روزمرگی نشوید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : پیشنهادی باید بدهید تردید نکنید

کار دادگاهی تان همچنان به درازا می کشد طرف مقابلتان نمی خواهد به سادگی کوتاه بیاید اگر می توانید تا فرصت هست از راه دوستی با او وارد صحبت شوید . پیشنهادی باید بدهید تردید نکنید و نگران نباشید در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست !!! شما از موسیقی لذت می برید نقش آن را در زندگی تان پر رنگ تر کنید.


♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : با خودتان خلوت کنید

گاهی بین واقعیت تا حقیقت فاصله زیادی وجود دارد. واقع گرا باشید و رویایی زندگی نکنید. در وجود انسان قابلیت های خارق العاده ای به ودیعه گذاشته شده است، این استعدادها باید کشف و شکوفا شوند. با خودتان خلوت کنید و زندگی و کاری که به آن مشغول هستید را مرور کنید، ببینید دلتان می خواهد در این دنیا چکار بکنید. شما یک بار زندگی می کنید.


♓ فال PMC متولدین اسفند : روی حرفی که زده اید بایستید

فکری در سر دارید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، .از اینکه دیگران به شما بخندند واهمه نکنید.پیش از هر اقدامی آن را بر روی کاغذ بنویسید.این مطلب نباید برایتان مهم باشد که دیگران در مورد شما چی فکر می کنند.برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید. قولی به کسی داده اید که حالا علاقه ای به انجامش ندارید روی حرفی که زده اید بایستید و کار را تمام کنید.

فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

دانلود فایل صوتی فال PMC

زمان پخش فال pmc متغیر است، سعی می کنیم در اسرع وقت در اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *