فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه از شنبه ۸ تیر تا جمعه ۱۴ تیر ۹۸ ]

فال pmcفال روزانه شبکه pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

فال روزانه شبکه pmc

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه شنبه 8 تیر • یکشنبه 9 تیر • دوشنبه 10 تیر • سه شنبه 11 تیر • چهارشنبه 12 تیر • پنجشنبه 13 تیر  • جمعه 14 تیر

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : یوسف گم گشته باز آید…

برای انجام کاری مجبور به توضیح دادن خواهید شد. چندی است از کسی دلگیر شده اید و فکر می کنید که او ما را درک نمی کند، حقیقت چیزی دیگری است و توقع شما بیش از حد بالاست.اگر حواستان را جمع کنید خواهید دید دوران غم و غصه به پایان رسیده و کلبه تان گلستان خواهد شد. روزهای خوب در راه است. یوسف گم گشته تان به کنعان باز می آید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: روی خوش زندگی به شما لبخند می زند

در مورد مسئله ای مالی تلاش های شما کم کم به بار می نشیند و روی خوش زندگی به شما لبخند می زند و یکباره نتیجه کارتان مورد توجه اطرافیان قرار می گیرد. کمک کردن به خانه و خانواده موجب محبت و دلگرمی اعضای خانواده می شود، به جای شانه خالی کردن از وظایفتان با آغوش باز پذیرای آن ها باشید.

♊ فال pmc خردادی عزیز : اکنون وقت آشتی است

اگر به دنبال رسیدن به آرامش هستید باید بدانید برای شما آرامش واقعی در پایبندی به عقاید و باورهایتان است. از اقوام دور افتاده اید اکنون وقت آشتی است. داشتن یک تکیه گاه عاطفی در حد متعادل موجب آرامشتان می شود. شاد کردن شخصی در اطرافتان شما را از خودتان راضی می کند. به زودی کار مهمی به عهده تان گذاشته می شود.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : گوش به زنگ باشید

آگاهی شما از مطلبی سکوی پرش شما به سمت موفقیت های آتی می شود. در یک جلسه بدون اینکه توقع داشته باشید فرصت خوبی بدست می آورید تا خواسته تان را بیان کنید، از این موقعیت به نحو احسن بهره برداری کنید بعد از آن ملاقات موثر و مثبتی پیش رو دارید که موجب خواهد شد حرکت رو به رشدتان شتاب بیشتری بگیرد. گوش به زنگ باشید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : قدم نو رسیده پر برکت خواهد بود

در مورد مسائل احساسی تان باید توصیه های شخصی را به نحو مطلوب بکار ببرید و هرجا به مشکل برخوردید بدون رودربایستی حرفتان را بیان کنید. قدم نو رسیده ای سرشار از خیر و برکت خواهد بود و با تولد خودش شانس و اقبال را نیز با خودش به ارمغان خواهد آورد. مبلغ قابل توجهی به دستتان می رسد که باید ان را برای روز مبادا پس انداز کنید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : عجله نکنید

خودتان را براب شرکت در یک جشن باشکوه آماده کنید، در این جشن ضمن ملاقات با دوستان قدیمی لحظات شاد و مفرحی برایتان رقم خواهد خورد. خریدی پیش رو دارید که نباید در مورد آن بیهوده عجله بخرج دهید، حتما با چند نفر که در این زمینه آگاهی دارند مشورت کرده تا متوجه نکته ای که لازم است بدانید بشوید. مبلغی به دستتان می رسد ولخرجی نکنید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : قضاوت سطحی نکنید

از توان و استعداد و موقعیتی که در اختیارتان قرار داده شده به بهترین شکل استفاده کنید تا زندگی آرام تری داشته باشید. پول خود را در راهی خرج می کنید که بازدهی مناسب ندارد به خاطر قضاوت های سطحی و عجولانه خود را در تنگنایی می اندازید که بیرون آمدن از آنها دشوار خواهد بود. بهتر است خود را درگیر مسائلی که اطلاعات کافی درباره اش ندارید نکنید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : برنامه مسافرت جور می شود

اختلافات کوچکی با همسر یا دوستتان پیش آمده که به زودی به خیر و خوشی تمام می شود. برنامه مسافرتی که مدت ها بود منتظرش بودید جور می شود و سفری خوش را به همراه همسفران خوب تجربه خواهید کرد.شخصی عزیز را به زودی به خانه تان دعوت می کنید و در کنار هم ساعت هایی به یاد ماندنی را سپری خواهید کرد.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : خودتان را با حقایق زندگی تطبیق دهید

سعی کنید تا می توانید در لحظه زندگی کنید. برای چندمین بار بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید، قبل از انتخاب در باره هر دو موضوع تحقیق کنید. خودتان را با حقایق زندگی تطبیق دهید تا از غم و اندوه رهایی یابید و به آرامش برسید. هر از گاهی به فکر ایده جدیدی برای تغییری کوچک در شرایط زندگی خود و اطرافیانتان باشید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : مراقب سلامتی تان باشید

مراقب سلامتی تان باشید. دست به کاری نزنید که شما را دچار بحران های تازه بکند. در حال حاضر به آرامش و آسایش بیش از هرچیز دیگری نیاز دارید. آخر هفته را در خانه بمانید و یک فضای آرام و  راحت برای خودتان درست کنید. برای حل بحران احساسی که به سراغتان آمده یک برنامه دقیق داشته باشید و بر اساس نقشه های عاقلانه پیش بروید.

♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : شک و دودلی را کنار بگذارید

هرچه منطقی تر برخورد کنید همه چیز به نفع شما تمام خواهد شد. در مورد رویداد تلخی که اخیرا پیش آمده، از عقل و خرد و مشورت با بزرگان کمک بگیرید تا از چاه بیرون بیایید. در زمینه مسائل اقتصادی همفکری با یک فرد نزدیک و باتجربه به صلاح شماست. شک و دودلی را کنار بگذارید. یکی دو مشکل کوچک مالی در راه است که زود برطرف خواهد شد.


♓ فال PMC متولدین اسفند : عاقبت اندیش باشید

با احتیاط رفتار کنید و مراقب سخنان خود باشید. هرکسی را محرم اسرار خود قرار ندهید و عاقبت اندیش باشید. روی روابط خودتان با نزدیکانتان دقت کنید و اگر بین شما دلخوری پیش آمد سعی کنید آن را از بین ببرید تا اوضاع را وخیم تر نکنید و هر کاری را که برای بهتر کردن فضای زندگی تان از دستتان بر می آید انجام بدهید.
فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

دانلود فایل صوتی فال PMC

زمان پخش فال pmc متغیر است،

سعی می کنیم در اسرع وقت در سایت اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *