فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۲۵ آبان تا جمعه ۱ آذر ۹۸ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه ۲۵ آبان • یکشنبه ۲۶ آبان • دوشنبه ۲۷ آبان • سه شنبه ۲۸ آبان • چهارشنبه ۲۹ آبان • پنجشنبه ۳۰ آبان  • جمعه ۱ آذر

 

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : به خواب های تان توجه کنید

ملاقاتی دوستانه برای مدتی شما را سرگرم می کند هدیه ای باعث شادی تان می شود که شاید از نظر مادی خیلی با ارزش نباشد اما از لحاظ معنوی بسیار با ارزش است. تولد کودکی در خانواده زندگی روزمزه تان را عرض می کند. به خواب های تان توجه کنید ضمیر ناخودآگاهتان می خواهد به شما اطلاعاتی بدهد منتظر نتیجه و یا خبر مهمی هستید نتیجه بسیار خوب است.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: خبرهای خوش به دستتان می رسد

قهری بین شما و کسی به وجود آمده. نگران نباشید دوباره به سر جای اولش برمی گردد. شما به هرچه می خواسته اید رسیده اید. خبرهای خوش زودتر از آنچه فکرش را بکنید به دستتان می رسد. صدقه دادن را فراموش نکنید. برای تحصیل راهتان روشن است. مسائلی که اخیرا پیش آمده باعث دلسردی تان شده و حوصله هیچ کاری را ندارید. این روزها ترجیح می دهید برای مدتی تنها باشید


♊ فال pmc خردادی عزیز : سرمایه تان را به کار بیاندازید

افکار جدید شما را به کارهای جدید وا می دارد. تجربیات گذشته تان بالاخره امروز دست تان را می گیرد و فضای خانه و خانواده تان را عوض می کند. آسایش و آرامش به زندگی تان می آید. سرمایه تان را به کار بیاندازید یکجا نگه داشتن آن سودی برایتان ندارد. برایتان سفری پیش می آید ممکن است برای مدتی از عزیزانتان دور باشید اما با دست پر بر می گردید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : یار باوفایی دارید

همیشه انتظار نداشته باشید کارها به بهترین نحو انجام شود. کارهایتان سرعت می گیرند اما مسئولیتهایتان هم بیشتر می شوند. نگران نباشید شما بخوبی از عهده ی آنها بر می آیید. شما به نیتی که در ذهن دارید می رسید. یادتان باشد دقت و عشق به کارتان را کم نکنید یک اتفاق غیر منتظره به زودی رخ می دهد. یار باوفایی دارید او هر کاری را برای رضایت شما انجام می دهد


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : اگر می توانید به سفر بروید

هر کسی با سعی و تلاش خود است که به جایی می رسد . این روزها شما در انجام بعضی از کارها از خود تنبلی نشان می دهید و دوست دارید دیگران کارهایتان را انجام بدهند و در آخر شما از ثمره ی آن استفاده کنید با اینکار دیگران از کنارتان خواهند رفت و در نهایت تنها شما می مانید . خرید و فروش ملک و آپارتمان سازی برایتان خوب است . اگر می توانید به سفر بروید .


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : شاهد تکامل یک عشق خواهید بود

مشکلات مالی زیادی را پشت سر گذاشته اید. جوری زندگی کنید که باعث افتخار خود و اطرافیانتان باشید. شاهد تکامل یک عشق خواهید بود، شما خوشبختی را تجربه می کنید. کار امروزتان را به فردا نیندازید اگر می خواهید به کسی خوبی کنید باید همین امروز این کار را انجام دهید. جدیدا پروژه مهم کاری به شما سپرده شده است، با تلاش و علاقه زیاد وظایفتان را انجام بدهید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : افکار بیهوده را از سرتان دور کنید

پیام جالبی دریافت می کنید. شایعه پراکن ها هنوز سرگرم درست کردن شایعه های جدید هستند. گاهی سر به هوا می شوید بهتر است با عقل تان با مسائل روبرو شوید. این روزها زود عصبانی می شوید و از کوره در می روید این کار درستی نیست و باید محیط اطراف خود را آرام نگه دارید. کاری نکنید که باعث پشیمانی تان بشود. افکار بیهوده را از سرتان دور کنید.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : از جنجال و هیاهو دوری کنید

پریشانی ها و دلتنگی هایتان تمام می شود افکار منفی را از خودتان دور کنید. با کسی مشورت کنید تا شما را راهنمایی کند. به فکر سلامت جسمانی خود باشید و به طور جدی ورزش کنید از جنجال و هیاهو، دوری کنید بیشتر مراقب رانندگی تان باشید. از جاهای مختلف به دستتان پولی خواهد رسید. اما شما پول نگهدار نیستید. در امور احساسی بیش از حد از خودتان مایه می گذارید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : مسائل را بیش از حد بزرگ نکنید

از تنهایی بیرون می آیید و کسی باعث شادی تان می شود؛ قدر لحظاتی را که با او هستید بدانید و نقطه های مشترکتان را بشناسید. هر کسی به اندازه خودش نگرانی دارد، شما در این دنیا تنها نیستید؛ مسائل را بیش از حد بزرگ نکنید؛ دیگران از بودن در کنار شما لذت خواهند برد. زیاده روی هایتان را، از ولخرجی گرفته تا پرخوری تحت کنترل بگیرید. به مجموعه اى که دارید، چیز جدیدی اضافه کنید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : نقل مکان برایتان پیش خواهد آمد

از لجبازی دست بردارید و به حرف های دیگران گوش کنید. از عقل خود کمک بگیرید و برای ساختن موقعیت بهتر تلاش کنید به زودی به موفقیت بزرگی دست پیدا می کنید و ملاقات مهمی در پیش خواهید داشت. در معامله ای سودی نصیب خانواده تان خواهد ‌شد. نقل مکان برایتان پیش خواهد آمد که بسیار مبارک است شما خلاق و توانا هستید و برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش زیادی می کنید


♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : خطای دیگران را ببخشید

کمی انعطاف پذیر باشید و دنبال بعضی مسایل را بیش از حد نگیرید. تغییر رویه دادن باعث می شود که شکل زندگی تان عوض شود. یاد بگیرید هر روز به گونه ای زندگی کنید که انگار آخرین روز عمرتان است. به چیزهایی توجه کنید که واقعا اهمیت دارند. در بخشیدن خطای دیگران پیشقدم باشید. خبرهای تلفنی خوب و اتفاقات خوشی در راه است. از کارهای جدید هراسی به دل راه ندهید.


♓ فال PMC متولدین اسفند : یک وکیل با حکمی شما را به عرش می رساند

افکار بیهوده را از خودتان دور کنید. بهتر است به هدف بزرگی که دنبال می کنید فکر کنید و اگر لازم است در مسیر رسیدن به آن تغییراتی بدهید. آنچه به دست می آورید با دیگران سهیم شوید. نگرانی بی موردی را پشت سر می گذارید و اوضاع دوباره بر وفق مرادتان می شود. یک وکیل با حکمی شما را به عرش می رساند. به آلبوم عکس خود سری بزنید. مرور خاطرات گذشته برای تان لازم است.

فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو در این باره ندارد.

دانلود فایل صوتی فال PMC

زمان پخش فال pmc متغیر است، سعی می کنیم در اسرع وقت در اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *