جنیفر لارنس در درام بدون عنوانی از A24 بازی می‌کند

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) بعد از یکسال دوری از بازیگری در پروژه جدیدی مشغول به کار می‌شود. در حالیکه جزئیات مربوط به فیلم مخفی نگه داشته شده، این فیلم باعث بازگشت این بازیگر برنده اسکار شده است. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

اسکات رودین (Scott Rudin) و الی بوش (Eli Bush) این فیلم را برای استودیو IAC Films با همکاری A24 و لارنس و جاستین پالسکی (Justine Polsky) می‌سازند.

الیزابت ساندرس (Elizabeth Sanders) این فیلم‌ را قلم می‌زند تا لیلا نوگبور (Lila Neugebauer) بعد از گذشت دو سال آن را کارگردانی کند.
فیلم‌برداری اصلی فیلم اواسط ژوئن در نیو اورلانز شروع می‌شود.

نوگبور درباره این پروژه گفته:

این فیلم کاملا شخصی است. امیدوار بودم این فیلم ساخته شود و خیلی وقت بود که ساخت آن را در ذهن داشته‌ام. بهار گذشته اولین قسمت سریال تلویزیونی Room 104 را برای شبکه HBO کارگردانی کردم. این فرصت خیلی خوبی بود تا پشت دوربین قرار گیرم چون کل ماجرا داخل یک اتاق هتل رخ می‌داد و مثل یک نمایش بود و خیلی طبیعی بنظر می‌رسید.
اسکات به من برای ساخت این پروژه لطف داشته و دو ماه پیش فیلم‌نامه را برایم فرستاد و حس کردم اولین پروژه مناسب من در دنیای فیلم است. جنیفر نیز شریک فوق‌العاده‌ای است. خیلی زود برایم مشخص شد که ما شبیه هم هستیم و درک متقابلی از پروژه داریم و او روحیه همکاری عالی دارد و خوشحالم او را در این پروژه داریم.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *