تریلر جدید Men in Black: International منتشر شد

Men in Black: International

Men in Black: International

اکران‌های تابستانی امسال با اکران Avengers: Endgame دیشب شروع شدند و ما نگاهی بر یکی از این فیلم‌ها خواهیم داشت. سونی پیکچرز تریلر جدید Men in Black: International را منتشر کرده که شما خوانندگان عزیز اینفو می‌توانید آن را در انتهای خبر مشاهده کنید.

این تریلر نگاه جدیدی بر فیلم جاسوسی علمی‌تخیلی جدید با بازی تسا تامپسون (Tessa Thompson) و کریس همسورث (Chris Hemsworth) دارد که دو مامور MIB هستند که پایشان به توطئه جهانی کشیده شده‌ است.

تامپسون در مصاحبه قبلی خود گفته بود:

تمام ماجرا به دختر جوانی برمی‌گردد که با دیدن مردان سیاه‌پوش زندگی‌اش تغییر می‌کند. این با فیلم اصلی که ویل (اسمیت) بازی کرده فرق داره، او قهرمانی است که از طرفی استخدام نشده اما را پیدا کرده است. شروع فیلم اول درباره مهاجرت است و ویل درباره نژادش جوک‌هایی می‌گوید. این شانس خوبی است که در فیلمی بازی می‌کنی که طنز و احساس دارد.

ای.بنت والش (E. Bennett Walsh) نیز گفته:

سبک این مجموعه در طراحی و داستان‌گویی مشخص است. آن فیلم اکشن استانداردی نیست. این فیلم دیدگاه خاصی دارد و شوخ‌طبعی در آن جریان دارد.

اف. گری گری (F. Gary Gray) نیز گفته:

ما با این علم وارد این پروژه شدیم که می‌دانستیم ما و طرفدارانمان به ویل و تامی علاقه داریم. ما چیزی را جایگزین آن‌ها نمی‌کنیم فقط به تیم‌شان اضافه شدیم.

علاوه بر همسورث و تامپسون، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، لیام نیسون (Liam Neeson)، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) و اما تامسون (Emma Thompson) در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *