اولین تصاویر رسمی از فیلم اقتباسی Charlie’s Angels منتشر شدند

داستان سریال Charlie’s Angels «فرشتگان چارلی» در یک فیلم سینمایی جدید مورد اقتباس قرار گرفته، و حالا اولین تصاویر رسمی از این فیلم با حضور بازیگران مستعدش منتشر شده است. الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) نویسندگی و کارگردانی این فیلم را براساس سریال تلویزیونی محبوب برعهده دارد، که در آن شاهد گروه جدیدی از فرشتگان شامل کریستن استوارت (Kristen Stewart)، الا بالینسکا (Ella Balinska)، نیومی اسکات (Naomi Scott) و دیگران هستیم. بنکس همچنین در این فیلم بازی هم می‌کند، و در کنار پاتریک استوارت (Patrick Stewart) و جایمون هانسو‌ (Djimon Hounsou) نقش بوزلی را اجرا خواهند کرد. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

بنکس این نسخه از فرشتگان را ادامه‌ی همان داستان سابق و نه بازسازی یا ریبوت خطاب می‌کند، یعنی در آن شاهد پیامد اتفاقاتی هستیم که در سریال تلویزیونی و دو فیلم قبلی Charlie’s Angels افتاده بود. در این نسخه، فرشتگان فقط گروهی سه‌نفره از ماموران نیستند بلکه بخشی از یک سازمان گسترده هستند، و در این فیلم فقط شاهد دورهم جمع شدن یک تیم از فرشتگان خواهیم بود.

بنکس لحن و شوخی‌های این فیلم را مشابه فرنچایز Mission: Impossible «ماموریت: غیرممکن» توصیف کرده است. او در این باره گفته است:

ما درباره‌ی آن فیلم‌ها گفتگوهای زیادی کردیم. آن فیلم‌ها زمانی موفق عمل می‌کنند که اعضای تیم کنار هم قرار دارند، وقتی وینگ ریمز (Ving Rhames) هست، وقتی سایمون پگ (Simon Pegg) هست و حتی وقتی ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) در آن فیلم هست. این نکته برای من خیلی مهم بود.

بنکس درباره‌ی اینکه نقش بوزلی چه تغییری کرده گفت:

بوزلی حالا درجه‌ای در سازمان است، مثل درجه‌ی ستوانی. تمام فرشتگان توسط زنان مختلف بازی شده و نام‌های مختلفی داشته‌اند، اما شخصیت بوزلی بدون توجه به اینکه چه کسی آن را بازی کرده بوزلی نام دارد. این فقط یک نام ساده نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *