انتخاب کفش مناسب شلوار جین مردانه

 

چه کفشی مناسب شلوار جین مردانه است؟

اگر یکی از سؤالات همیشگی شما این است که کفش مناسب شلوار جین مردانه چه کفشی است، بهتر است حتما این مقاله را بخوانید. در ادامه لیستی از کفش هایی که می توانید با شلوار جین خود بپوشید ارائه می شود. مهم تر از آن این است که کفش هایی که نباید با شلوار جین پوشیده شوند را هم به شما معرفی می کنیم.

انتخاب کفش مناسب شلوار جین مردانه

انتخاب کفش مناسب برای پوشیدن با شلوارجین می تواند کار دشواری باشد. رنگ ها، مدل ها و برش های متفاوتی از اینشلوار وجود دارد و علاوه بر آن سبک های متفاوت کفش هم در کمد لباس هر فردییافت می شود. به همین دلیل اینکه لباس و کفشتان با هم هماهنگ است یا نهممکن است گیج کننده به نظر برسد. اما نگران نباشید. ما اطلاعات کاملی درمورد اینکه چه شلواری به چه کفشی می آید در اختیارتان قرار می دهیم.

آقایانِ تنبل! خبر خوب برای شما اینکهشلوار جین یکی از منعطف ترین لباس هاست و گزینه ای فوق العاده برای افرادیکه از خرید کردن متنفر هستند و یا کسانی که چندان به هماهنگی لباس هایشاناهمیت نمی دهند. این موضوع به این معنی است که یک شلوار جین زیبا می توانددر مناسبت های مختلف و با کفش های مختلف پوشیده شود. در ادامه تمام مواردیکه لازم است درباره نوع کفشی که با شلوار جین می توانید بپوشید ارائه میشود.

کفش های مناسب برای شلوار جین,راهنمای انتخاب کفش برای شلوار جین

استایل مناسب شلوار جین مردانه با کفش رسمی

در نگاه اول، اغلب مردان شلوار جین را باکفش های کتانی و یا کفش های غیررسمی دیگر می پوشند. هرچند الزاماً همیشهنباید با این سبک کفش ها پوشیده شوند. برای داشتن استایلی مدرن و هوشمندانهمی توانید کفش های رسمی را با شلوار جین بپوشید؛ فقط باید به چند نکته دقتکنید. کافی است این سه نکته مهم را در نظر داشته باشید تا بتوانید هماهنگیمناسبی بین شلوار و کفشتان ایجاد کنید.

شلوار جینی را انتخاب کنید که سبک رسمیتری دارد. شلوار جین های سنگشور و پر از پارگی در تضاد با کفش رسمی شماخواهند بود. حتماً پایین شلوار جینتان را بالا بزنید یا شلوار جین جذببپوشید، به طوری که شلوار شما روی کفشتان قرار نگیرد چرا که در این صورتفقط نوک کفشتان مشخص خواهد بود و این اصلاً جذاب نیست.

از طرف دیگر، می توانید یک مدل کفشیانتخاب کنید که چندان هم رسمی نباشد. به این روش می توانید بین رسمی بودنکفش و غیر رسمی بودن شلوار جین تعادل ایجاد کنید، و در نتیجه استایلیکاملاً هماهنگ داشته باشید.

بقیه پوششتان را به همین روش متعادل کنید.می توانید کاپشن، کت و یا پیراهن بدون کراوات و با دکمه های باز را با یکجفت کفش رسمی بپوشید تا احساس راحتی بیشتری در استایلتان به وجود بیاید.

بنابراین، یک شلوار جین به همراه کفش رسمیو مردانه ای که خیلی رسمی نباشد در کنار یک کت اسپرت شیک می تواند ظاهریفوق العاده برایتان به ارمغان بیاورد. باز هم تاکید می کنیم که کت اسپرت رابا کت تک اشتباه نگیرید. این دو گزینه هایی جداگانه هستند. اگر دوست داریدتفاوت دو مدل کت اسپرت و کت تک را بدانید مطلب راهنمای خرید کت اسپرتمردانه و تفاوت آن با کت تک را بخوانید.

کفش رسمی عسلی رنگ شما با دیگر تنالیتههای رنگی مشابه خودش ترکیبی عالی می شود. بنابراین، کت کرمی، شتری و بژ وشلوار جین را انتخاب کنید.

کفش رسمی مشکی راحت ترین گزینه انتخاب مردان در سراسر جهان است. این کفش هماهنگی خوبی با هر رنگ از شلوار جین دارد. شلوار جین شما می تواند مشکی، آبی روشن، آبی تیره، خاکستری و حتی سفید باشد.

کفش رسمی قهوه ای را هرگز با شلوار مشکینپوشید، این ترکیب رنگ تنها در صورتی مورد قبول است که بخواهید استایلیراحت و غیررسمی داشته باشید. بهترین گزینه کالج های قهوه ای هستند، خصوصاًهنگامی که با جوراب های پشمی خاکستری سِت شده و در زمستان پوشیده شوند. ایناستایل ترکیبی فوق العاده از استایل کلاسیک، مدرن و به روز است.

ترکیب رنگ درست شلوار جین و کفش

از آنجاییکه تمرکز اصلی این راهنما اطلاعرسانی درباره کفش هایی است که می توانید با شلوار جین آبی بپوشید (علت آنهم این است که شلوار جین آبی پرطرفدارترین نوع شلوار جین است)، در ادامهترکیب های مختلف کفش و شلوار جین به رنگ های مختلف آبی ارائه می شود.

جین های آبی معروف ترین رنگ برای شلوارهایجین هستند که انعطاف پذیری کاملی با لباس های مختلف دارند. هیچ رنگی باشلوار جین آبی به نظر بد نخواهد بود، هرچند بهتر است این را در نظر داشتهباشید که بهتر است از تنالیته های رنگی مشابه استفاده کنید تا از تضادهایرنگی شدید در استایلتان خودداری کرده باشید. شلوارهای جین آبی کمرنگ برایفصول بهار و تابستان بهترین انتخاب هستند. شلوار جین آبی روشن را با رنگسفید بپوشید تا حس تازگی را به استایل خود بیافزایید.

شلوارهای جین آبی روشن برای تابستان وخصوصاً تعطیلات مناسب هستند. زیرا شلوارهای آبی روشن کمتر از شلوارهای آبیتیره گرما را جذب می کنند و به همین دلیل برای گرمای کلافه کننده تابستانمناسب تر هستند. یک ایده عالی برای تعطیلات، شلوارهای جین آبی روشن با یکپیراهن رنگی و یک جفت صندل یا یک کفش کتانی سفید است. شلوارهای جین آبیتیره هم با یک تیشرت و یا بلوز سفید و ساده ترکیبی مناسب خواهد بود.

متخصصان دنیای مد و لباس قوانینی کلی رابرای پوشش ارائه می کنند که بخشی از این قوانین در میان مردم مرسوم شده وناخودآگاه رعایت می شوند. از جمله این قوانین عدم پوشیدن رنگ قهوه ای بامشکی به خاطر تیرگی زیاد و یا خودداری از پوشیدن رنگ آبی با سبز است. اینرنگ ها ترکیباتی هستند که هرگز نباید با هم پوشیده شوند. بنابراین، اگر نمیدانید کدام رنگ ها را با هم بپوشید تا از این قونین پیروی کرده باشید، مادر این راهنما تمام ترکیبات رنگی مربوطه که باید بدانید را متذکر خواهیم شد.

برخلاف آنچه در بالا گفته شد، رنگ مشکی وقهوه ای می توانند با هم پوشیده شوند، اما نه در استایل رسمی. اگر برای یکملاقات غیر رسمی یا یک مناسبت معمولی بیرون می روید، در کمال راحتی میتوانید این دو رنگ را با هم بپوشید و نگران نباشید. این قانون بیشتر برایلباس های رسمی صدق می کند.

شلوارهای جین آبی به همراه یک جفت کفشآکسفورد یا کالج رنگی برای فصل تابستان فوق العاده به نظر می رسد. با ایناستایل می توانید مطمئن باشید که ظاهرتان کاملاً تابستانی و راحت خواهدبود. شلوار جین سفید را با یک جفت کفش آکسفورد بپوشید تا ترکیب خوبی درکنار پوست برنزه شما بعد از یک تعطیلات عالی باشد. اگر پوشیدن شلوار جینسفید را دوست دارید اما نمی دانید اصول استفاده از این رنگ از شلوار جین چههستند مطلب راهنمای خرید شلوار جین مردانه سفید را از دست ندهید.

بهترین گزینه کالج ها, داشتن استایلی مدرن

رنگ کفش مناسب شلوار جین آبی

همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم،شلوارهای جین آبی کاملاً انعطاف پذیر هستند. باید بدانید که شلوار جین آبییکی از قدیمی ترین شلوارهای انتخابی است و همچنین رنگ آبی برای شلوار جینیکی از محبوب ترین رنگ ها است. شلوارهای جین آبی را ژاکوب دبلیو.دیویس درسال ۱۸۷۱ با همکاری کمپانی (with Levi Strauss & Co) به وجود آورد. اینشرکت جایی است که جین لیوایز (Levi’s ) را به دنیا معرفی کرده است. لیوایزبرند نمادین شلوار جین است. در ادامه کفش هایی که در هماهنگی کامل با شلوار جین آبی هستند را معرفی می کنیم.

با شلوار جین آبی هر کفشی را می توانیدبپوشید و هماهنگی کلی استایل شما به دیگر لباس هایی که پوشیده اید بستگیدارد. بعضی می گویند که رنگ مشکی با رنگ پریدگی بعضی از شلوارهای جین آبییا سفید اصلاً هماهنگ نیست. البته اگر بتوانید بعضی از لباس هایتان را مشکیانتخاب کنید این عدم تطابق ار بین خواهد رفت؛ مثلا یک کفش رسمی مردانهمشکی بپوشید. استفاده از کفش رسمی قهوه ای برای اینکه استایلتان را کمیمدرن تر جلوه بدهید انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.

به طور کلی، کفش های سفید و رنگ های روشنبه سرعت کثیف می شوند. به همین دلیل هم اگر از جمله افرادی هستید که نمیتوانید به خوبی کفش هایتان را تمیز نگه دارید از خرید آن ها خودداری کنید؛اما اگر با این وجود علاقه به خرید این رنگ کفش دارید، بهتر است قبل ازخرید کفش برای خرید محصولات مراقبت از کفش اقدام کنید.

وقتی شلوار جین آبی می پوشید حتماًاستایلی روزمره و زیبا برای خود خلق کنید. استایلی که راحت، شاد و پرانرژیباشد. شلوار جین آبی با کفش کالج ظاهری زیبا برای تابستان به وجود می آورد،خصوصاً اگر کمی پایین شلوارتان را تا بزنید. با این کار استایلتان را راحتتر و به روزتر نشان می دهید.

هماهنگی مناسب بین شلوار و کفش,نکاتی برای انتخاب کفش مردانه

با شلوارهای جین ساده یا خام چه کفشی بپوشیم؟

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که شلوار جین ساده یا خام به چه شلوارهای گفته می شود؟ شلوارهای جین ساده یاخام، شلوارهایی هستند که تحت هیچ فرآیند سنگ شور یا ساییدگی قرار نگرفتهاند. به اینگونه شلوارهای جین شسته نشده یا خشکشویی نشده نیز گفته می شود.

از آنجایی که این شلوارها مستقیم ازدستگاه بافندگی بدون هیچ فرآیند دیگری به قسمت برش می روند، رنگ آبی تیرهای دارند. برای هرچه بهتر نشان دادن رنگ آبی این شلوارها بهتر است کفش بارنگ های متضاد مانند سفید یا طیف رنگی مکمل مانند صورتی یا نارنجی بپوشید.پوشیدن کفشی در گستره طیف آبی نیز به بیشتر جلوه دادن رنگ آبی شلوار جینکمک می کند.

پوشیدن کفش های براق هم می تواند زیبایی منحصر به فردی ایجاد کند، مخصوصاً برای افرادی که می خواهند در میان هر جمعی بدرخشند.

شلوارهای جین جذب این روزها برای خانم ها وآقایان یک مد روز تلقی می شود. از این شلوارهای می توانید برای استایلروزانه یا رسمی خود استفاده کنید. کفش های کتانی بهترین همراه برای این سبکاز شلوارها به نظر می رسند.

راهنمای انتخاب کفش برای شلوار جین, راهنمای انتخاب کفش

با شلوارهای جین رنگ روشن چه نوع کفشی بپوشیم؟

اگر برای پوشیدن کفش با شلوار جین رنگروشنتان گیج شده اید، ما پیشنهاد می کنیم در فصول بهار و تابستان از کفشهایی به رنگ سفید، کرمی، عسلی و آبی استفاده کنید. این تنالیته های رنگ رامی توانید در صندل ها، کالج ها و حتی در کفش های مردانه رسمی بیابید. کتانیهای پارچه ای نیز گزینه مناسبی برای پوشیدن با شلوارهای جین رنگ روشنهستند و به دلیل سبکی و خنکی برای فصل های گرم سال مناسب تر هستند.

به طور کلی:

اگر کفش های رسمی می پوشید بهتر از از شلوارهای جین جذب استفاده کنید، در غیر این صورت استایلتان کاملا نامناسب خواهد شد.

شلوار جین و کفش کتانی در کنار هم فوق العاده هستند؛ برای جلوه بخشیدن به این استایل کتانی سفید بپوشید.

اگر نیم بوت می پوشید سعی کنید شلوارتان را تا بالای آن تا بزنید تا بتوانید شلوار جین و نیم بوتتان را همزمان به نمایش بگذارید.

کالج ها، استایلی شیک در کنار شلوار جین برایتان به ارمغان می آورند. این سبک از کفش برای مراسم رسمی و اداری نیز مناسب هستند.

بر اساس آنچه در این راهنما دیدید وخواندید، کفش های انتخابی شما برای پوشیدن با شلوار جین از تنوع وسیعیبرخوردار است. مهم است بدانید که کفش ها مکمل های اصلی شلوار جین هستند. پساین بار که خواستید کفشی را برای همراهی شلوار جینتان انتخاب کنید از اینراهنمای کوچک به عنوان منبعی مطمئن استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *