فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۲۷ دی تا جمعه ۳ بهمن ۹۹ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال PMC و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه ۲۷ دی • یکشنبه ۲۸ دی • دوشنبه ۲۹ دی • سه شنبه ۳۰ دی • چهارشنبه ۱ بهمن • پنجشنبه ۲ بهمن • جمعه ۳ بهمن

 

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :

غصه خوردن امروزتان را هم از شما می گیرد. در مورد یک مسئله کاری اگر با اراده ی قوی تصمیم بگیرید و با سرعت عمل و دقت اقدام کنید هنوز هم فرصت دارید تا اوضاع را بهبود ببخشید. تغییر شغل در حال حاضر به نفعتان نیست، به یادگیری آنچه مرتبط با کارتان است اقدام کنید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:

به زودی شخصی پا به زندگی تان می گذارد، زیاد به ظاهر و مادیات توجه نکنید در مورد این فرد رفتار و نیت اوست که باید برایتان مهم باشد. برای تحویل کاری که به شما سپرده شده بهتر است عجله کنید، سودتان در سرعت عملتان است. نگران سلامت شخصی در اطرافتان هستید.


♊ فال pmc خردادی عزیز :

از شخصی که رفتارش هر روز بی دلیل تغییر می کند فاصله بگیرید این شخص آرامش را از شما می گیرد. برای کار اشتباهی که انجام نداده اید عذرخواهی بی دلیل نکنید مشکل را حل نمی کنید صورت مسئله را پاک می کنید. کاری نتیجه خواهد داد و حامل خبری خوش برای اطرافیان خواهید بود.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

به سلامتی تان اهمیت بدهید برای خودتان یک لیوان کادو بخرید تا یادتان باشد هر روز آب بخورید، با خودتان مهربان تر باشید تا دنیا با شما مهربان تر باشد. به حرف های کسی که فقط شعار می دهد اما عمل نمی کند توجهی نکنید. احتیاط کنید و این روزها بیشتر در خانه بمانید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

زمان گفتن حرف دلتان فرا رسیده است اگر کارهایتان را با درایت انجام بدهید به خواسته تان می رسید، نیتتان تلاش و کوشش شبانه روزی می طلبد. بیشتر به تغذیه خود توجه کنید. شخصی با شیرین زبانی می خواهد شما را گول بزند، چشمتان را باز کنید و هرچه می شنوید باور نکنید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

برای خواسته تان تلاش کنید و امیدوار باشید. دنیا بزرگتر از آن است که فکر می کنید. اگر جایی تحمل زندگی کردن را نداشتید، مطمئن باشید دنیا تمام نشده، از روزمرگی هایتان دور شوید. در مورد مسئله ای وقت تصمیم گیری نهایی فرا رسیده است. دست از دو دلی و شک بردارید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

زندگی بالا و پایین دارد. در مورد نیت تان با مشاوره، راه صحیح را انتخاب کنید. این روزها زندگی تان پر از تلاطم و شور و غوغاست. سعی کنید همیشه احساس رهایی داشته باشید. یک گره اداری به این زودی ها باز نخواهد شد. سعی کنید هر روزتان را با حرص خوردن به خودتان زهر نکنید.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

به حرف دیگران اهمیت ندهید، شما نمی دانید پشت حرفهایشان، در سر و دلشان چه می گذرد. شما کاری را که فکر می کنید درست است انجام دهید. در مورد رابطه عاطفی تان یادتان باشد، آرامش بها دارد. در یک رابطه دو طرف هر دو باید بهایش را بپردازند، وگرنه این رابطه به جایی نمی رسد.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

کاری برای خوشایند دلتان انجام دهید و به منفعت مالی اش ابدا فکر نکنید و فقط از انجام دادنش لذت ببرید. یک تماس تلفنی مهم را پشت گوش نیندازید. منتظر شنیدن تصمیم شما هستند. خرید بزرگی خواهید کرد که دلشوره به دلتان می اندازد. کارها رو به راه می شود.


♑ فال PMC جدید متولدین دى :

زندگی مثل یک رودخانه در جریان است. چیزی به دست می آورید و چیزی را از دست می دهید. خیلی از اتفاقاتی که امروز می افتد، به طریقی به گذشته تان بر می گردد. فردی را که دوستش ندارید، برای همیشه کنار می گذارید. خیالتان راحت باشد و به زندگی تان بچسبید، روی خانواده تان حساب و به آنها تکیه کنید.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

استقامت شما بالاست. کارها کم کم روبه راه می شود. رودربایستی را کنار بگذارید. یک مسائلی شوخی بردار نیست. سلامت تان روحی و جسمی از هر چیزی مهم تر است. یک خبر ساده بسیار خوشحالتان خواهد کرد. یک جابجایی کاری یا مکانی دارید که در تغییر روحیه تان بسیار موثر است.


♓ فال PMC متولدین اسفند :

چیزی که قرض داده اید، پس خواهید گرفت. حواستان به بزرگتری در خانواده باشد. مسئولیت های بسیاری را به دوش گرفته اید. جواب خوبی هایتان به دوستی را به زودی می گیرید. آرزوهایتان کم نیستند، به آنها زمان بدهید . امیدوار باشید، گرچه برایتان سخت است اما صبور باشید. اوضاعتان رو به بهبود است.

فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

زمان پخش فال PMC متغیر است، سعی می کنیم در اسرع وقت در اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *