فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از شنبه ۱۱ مرداد تا جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال PMC و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه ۱۱ مرداد • یکشنبه ۱۲ مرداد • دوشنبه ۱۳ مرداد • سه شنبه ۱۴ مرداد • چهارشنبه ۱۵ مرداد • پنجشنبه ۱۶ مرداد • جمعه ۱۷ مرداد

 

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :

به شما بر خورده چون شما توقع رفتاری که با شما شده را نداشتید، حق دارید اما این دلیل نمی شود که خام و بچگانه عمل کنید از او به لطف و مهربانی یاد کنید و بکوشید راه آشتی و صلح را پیشه کنید، مبادا پشت سر او با دیگران حرف بزنید ادامه این دشمنی موجب فرسایش روحتان می شود، اما دوستی دلتان را گرم نگه می دارد.منتظر یک تلفن باشید !


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:

در مورد یک پیشنهاد، کوچکترین احتمالات را در نظر بگیرید؛ یک اشتباه به اصطلاح کوچک باعث دردسرتان می شود. اطراف خود را وارسی کنید و به دنبال نمونه های مشابه بگردید. در مورد مساله ای هرچه به روز موعود نزدیک تر می شوید میل و هیجان شما بیشتر می شود. شما انسان خوش ذاتی هستید و آرامش در کنار شما معنی پیدا می کند. از فردی که روح شما را آزار می دهد دوری کنید.


♊ فال pmc خردادی عزیز :

موقعیتی بسیار مناسب دست می دهد که شخصی فضول و خبرچین را از اطرافتان دور کنید، در رفتار خود با او تجدید نظر کنید و نسبت به صحبت‌ها و نظراتش سختگیرتر باشید.اشتباهاتتان را تکرار نکنید ممکن است فرصت جبران نداشته باشید. حالا وقت آن است که مصلحت اندیشی را کنار بگذارید و راز درونتان را با کسی که بسیار دوستش می دارید در میان بگذارید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

از انسانی با عقل و درایت شما که همیشه سعی می کند بر احساس خود پیروز شود و از منطق و استدلال عقلی در کارهای خود کمک بگیرد رفتار ضعیف و از روی ترس بعید است، هوش و استعداد خود را دست کم نگیرید و دنبال کارهای بیهوده نروید، به خواسته‌تان می رسید و نیتتان عملی می شود اما فعلاً نیاز به صبر و حوصله دارید، عاقلانه‌ترین کار این است که فعلاً سکوت کنید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

آنچه که نیاز دارید برایتان مهیا می شود. نذری که کرده‌اید ادا کنید. غم و غصه را فراموش کنید، حالتان را از این که هست بدتر می کند که بهتر نمی کند. برای حفظ سلامتی‌تان وقت دکتر را به تعویق نیندازید، هیچ چیز مهمتر از سلامتی نیست. کسی پشت سرتان حرفی زده که به گوش شما می رسد، به روی خودتان نیاورید از این گوش بشنوید و از آن یکی به در کنید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

تصمیمی گرفته‌اید که عملی کردنش در ظاهر کار آسانی نیست، دست به کار شوید تا ببینید چقدر به سادگی همه چیز درست می شود. به جشنی با شکوه دعوت خواهید شد. با افراد ساده و بی غل و غش ارتباط برقرار کنید. همه نیاز به یک نفر برای شنیدن حرف‌های خود دارند این یک نفر را درست انتخاب کنید. بهتر است حواستان به سلامتی جسمی‌تان باشد.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

دیگران از آنچه که در دلتان می گذرد بی خبرند. برای اجرای نیتی که دارید باید تمام جوانب را بسنجید تا فریب نخورید، بی تدبیر عمل نکنید که پشیمان و پریشان خاطر می شوید. در گذشته خطایی کرده اید و اموال زیادی را از دست داده‌اید، به زودی تجارت جدیدی را شروع می کنید این کار برای شما آمد خوبی دارد تا جای ممکن تلاشتان را بکنید.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

به زودی در یک ماجراجویی هیجان انگیز و دوستانه قرار خواهید گرفت، زندگی پر از طوفان هست قوی باشید و استقامت به خرج دهید. این روزها به شدت می خواهید روش زندگی خود را تغییر دهید، برای همین در رویدادهای اجتماعی بسیاری مشارکت خواهید کرد، اتفاقا این کار برایتان مفید هست. رژیم غذایی خود را تغییر بدهید تا به درمان نیاز پیدا نکنید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

این روزها به عمد بیشتر اوقات خود را با دیگران سر می کنید، مواظب باشید به چه چیزی و چه کسی اعتماد می کنید. با مشکل پیش آمده با تدبیر روبرو شوید نه اینکه فرار کنید، ختم این راه به ناکجاست مشکلات خود به خود برطرف نمی شوند. فرد نیکی به خانواده‌تان وارد می شود، پیش داوری نکنید و او را به گرمی خوش آمد بگویید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى :

شما به خوبی می دانید که قدرت پیشنهاد و رهبری دارید. شخصیت شما مسحور کننده است. به خاطر یک اشتباه بیش از حد خودتان را زیر سوال نبرید، اشتباه در تصمیم گیری از هر کسی ممکن است سر بزند، خودخوری بیش از حد فقط بیهوده خسته ترتان می کند. یادتان نرود که هرچقدر سخت بگیرید دیرتر به هدفتان می رسید.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

شما از نوجوانی به بازوی خود تکیه کرده‌اید و متکی به نفس بوده‌اید، به این خصیصه‌تان ببالید. دوستی را که میل به دیدن او را دارید، ملاقات خواهید کرد به شرطی که قدمی بردارید. تصمیمی که چند ماه پیش شما را به شک و تردید انداخته بود، بالاخره عملی خواهید کرد. آنچه را برایتان مهم است، دوباره یادآوری کنید. کار از محکم کاری عیب نمی کند.


♓ فال PMC متولدین اسفند :

برای رسیدن به نیتتان بهتر است در درجه اول روحیه و اراده‌تان را قوی کنید، حواستان را کاملا جمع کنید. از قرص های آرامش بخش و خواب آور استفاده نکنید. اتفاق مهمی به زودی خواهد افتاد. شخصی دائم به فکر شماست. کاری نکنید که عمرتان را به حسرت هدر بدهید و پشیمان فرصتی که داشتید باشید گوشی تلفن را شما بردارید!

فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

زمان پخش فال PMC متغیر است، سعی می کنیم در اسرع وقت در اینفو قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *