مرغ عشق

 

مرغ عشق Budgerigar

مرغ عشق(نام رایج در ایران), به لاتین Melopsittacus undulatus یا باجریگار(به انگلیسی: budgerigar) و نیز پاراکیت معمولی (به انگلیسی: common pet parakeet یا شناخته شده با نام shell parakeet) نیز با نام مستعار باجی(به انگلیسی: budgie) پرنده‌ای است اهلی از نژاد طوطی. وطن اصلی این پرنده همچون بسیاری از طوطی سانان دیگر ، قارّه استرالیا است.

شاید کمی متعجب شوید اما دیدن جوجه مرغ عشق در خواب به نشانه عشق علاقه و محبت زن و مرد نسبت به یکدیگر است بیشتر معبران این نظر را تایید کرده اند و دیدن جوجه مرغ عشق ها را در خواب به نشانه ی ارادت قلبی مرد به زن و یا بالاعکس میدانند که در همین مورد توضیحاتی بیشتری داده شده است،اگر کسی ببیند مرغ عشق هایش تخم و سپس جوجه کرده اند به نشانه ی این باشد که در زندگی نسبت به همسر خود وفادار خواهد ماند و محبت به او به خانواده و فرزندانش بیشتر از قبل خواهد شد و برای دختر پسرهایی که مجرد هستند و چنین رویایی را تجربه می کنند به نشانه ی این باشد که رابطه ای احساسی و عاشقانه را با جنس مخالف خود آغاز خواهند کرد

سوال: سلام من خواب دیدم پدر و مادر جوجه مرغ عشق هایم مرده اند و در داخل قفس افتاده اند و بعد من با دستای خودم به اونا دونه و اب میدم تعبیرش چی میشه؟

پاسخ: شما با دیدی کلی به زندگی می‌نگرید به همین دلیل بسیاری از پیشامدهایی که رخ می‌دهد را نمی‌بینید یا این که با بی تفاوتی از کنار ﺁنها رد می‌شوید. شما درک صحیحی از مسائل زندگی دارید و اکثر اوقات حدس‌هایی که در رابطه با جریانات زندگی می‌زنید درست هستند. مدام منتظر شنیدن خبرهای ناگوار نباشید. ذهن خود را عادت دهید که با تصمیم گیری‌های منطقی پیش برود.

کشتن و از بین بردن مرغ عشق در خواب به معنای کشتن احساسات جنس مخالف ما رد زندگی می باشد همچنین جدایی غم انگیز شدن و یا گرفتاری و فلاکت معنی دیدن جوجه مرغ عشق مرده در خواب است شیخ طوسی میگوید آواز خواندن مرغ عشق در خواب خوب است چون زندگی خصوصی آرامی را اداره خواهید کرد.اگر دیدید که از یک پرنده فروشی یک یا چند مرغ عشق خریداری میکنید به وضعی می سید که کسی دیگر باید به شما کمک کند و در زندگی خصوصی شما دخالت نماید.اگر از روی عمد جوجه مرغ عشق ها را می کشی دلیل نقصان دین و دنیای او بود.

تعبیر خواب مرغ عشق مرده ابراهیم کرمانی:

اگر زنی متاهل چنین رویایی را ببیند به نشانه ی این است که با شوهر خود دچار اختلاف شدیدی میشود که باعث میشود احساسات و عواطف ان ها بسیار کمرنگ و یا سرد شود اگر مردی متاهل خواب مرغ عشق مرده را ببینید به نشانه ی این باشد که در ماه های آینده از همسر خود جدا شود و یا شاهد یک طلاق در بین اشنایان نزدیک خود باشد.

تعبیر خواب مرغ عشق ابن سیرین:

در یکی از کتاب های بسیار قدیمی حیکم و فیلسوف بزرگ ابن سیرین نوشته اند که مرغ عشق های سبز رنگ در خواب های ما به نشانه ی عشق و شروع روابط عاشقانه است و رها کردن و یا پرواز دادن آن ها در آسمان نیکو نیست و در واقعیت به معنای پر کشیدن خوشبختی و رفاه در زندگی زنانشویی میباشد

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *