کارگردان Spider Man: Far From Home از این فیلم می‌گوید

Spider-Man: Far From Home

Spider-Man: Far From Home

این روزها برای استودیو مارول روزهای شلوغ و پرکاری است. بعد از اینکه فیلم Avengers: Endgame «انتقام جویان: پایان بازی» هفته‌ی بعد اکران شود، این تیم باید بلافاصله روی Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبونی: دور از خانه» کار کنند که یک فیلم انفرادی دیگر از تام هالند (Tom Holland) است و دنیای بعد از Endgame را نشان می‌دهد. کارگردان جان واتس (Jon Watts) در یک اسنیک پیک با USA Today، مواردی از این فیلم را روشن کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با اینفو همراه باشید.

دیروز عکسی از فیلم منتشر شد که نیک فیوری (Nick Fury) با بازی ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) و ماریا هیل (Maria Hill) با بازی کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders) را نشان می‌داد و واتس توضیح داد هواداران باید از پیتر پارکر (Peter Parker) با بازی تام هالند در این فرانچایز انحصاری او، چه انتظاری داشته باشند. بر اساس صحبت‌های واتس، وقایع متفاوتی برای نقش اول این فیلم در جریان Avengers: Endgame اتفاق خواهد افتاد که در Spider-Man: Far From Home هم تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. واتس گفت:

یادم می‌آید که بچه بودم و می‌خواستم که مانند آدم بزرگ‌ها رفتار کنم. ناگهان آن روز می‌رسد و یک روز بدون اینکه متوجه بشوید همه با شما مانند یک بزرگسال رفتار خواهند کرد و شما شروع می‌کنید به فکر کردن در مورد اینکه اوه، من این را بیشتر دوست دارم، بهتر از زمانی است که مانند بچه با من رفتار می‌شد. می‌توانم به گذشته برگردم؟ اما وقتی این اتفاق می‌افتد، شما هرگز نمی‌‌توانید به عقب برگردید.

 هنگامی که نیک فیوری وارد داستان می‌شود، اگرچه ارتباط پویای او با افراد شیلد بعنوان رئیس شیلد، بسیار متفاوت با شخصیت عنکبوتی هالند خواهد بود، اما هرگز شبیه ارتباط هالند و تونی استارک (Tony Stark) با بازی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) که در فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» دیدیم، نیست. در حقیقت، واتس می‌گوید که استارک یک عموی خوش اخلاق بود اما فیوری عصبانی است!

این کارگردان ادامه داد:

فیوری پیتر پارکر را یک فرد با ارزشی می‌بیند که بیش از حد با مشکلات دبیرستان مواجه است. برنامه‌ی من این بود که نیک فیوری را وارد داستان کنم و از او یک معلم جایگزین بسازم.

شما دوست داران فیلم‌های دنیای سینماتیک مارول حتما می‌دانید که اکنون فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» روی پرده‌ی سینماهاست و پس از آن نیز در ۲۶ام آوریل، یعنی درست ۶ روز دیگر، فیلم بسیار مورد انتظار «انتقام جویان: پایان بازی» منتشر می‌گردد و هواداران را به سالن‌های سینما می‌کشاند که البته شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمالا رکورد شروع باکس آفیس فیلم آواتار هم شکسته خواهد شد!

اما فیلم Spider-Man: Far From Home بعنوان آخرین اثر استودیو مارول در سال جاری، دوم جولای روی پرده‌ی سینماهاست. اما نظر شما چیست؟ عملکرد پیتر پارکر را پس از وقایع «پایان بازی» چگونه ارزیابی می‌کنید؟ در بخش نظرات با ما همراه باشید.

منبع: کامیک بوک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *