محل فیلم‌برداری لایو اکشن The Little Mermaid از دیزنی مشخص شده است

The Little Mermaid

The Little Mermaid

دیزنی اخیرا درباره‌ی تصمیم‌هایش راجع به آوردن شاهزاده آریل (Ariel)، به لایو اکشن اقتباسی از فیلم The Little Mermaid «پری دریایی کوچک» مشکوک به نظر می‌آید، اکنون در حالی که ما هیچ گونه اطلاعاتی درباره‌ی بازیگران و جزئیات فیلم نداریم، محل فیلم‌برداری و جایی که ممکن است فیلم تولید شود را، می‌دانیم. طبق آخرین اطلاعاتی که از  Production Weekly دریافت کردیم، پیش‌بینی شده است که فیلم در جزیره‌ی Puerto Rico در جنوب آفریقا، فیلم‌برداری گردد، البته ما هنوز دقیقا نمی‌دانیم که چه زمانی قرار است فیلم‌برداری آغاز شود ولی انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ شاهد فیلم‌برداری آن باشیم. فعلا مهم‌ترین سوال این است که چه کسی در فیلم نقش آریل را اجرا می‌کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با اینفو همراه باشید.

این سوال در حال حاضر هیچ پاسخی ندارد، اگر چه چند نفر برای این نقش نام برده شدند، مانند لیندسی لوهان (Lindsay Lohan) و زندایا (Zendaya) که هر دو اعلام کردند که مشتاق به هنرنمایی در این نقش هستند، و لیدی گاگا (Lady Gaga) که به عنوان نامزد شایسته برای این نقش انتخاب شده است. به هر حال دیزنی هنوز برای این نقش شخصی را اعلام نکرده است، اما اعلام شخصیت نقش آریل، می‌تواند خبر مهمی برای طرفداران آن باشد.

در قلمرو دیزنی، فیلم‌های زیادی مانند The Little Mermaid وجود دارد، Beauty and the Beast «دیو و دلبر»، Aladdin «الاالدین» و The Lion King «شیر شاه» که همه‌ی آنها بسیار مشهور هستند. اولین اقتباس از فیلم Maleficent در سال ۲۰۱۴ توسط دیزنی، چیزی حدود ۷۵۸ میلیون دلار در باکس آفیس، به فروش رسید، و همچنین فیلم Cinderella در سال ۲۰۱۵ چیزی حدود ۵۴۳ میلیون دلار به فروش رسید. از موفقیت‌های بزرگ دیزنی می‌توان فیلم Beauty and the Beast «دیو و دلبر» با فروش ۱٫۲۶۴ میلیارد دلار در سراسر جهان و The Jungle Book «کتاب جنگل» با فروش ۹۶۶ میلیون دلار نام برد. و فیلم‌های پایین‌تر در باکس آفیس که نظر منتقدین را به همراه داشت، مثل Christopher Robin با فروش ۱۹۷٫۷ میلیون دلار و Mary Poppins Returns با فروش ۳۴۸ میلیون دلار نام برد.

از فیلم‌های Aladdin و Lion King انتظار می‌رود که فروش بسیار خوبی داشته باشند. فیلم Dumbo «دامبو» از دیزنی هم منتشر شده است و در باکس آفیس بسیار خوب بوده است. انتظار می‌رود که The Little Mermaid از نظر فروش نزدیک به Beauty and the Beast باشد. آیا شما برای فیلم The Little Mermaid هیجان‌زده هستید؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *