مجید صالحی و دوقلوهایش آروین و حنا + صحبت خواندنی وی

مجید صالحی و دوقلوهایش آروین و حنا + صحبت خواندنی وی/آروین و حنا، دوقلوهای مجید صالحی هستند که هنوز یک ساله نشده اند، آنقدر شیرین و دوست داشتنی هستند و زمانی که برای عکاسی آمده بودند، همه ما را مجذوب خود کرده بودند.

مجید صالحی و دوقلوهایش آروین و حنا + صحبت خواندنی وی

صحبت خواندنی مجید صالحی در مورد حس پدر شدن:

هیچ وقت پیش از این که بچه هایم بدنیا بیایند راجع به پدرشدن فکر نکرده بودم باید صادقانه اعتراف کنم که الان مدت کوتاهی است که پدربودن را لمس، درک و باور کرده ام. من حتی تا یکی دو ماه پیش گاهی اسم پسرم را اشتباه می گفتم. به دلیل این که با دوست خوبم امیر جعفری رفت و آمد زیادی دارم و فرزند او (آئین) را خیلی دوست دارم و در تمام این سال ها به اسم او عادت کرده بودم. گاهی آروین رابه اشتباه آئین صدا می زدم و همسرم هم با لحنی خشن می گفت: «آروووووین…» جالب است که حتی گاهی پسرم را به اسم باجناقم صدا می زدم! از آن بدتر این که یکی دوبار به بچه هایم می گفتم «عمو جان بیا…» اصلا یادم می رفت که این ها فرزندان خودم هستند!!

بیوگرافی کوتاه مجید صالحی :

مجید صالحی بازیگر خوب کشورمان که کارهای طنز خوبی از او در خاطره مان مانده است، متولد ۲۶ شهریور سال ۱۳۵۴ است… او فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش دکتر جوشکار و تئاتر بعدی «آنتیگونه» آغاز و سپس به تلویزیون رفت و خیلی زود با شخصیت «مجید دلبندم» مشهور شد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *