فیلم محمدرضا گلزار به سکانس عاشقانه رسید+عکس

فیلم سینمایی سلام بمبئی که محصول مشترک سینمای ایران و هندوستان است و «دیا میرزا» بازیگر زن سینمای هند نقش مقابل محمدرضا گلزار را بازی کند همچنین تصویر این دو بازیگر در پوستر عاشقانه “سلام بمبئی” منتشر شد.

۸c5hixmn

محمدرضا گلزار بازیگر ایرانی تصویری از سکانس عاشقانه این فیلم ایرانی-هندی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

چند تصویر جدید از پشت صحنه فیلمبرداری “سلام بمبئی”

فیلمبرداری فیلم سینمایی “سلام بمبئی” با محمدرضا گلزار و دیا میرزا آغاز شد و این روزها با اضافه شدن گلشن گرور فیلمبرداری این فیلم ادامه دارد.

به گزارش سینما، ۱۰ روز است که از فیلمبرداری فیلم آغاز شده و طی روزهای آینده بنیامین بهادری راهی هند می شود و بازی اش در فیلم “سلام بمبئی” آغاز خواهد شد.

بنیامین بهادری و رضا گلزار در فیلم “سلام بمبئی” نقش دو دانشجو را ایفا می کنند که ماجرای عاشقانه یکی از آنها اتفاقاتی را برایشان به دنبال دارد. بنیامین بهادری قرار است دو ترانه در این فیلم بخواند و احتمال اجرای دو ترانه توسط محمد رضا گلزار هم وجود دارد.

نکته جالب فیلم “سلام بمبئی” این است که دیالوگ های فیلم به زبان انگلیسی است و بازیگران هندی و ایرانی در فیلم قربان محمدپور به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

خبر دیگر درباره “سلام بمبئی” تغییر گریمور این فیلم است. با منتفی شدن همکاری عبدالله اسکندری با این پروژه کامران خلج به عنوان طراح گریم فیلم انتخاب شده و قرار است چهره پرداز فیلم قربان محمد پور باشد. جواد نوروز بیگی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.

b81a6oem

xouq96bb

zu6kdpnt

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *