فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه از شنبه 31 فروردین تا جمعه 6 اردیبهشت ۹۸ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

فال روزانه شبکه pmc

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه شنبه 31 فروردین • یکشنبه 1 اردیبهشت• دوشنبه 2 اردیبهشت• سه شنبه 3 اردیبهشت• چهارشنبه 4 اردیبهشت• پنجشنبه 5 اردیبهشت• جمعه 6 اردیبهشت

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : مبلغی به دستتان می رسد

کاری برایتان جور خواهد شد و مبلغی هرچند کم به دستتان خواهد رساند که به زخم کوچکی می زنید و باری از روی دوشتان برداشته می شود. برای انجام کاری گذشته را با دیدن عکس های قدیمی مرور خواهید کرد.بدین ترتیب لحظه های تلخ و شیرینی را سپری خواهید کرد. شخصی با رفتنش غم بزرگی به دلتان گذاشته است.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: سعی کنید به  انجام یک کار مفید عادت کنید

مدتی است مهربانی و محبتتان نسبت به اطرافیان بیشتر شده و دیگران نیز بی اختیار با شما همین گونه رفتار می کنند، در واقع هرچه بیشتر خودتان باشید و احساساتتان را به دیگران نشان دهید، آن ها نیز بیشتر از شما و ایده هایتان حمایت می کنند. سعی کنید یک کار مفید و غیر معمول انجام دهید تا عادت هر روزتان شود.

♊ فال pmc خردادی عزیز : از بابت خرید و فروش خیالتان راحت

مشکلات و سو تفاهم پیش آمده بین تان برطرف می شود. محیط خانوادگی تان به زودی آرام می شود. اگر قصد خرید یا فروش دارید خیالتان راحت باشد موانع را از سر راه بر می دارید و معامله خوبی خواهید داشت. موقعیت خوبی برای انجام کارهای تکمیلی پرونده هایتان که از قبل روی هم انباشته شده اند به وجود خواهد آمد.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : خواسته تان را واضح بیان کنید

برای انجام کاری دنبال شخصی می گردید که به زودی دستتان به او خواهد رسید. فقط آماده باشید خواسته تان را آنطور که صحیح و کامل است بیان کنید تا به نیت دلخواهتان برسید. فکری مثل خوره به جانتان افتاده و از کار و زندگی افتاده اید. پخته تر عمل کنید و از تجربیات گذشته تان هرچند سخت کمک بگیرید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : فردا مال شماست

امیدوار باشید. عشقی که در دل دارید کمکتان می کند تا این روزها را پشت سر بگذارید. فردا مال شماست. نگرانی مالی و یا کاری تان خود به خود حل نخواهد شد. وقت آن رسیده تا از کسی که در ذهن دارید کمک بخواهید. به جایی دعوت خواهید شد که جواب رد خواهید داد، به ساز دل خودتان برقصید و نگران دل دیگران نباشید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : لجاجت به نفع شما نیست

از این که چند وقتی است کارهای بیشتری برای انجام دادن دارید و سرتان شلوغ تر شده خوشحال هستید. این سر شلوغی باعث می شود که ذهنتان از بحث ها و مشاجرات دور باشد. در رابطه با سو تفاهم پیش آمده اخیر، پذیرفتن این که شما اشتباه می کنید برایتان مشکل است. متاسفانه غافلید از اینکه این لجاجت بیشتر به ضرر شماست.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : با تعقل بیشتری تصمیم بگیرید

بی جهت با هیچ کس در مورد مسائل مالی خود صحبت نکنید. وسوسه آلوده شدن در یک مشارکت مالی با همکاران و یا یکی از افراد خانواده شما را رها نمی کند. سعی کنید در تصمیم گیری فقط با در نظر گرفتن منافع کوتاه مدت و یک طرفه جوابی ندهید و تصمیمی نگیرید وگرنه باید پاسخگو باشید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : به نظر دیگران در عمل احترام بگذارید

بخاطر رشته تحصیلی و یا شغلتان مسافرتی پیش می آید که می تواند نقش بسیار مثبتی را در آرام کردن شما داشته باشد. به نظر شخصی که بسیار دوستش دارید بیشتر احترام بگذارید، نه در کلام بلکه در تصمیم گیری هایتان. با برخورد های این چنینی نه تنها کارتان پیش نمی رود بلکه از چشم دیگران هم می افتید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : زمان که بگذرد حالتان بهتر می شود

ادبیاتتان را تغییر بدهید و با دیگران محترمانه رفتار کنید تا احترام خودتان حفظ شود . برای رفتن به جایی دودل هستید بهتر است نروید حالتان بهتر نمی شود. دنبال آرامش در جای اشتباه و در بین آدم های غلط می گردید. به خودتان فرصت بدهید ، زمان باید بگذرد تا حالتان بهتر شود.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : نظر خودتان را بیان کنید تا …

احتمالا با شخصی در مورد یک موضوع مشترک مشورت می کنید، اما به او نمی گوید دقیقا چه احساسی دارید. یکی از نزدیکان و یا دوستان تان سعی می کند شما را متقاعد کند اگر نظر خودتان را به راحتی بیان نکنید، مجبور می شوید کاری را قبول بکنید که دوستش ندارید و نهایتا کار درستی ارایه نخواهید کرد.

♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : پافشاری نتیجه نمی دهد

اگر می خواهید عذاب نکشید و دیگران به حرف هایتان گوش کنند، بدون تعارف نظرتان را بیان کنید. شخصی مانع انجام نقشه تان می شود هر نوع پافشاری از جانب شما بی نتیجه خواهد ماند. سعی کنید اول مشکلات و سو تفاهم های که بین شما ایجاد شده را برطرف کنید. برای هر دوی شما بهتر است که زمان بیشتری را با هم صرف کنید.


♓ فال PMC متولدین اسفند : خودتان به آنچه می گویید عمل کنید

دودل هستید که به شخصی که در گذشته در زندگی تان فرد مهمی بوده تلفنی بزنید یا پیغامی بفرستید، این کار را انجام دهید گرچه در وضع موجودتان تغییری ایجاد نمی کند. دست کسی را که برای درد و دل پیش شما می آید را بگیرید. در جمعی حرفی را می زنید قبل از آنکه دیگران به شما بگویند شاید بهتر است خودتان هم به آنچه می گویید عمل کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *