فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه از شنبه ۷ اردیبهشت تا جمعه ۱۳ اردیبهشت ۹۸ ]

فال pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

فال روزانه شبکه pmc

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه شنبه 7 اردیبهشت • یکشنبه 8 اردیبهشت • دوشنبه 9 اردیبهشت • سه شنبه 10 اردیبهشت • چهارشنبه 11 اردیبهشت • پنجشنبه 12 اردیبهشت  • جمعه 13 اردیبهشت

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : از دست دوستی ناراحت و عصبانی می شوید

شما انسان فداکار و مهربانی هستید که هر کاری از دستتان برآید برای دیگران انجام می دهید. این اواخر از رفتار دوستی بسیار ناراحت و عصبانی شده اید،منتظر باشید او به زودی برای عذرخواهی به سراغتان خواهد آمد.بهتر است به جای طفره رفتن آنچه که ناراحتتان کرده را با او در میان بگذارید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: کنجکاوی کار دستتان می دهد

با شخصی که حضورش در زندگی تان برایتان بسیار مهم است برای یکبار هم که شده رک و پوست کنده حرف بزنید و سنگهایتان را وا بکنید. صادقانه حرف دلتان را بزنید تا از این وضعیت کلافه کننده خارج شوید. این هفته کنجکاوی کار دستتان می دهد و از شخصی که نباید، سوالی را می پرسید که پشیمان می شوید.

♊ فال pmc خردادی عزیز : به روابط عاطفی اهمیت بدهید

بهتر است کمی صبور باشید پیشرفت بزرگی در کاری که برایش بسیار زحمت کشیده اید خواهید داشت. با کسی که دوستش دارید قرار ملاقاتی دارید، کاری تازه انجام دهید و غافلگیرش کنید. به روابط احساسی و عاطفی تان اهمیت بدهید و از آن مراقبت کنید. برای سردردها و اضطراب مدامتان به پزشک مراجعه کنید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : برای حرف هرکسی ارزش قائل نشوید

موفقیت در کاری باعث می شود از یک بلاتکلیفی و مشکل خارج شوید، در ضمن همزمان مورد توجه و انتقاد دیگران نیز قرار می گیرید. برای حرف هرکسی ارزش قائل نشوید و بلافاصله به فکر فرو نروید اول ببینید آیا این افراد صلاحیت نظر دادن دارند یا نه بعد به حرفهایشان فکر کنید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : شما لیاقت زندگی بهتری را دارید

این هفته یک مشاجره احساسی خواهید داشت که ختم به خیر می شود. فکر کردن و یادآوری گذشته اگر به حرکت کردن وادارتان کند، خوب است اما اینکه بیشتر در خودتان فرو بروید و از زندگی جا بمانید غلط اندر غلط است. شک نداشته باشید که شما لیاقت زندگی زیباتر از این را دارید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : دست به خرید و فروش نزنید

خواسته هایتان را بشناسید و برای خودتان ارزش بیشتری قائل شوید. وقت آن رسیده که بجای دلسوزی برای دیگران، برای خودتان دل بسوزانید و دست خودتان را بگیرید و هرچه زودتر خود را از مهلکه ای که در آن در حال غرق شدن هستید بیرون بکشید و نجات بدهید. این هفته بهتر است دست به خرید یا فروش نزنید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : با مردم با احترام و محبت رفتار کنید

یک ایمیل کاری را بی جواب گذاشته اید. قبل از انجام کارهای دیگر، این ایمیل را جواب بدهید. با مردم با احترام و محبت رفتار کنید، وگرنه یک روز به خودتان می آیید و می بینید شما مانده اید و حوضتان. یادتان باشد آنچه که شما را خوشحال می کند، لزوما طرف مقابلتان را نباید خوشحال کند. نذرتان را ادا کنید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : خرید و یا سرمایه گذاری برایتان خوب است

به جای توقع بی مورد داشتن، او را درک کنید و بپذیرید که مردم می توانند سلیقه ها و انتخاب های متفاوت داشته باشند. در فکر یک خرید یا سرمایه گذاری هستید که بسیار برایتان خوب است. شنیدن حرف یا خبری شما را از فرش به عرش می رساند و سر از پا نخواهید شناخت و از شادی به دیگران مژدگانی خواهید داد.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : به خودتان استراحت بدهید

به دنبال شادی در اتفاقات کوچکی که در اطرافتان در حال رخ دادن است باشید نه اتفاق بزرگی که دیگران برایتان از آن تعریف می کنند. به خودتان استراحت بدهید. بی وقفه کار کردن، آرام آرام شما را از پا در می آورد. ناخواسته با احساسات دیگران بازی نکنید تا احساساتتان را به بازی نگیرند.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : به زور نمی شود کسی را خوشبخت کرد

شخصی که برایش بسیار نگران هستید، علیرغم نصیحت های شما باز دست به اشتباه می زند. بیخود حرص و جوش نخورید. یادتان باشد شما به زور نمی توانید هیچکس را خوشبخت کنید. اگر متاهل هستید، دلخوری هایی که از همسرتان دارید، بر طرف خواهد شد. شادی امروزتان را به دنبال فردای نیامده از بین نبرید.

♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : متکی به هیچکس نباشید

برای او که بسیار دوستش دارید، هدیه کوچکی می خرید که بسیار خوشحالش می کند. وابستگی بیش از حدتان به شخصی، بسیار برایتان بد و دردسر ساز است. سعی کنید آرام آرام هم که شده استقلالتان را بدست بیاورید، تا متکی به هیچکس نباشید. اجازه ندهید از صداقت و سادگی تان سوء استفاده کنند.


♓ فال PMC متولدین اسفند : با سیاست رفتار کنید تا برنده شما باشید

کاری علیرغم تلاشتان، آنطور که می خواهید پیش نمی رود. متاسفانه بعضی درس ها در زندگی گران بدست می آیند. شخصی خبری را به گوش تان می رساند که زبانتان را بند می آورد. قبل از دست زدن به هر کاری، خوب فکر کنید و با سیاست رفتار کنید تا برنده این بازی نا عادلانه شما باشید.

دانلود فایل صوتی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *