فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه از شنبه ۲۸ اردیبهشت تا جمعه ۳ خرداد ۹۸ ]

فال pmcفال روزانه شبکه pmc

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به هفته ای که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

 

فال روزانه شنبه 28 اردیبهشت • یکشنبه 29 اردیبهشت • دوشنبه 30 اردیبهشت • سه شنبه 31 اردیبهشت • چهارشنبه 1 خرداد • پنجشنبه 2 خرداد  • جمعه 3 خرداد

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : بزودی گره ها باز می شود

منتظر خبری هستید و گوش به زنگ نشسته اید، نگران نباشید و با نگرانی خودتان را کلافه نکنید بالاخره خبر خوش را خواهید شنید. زندگی بالا و پایین دارد برای مسائل جزئی بیش از حد سختگیری نکنید.
به زودی گره ها باز می شوند. شما فرد عاقلی هستید، آنچه را که به ذهنتان می رسد باور داشته باشید تا به حقیقت برسد. بی تابی نکنید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: افکار منفی را دور بریزید

افکار منفی را پیش از آنکه روی اطرافیان تان هم تاثیر بگذارد و تمام زندگی تان را فرا بگیرد از خودتان دور کنید. پیمان و قول و قراری را فراموش کرده اید در عوض کارهای عجیب و دور از ذهن انجام میدهید.
به جای طفره رفتن و مشکل را بزرگتر کردن تمام سعی تان را بکنید تا اتفاق بد افتاده را جبران کنید. اوضاع مالی تان کمی بهم ریخته است.

♊ فال pmc خردادی عزیز : کسی حقتان را کف دستتان نمی گذارد

در مورد حقی که از شما ضایع شده منتظر دیگران نباشید تا حق شما را تقدیمتان کنند. برای آنکه به حقتان برسید باید دنبال گرفتن آن بروید. در روزهای آینده سر مسائل کوچک حساس نشوید و آرامشتان را از دست ندهید. بهتر است هرچه زودتر به دنبال کار دوم باشید تا هرطور شده راهی برای خارج شدن از این شرایط پیدا کنید.، این وضعیت موقتی است.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : منتظر تایید دیگران نباشید

هر شخصی با توجه به طرز فکری که دارد انتظاراتش از دیگران متفاوت است. هرچقدر تعداد افرادی که می شناسید بیشتر باشد کارتان برای مورد تایید بودن و پذیرفته شدن توسط آن ها سخت تر می شود. کاری که به نظر خودتان درست هست را انجام دهید و دایم منتظر تایید دیگران نباشید و از این دور باطل خارج شوید خواهید دید چقدر سریعتر پیشرفت می کنید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : بی جهت سخت نگیرید

اگر از کرده خود پشیمان هستید باید کاری کنید تا گذشته را جبران کنید. هدیه ای برای او بخرید و غافلگیرش بکنید. برای رسیدن به هدفتان قدم کوچکی بر خواهید داشت، برخلاف آنچه که فکر می کنید خیلی زود به هدفتان خواهید رسید. منتظر تحولی در زندگی تان باشید که باعث شادی خودتان و خانواده تان می شود. بر اطرافیان بی جهت سخت نگیرید تا به شما سخت نگیرند.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : تفاوت بین حقیقت و شک را بشناسید

سعی خودتان را بکنید تا از اول صبح نسبت به همه چیز و همه کس با خوشرویی بیشتری نگاه کنید. تفاوت بین حقیقت و شک را بشناسید. به هر کاری که مشغول هستید باید در حرفه تان کوشاتر باشید. شما به خوبی میدانید هر روز تعداد رقیبان بیشتر و بیشتر می شود. در هر سن و سالی که هستید می توانید دانش و توانایی تان را با ثبت نام در یک دوره آموزشی بیشتر کنید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : به هنری که علاقه دارید بپردازید

شخصی با صداقت در اطرافتان است که دوست دارید هر کمکی از دستتان بر می آید به او بکنید. حرفی خواهد زد و بی دلیل شما را خواهد رنجاند. از اشتباهش بگذرید. کارهای عقب افتاده دارید، معطل نکنید و از همین امروز دست به کار شوید. حواستان باشد، رقیبی دور و برتان است. به هنری که علاقه دارید بپردازید، در آن به موفقیت خواهید رسید. شک و تردید را کنار بگذارید.

 


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : برای خودتان دشمن نتراشید

تجارت کردن را با فکر و اندیشه انجام بدهید و طرح های اولیه تان را یادداشت کنید و در زمان مناسب بکار ببندید. تازگی ها شک و تردید نسبت به مسئله ای بسیار قوی و دل نگرانی هایتان را زیادتر کرده،.هنگامی که از کوره در می روید، مواظب کلماتی که به کار می برید باشید تا دل کسی را نشکنید. شما در حال حاضر در شرایطی نیستید که برای خودتان دشمن بتراشید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : حواستان به حد و مرزها باشد

شلختگی و بی نظمی تان تا امروز شما از رسیدن به خیلی از خواسته هایتان باز داشته. در رابطه احساسی تان تا جایی ناز کنید که نازتان را می خرند. اگر می خواهید رابطه تان ادامه داشته باشد، حواستان به حد و مرزها باشد. مبادا ناغافل از خط بگذرید. تا می توانید مثبت اندیش باشید و اصلا به گذشته فکر نکنید. فقط انرژی تان را هدر می دهید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : وقت خسته شدن نیست

در یک جمعی بحث جدی در جریان است مراقب کلامتان باشید. از مطلبی که به صحت آن واقف نیستید حرف نزنید، وگرنه جلوی دیگران سبک خواهید شد. یادتان باشد شما با گذشتن از موانع امروز برای رو برویی و مبارزه اصلی فردا آماده می شوید. از هر کدام از مشکلات درسش را فرا بگیرید و به جلو پیش بروید. حالا وقت خسته شدن نیست.

♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : دوباره یک اشتباه را تکرار نکنید

برای مراسمی که در پیش است با کمک بزرگترها گذارا مدیریت کنید. شما با گذشت زمان و نگاه کردن به گذشته می توانید به سادگی بفهمید که کجا را اشتباه کرده اید. دوباره آن اشتباه را تکرار نکنید. از عقل سالم این تکرار به دور است. چند هفته پیش در جمعی با اشخاصی اختلاف نظری پیدا کردید. بهتر است با آنها دوباره منطقی صحبت کنید.


♓ فال PMC متولدین اسفند : مشکلات خودبخود حل نمی شود

با فرو کردن سرتان در برف مشکلات برطرف نمی شود. تا اوضاع از این که هست بدتر نشده دست به کاری بزنید و برای رفع مشکلاتتان حرکتی بکنید. در رابطه احساسی تان مراقب باشید تصمیم هایتان بر اساس منطق باشد نه اینکه خوشی زیر دلتان زده باشد. اعتماد به نفس داشته باشید و انرژی تان را در سطح بالایی نگهدارید.
فال ها صرفا جهت اطلاع می باشند و اینفو مسئولیتی در این باره ندارد.

دانلود فایل صوتی فال PMC

 

 

زمان پخش فال pmc متغیر است،

سعی می کنیم در اسرع وقت در سایت  قرار دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *