شکست عشقی دختر جوان را بی آبرو کرد!

شکست عشقی دختر جوان را بی آبرو کرد!

رییس پلیس فتای استان اردبیل از شناسایی فردی که با ایجاد صفحه ای جعلی در اینترنت اقدام به هتک حرمت دختری جوان کرده بود، خبرداد و گفت : متهم اعتراف کرد برای انتقام جویی دست به این کار زده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران سرهنگ امینی گفت: پیرو شکایت خانمی مبنی بر هتک حرمت وی در فضای مجازی، ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند.
رییس پلیس فتا استان اردبیل ادامه داد: بنابر اظهارات شاکیه و بررسی های اولیه معلوم شد فردی ناشناس صفحه ای جعلی با نام و مشخصات شاکیه در یکی از شبکه های اجتماعی ایجاد و با انتشار تصاویر شخصی و درج مطالب ناروا علیه او و نیز قرار دادن شماره تماس وی موجب هتک حرمت و مزاحمت این خانم را فراهم کرده است.
سرهنگ امینی افزود: طی بررسی و تحقیقات فنی متهم با هویت معلوم و ساکن اردبیل شناسایی و با دستور مرجع قضایی به این یگان دلالت داده شد، وی به جرم خود اعتراف و اظهار داشت : از زمان دانشجویی با شاکیه آشنا شدم و طی چندین مرحله از او خواستگاری ولی پاسخ منفی شنیدم ، وی هدف خود از این جرم را انتقام گیری از این خانم عنوان کرد.
وی ضمن هشدار داد: مواظب روابط دوستانه خود باشید و از دادن اطلاعات و عکس های شخصی به دوستان اجتناب کنید چرا که کوچکترین آسیبی در روابط دوستی می تواند انگیزه انتقام جویی و موارد مشابه را در پی داشته باشد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *