شخصیت شناسی افراد زیر دوش حمام!

۰۰۰۷۶۱۱۸۹۸

آیا تاکنون به این موضوع توجه کرده اید که به محض ورود به حمام کدام قسمت از بدن خود را می شویید؟ پس بهتر است پیش از خواندن این خبر پاسخ این سوال را بدهید، شاید جالب باشد که بدانید آزمون های روانی نشان می دهد که شستن هر بخشی از بدن در ابتدای ورود به حمام نشانگر یک شخصیت خاص در افراد است.

اگر جزء آن دست افرادی هستید که در ابتدا، سر و موهای خود را می شوید این نوید به شما داده می شود که فردی خلاق و هنرمند بوده و معمولا دارای افکاری مثبت می باشد که اطرافیان را به خود جذب می کند. معمولا این افراد به گونه ای غرق در رویاهای خود می شوند که زندگی در زمان حال را به طور کامل فراموش می کنند. همچنین این افراد قادر به درک چیزهایی هستند که دیگران از درک آن عاجزند.وضعیت اجتماعی برای شما که در این گروه افراد هستید از جنبه های اقتصادی مهم تر است وخانواده و دوستان برای شما اهمیت به سزایی دارند.

افرادی که به محض ورود شانه های خود را شست و شو می دهند غالبا افرادی مایوس ، ناکام و سرخورده بوده و همیشه به دنبال این هستند که چرا برنده نمی شوند. علی رغم همه توانمندی هایی که در وجود این افراد بوده و می تواند موفقیت های چشمگیری را برایشان به وجود آورد اما همیشه ناکام می مانند.

همچنین این دست از افراد دوست دارند بیشتر وقت خود را در تنهایی سپری کنند و از انجام سرگرمی های دست جمعی گریزان هستند. گفتنی است که پول برای این افراد نفوذ زیادی داشته و بر تمام فعالیت های آنها اثرگذار است.

گروه دیگری از افراد که از قفسه سینه شروع به شستن بدن خود می کنند، باید گفت که دارای شخصیتی می باشند که همیشه به دنبال کارها و اتفاقات جدید بوده و از آنها استقبال می کنند. این افراد به هیچ عنوان نمی توانند اشخاص گیج و حواس پرت را تحمل کنند. همچنین صلح ذهن بزگترین هدف آنها در زندگی است.

و در نهایت شستن دیگر نقاط بدن بیانگر این است که شما فردی متعادل بوده و به راحتی قادرید قلب خود را کنترل کرده و بر عواطف خود غلبه کنید. شما یک فرد دوست داشتنی بوده و رفیقی هستید که همه دوست دارند با شما قدم بزنند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *