شخصیت شناسی از روی مدل ابرو

در این مطلب بر اساس مدل های طبیعی ابرو، صفاتی برای آن ها بیان شده که در نتیجه تحقیق روی انسان های مختلف و رفتارهای آن ها به دست آمده است. برای آگاهی از ویژگی های درونی افراد با توجه به مدل ابروهایشان در ادامه با ما همراه باشید.

ابروهای معمولی

ابروهایی که عرض و فاصله متوسطی از یکدیگر دارند نشان دهنده این موضوع هستند که فرد شخصیت پایدار، یکپارچه و تقریبا سنتی دارد. این افراد اصولا خیلی هم اهل نمایش بازی کردن نیستند و به همین خاطر دیگران از معاشرت با آن ها لذت می برند.

ابروهای کشیده و بلند

این افراد عموما بسیار صبور بوده و  در شرایط پر استرس، می توانند به خوبی رفتار خود را کنترل کنند. بسیار هم اجتماعی، پر انرژی و فعال هستند و قادرند مشکلات خود را به تنهایی و بدون کمک دیگران رفع نمایند.

ابروهای کوتاه

این افراد به جزئیات توجه ویژه ای دارند و سعی می کنند سرشان به کار خودشان باشد. از شنیدن مشکلات دیگران خوششان نمی آید و گاهی خودشان هم نمی توانند از عهده برطرف کردن مشکلات زندگی بر بیایند. با این وجود، پشتکار خوبی دارند و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

ابروهای پهن

این افراد به خوبی به توانایی های درونی و جذابیت ظاهری خود واقف هستند و خیلی راحت می توانند با تضادها کنار بیایند. آن ها وقتی برای یک هدف برنامه ریزی می کنند، برای تحقق آن بی وقفه تلاش می کنند. سعی دارند به روش دلخواه خود زندگی کنند و برنامه هایشان را بر اساس علاقه مندی های شخصی خود می چینند. گفته می شود این افراد رها بوده و برای خود محدودیتی قائل نمی شوند.

ابروهای نازک

این افراد طبع نازکی داشته و خیلی دچار تضاد روحی نیستند. آن ها به خوبی می توانند مشکلات را مدیریت نموده و از آن ها اجتناب کنند. همچنین باید گفت که شنونده های بسیار خوبی هستند و اطرافیانشان از معاشرت با آن ها لذت می برند.

ابروهای کمانی بلند

این افراد در تعامل های اجتماعی خود بسیار گزینشی رفتار کرده و به شدت حساس هستند. در نخستین برخورد دیگران تصور خواهند کرد که این افراد به شدت خودخواه و از خود راضی هستند. اما این طور نیست و تنها دلیل دافعه شان این است که نمی توانند به راحتی به دیگران اعتماد کنند. این افراد به شدت ایده آل گرا بوده و دایم رفتارهای خود را زیر سوال می برند.

ابروهای کمانی کوتاه

این افراد جزو کسانی هستند که شما می توانید به راحتی به آن ها اعتماد کنید. این افراد شخصیت پایداری داشته و برای ارتباط های طولانی مدت و سالم و جدی بهترین گزینه به شمار می روند.

ابروهای هشتی

افرادی که چنین ابروهای دارند بسیار تیزبین بوده و می توانند در موقعیت های مختلف، سریع ترین و بهترین تصمیمات را اتخاذ کنند. هم نشینی با این افراد همیشه جالب بوده و هرگز از آن خسته نخواهید شد. این افراد ذاتا رهبر و مدیر هستند و هرگز از زیر بار مسوولیت های خود شانه خالی نمی کنند و همیشه آماده خدمت هستند.

ابروهای گرد

کسانی که دارای چنین ابروهایی هستند، قلب بسیار مهربانی داشته و بسیار جذاب هستند. آن ها همیشه در خدمت دوستان و اطرافیان خود بوده و همانند یک سنگ صبور رفتار می کنند.

ابروهای صاف

ابروهایی که هیچ نوع خمیدگی ندارند نشان دهنده روحیه منطقی فرد است. آن ها همیشه پیش از انجام هر کاری چندین بار جوانب آن را در نظر می گیرند تا مطمئن شوند که اشتباهی نخواهند کرد. همچنین از شنیدن حقایقی که بیشتر افراد از آن فرار می کنند، هراسی ندارند.

ابروهای شیطانی

این افراد احساسات و اشتیاقات قوی دارند و در ملاقات با افراد می توانند آن ها را تحت تاثیر قرار دهند. این افراد به خوبی می دانند که از زندگی چه می خواهند و برای رسیدن به آن سریع ترین و مستقیم ترین مسیر را انتخاب می کنند.

ابروهای کمرنگ

کسانی که ابروهای بسیار روشن دارند، شخصیت های مشکوک و غیر مطمئن دارند. آن ها شناخت درستی از خود نداشته، بسیار خجالتی و بدون اعتماد به نفس هستند. البته این افراد شخصیت پرخاشگری ندارند و برای رسیدن به اهداف خود باید اعتماد به خود را در وجودشان افزایش دهند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *