تصاویر و تریلر آخر انیمیشن Toy Story 4 منتشر شد

 انیمیشن Toy Story 4

انیمیشن Toy Story 4

با از راه رسیدن تریلر آخر Toy Story 4 مجددا این گروه را مجددا ببینیم. دیزنی ویدئو و دو تصویر جدید از دنباله پیکسار منتشر کرده که می‌توانید در قسمت زیر مشاهده کنید. حتی بعد از اینکه Toy Story 3 بر داستان اسباب‌بازی‌های اندی سر پوشاند، داستان اسباب‌بازی‌های ۴ این فرنچایز را توسعه داده و دلایل خاصی دارد. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

جاش کولی (Josh Cooley) کارگردان فیلم در اینباره گفته:

این سوالی بر تمامی سوالات است. ما متوجه شدیم که عاشق پایان داستان اسباب‌بازی ۳ هستیم. آن پایانی بر داستان وودی و اندی است. متوجه شدیم که داستان بیشتری برای گفتن وجود دارد تا داستان وودی ادامه پیدا کند و وقتی پا در این مسیر گذاشتیم و متوجه شدیم داستان بیشتری درباره وودی وجود دارد، ما فقط ادامه دادیم و به چیزی رسیدیم که ارزش گفتن دارد.

داستان اسباب‌بازی ۴ شخصیت‌های جدیدی دارد که شامل تونی هیل در نقش فورکی، کیگان مایکل-کی و جردن پیل در نقش‌های داکی و بانی و کیانو ریوز در نقش دوک کابوم است.

کولی گفته:

بله، می‌دانیم که دوک کابوم را خلق کردیم و بعد اول این شخصیت را بوجود آوردیم و به دنبال بازیگر مناسبی برای آن بودیم. چند بازیگر کانادایی را در نظر گرفتیم و او اولین فرد در لیست ما بود و من خیلی خوشحالم که بله را گفت. او ابتدا به اینجا آمد تا ما را قبل از امضا قرارداد ملاقات کند.
اما او کاملا دلم را برد و ما درباره این شخصیت بیشتر صحبت کردیم و او پرسید: چه چیزی تحریکش می‌کند؟ و بعد بالای میز رفت، مثل اینکه می‌خواست آنجا بنشیند و جلوی همه غذا بخورد و بلند شد و رفت. و من به همه گفتم، خودشه. این فوق‌العاده است. هر زمانی که با او ضبط داشتیم او لبخند بزرگی روی چهره داشت. خیلی جالب بود و بیشتر از این نمی‌توانم بگویم.

انیمیشن Toy Story 4 در تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) اکران می‌شود.

منبع: Comicbook

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *