Catch-22: دیوانگی محض بدون هیچ قاعده‌ای

Catch-22

شبکه هولو (Hulu) تریلر رسمی سریال کمدی اسرارآمیز و اقتباسی جدیدش تحت عنوان Catch-22 را منتشر کرده است. این فیلم را جورج کلونی (George Clooney) بر اساس رمان تحسین شده‌ای به همین نام از جوزف هلر (Joseph Heller) کارگردانی می‌کند، و هم‌چنین تهیه‌کننده اجرایی آن نیز می‌باشد.

این سریال اقتباسی شش قسمتی به روایت داستان جان یوساریان (با بازی کریستوفر ابوت (Christopher Abbott)): نظامی نیروی هوایی آمریکا می‌پردازد، که جایگاهش و هم‌چنین تلاش بسیاری از افراد برای کشتن وی در حالی‌که نه آن‌ها او را می‌شناسند و نه او آن‌ها را می‌شناسد، وی را درمانده و مستاصل کرده است. به علاوه در این سازمان قانون مزخرفی وجود دارد که می‌گوید اگر خلبانی درخواست کناره‌گیری از ماموریت‌های سازمان را بدهد، برای برکناری از آن ماموریت عاقل و فاقد صلاحیت به حساب می‌آید. در حالی‌که آن‌هایی که مشتاقانه به دل خطر پرواز می‌کنند را احمق و دیوانه می‌پندارند. و دقیقاً بر اساس همین قانون جان یوساریان گرفتار این سازمان شده است.

علاوه بر نقش‌آفرینی جورج کلونی و کایل چندلر (Kyle Chandler)، بازیگران دیگری هم‌چون کریستوفر ابوت، هوگ لاوری (Hugh Laurie)، جیانکارلو جیانینی (Giancarlo Giannini)، جی پاولسون (Jay Paulson)، و جولی امری (Julie Emery) نیز در این فیلم حضور دارند.

فیلم سینمایی دیگری نیز به اقتباس از این رمان در سال ۱۹۷۰ توسط مایک نیکولاس (Mike Nicholas) ساخته شد که هرچند در ابتدا موفقیت‌آمیز نبود اما از آن موقع تا به حال مورد علاقه منتقدان و مخاطبان بسیاری واقع شده است. فیلم‌نامه سریال اقتباسی فعلی را لوک دیویس (Luke Davis) و دیوید میچود (David Michod) نوشته‌اند، و گرانت هسلوو (Grant Heslov) و الن کوراس (Ellen Kuras) نیز در کارگردانی سریال با کلونی همکاری خواهند کرد. کمپانی‌های Paramount Television، و Smokehouse Pictures، و Anonymous Content تهیه و تولید فیلم را برعهده دارند. به علاوه دیویس، میچود، کلونی، کوراس، و هسلوو به همراه ریچارد براون (Richard Brown) و استیو گولین (Steve Golin) نیز در تهیه فیلم همکاری خواهند نمود.

سریال Catch-22 برای نخستین بار در ۱۷ ماه مه (۲۷ اردیبهشت) از شبکه هولو پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *