فال روزانه ۲۹ شهریور

فال روزانه ۲۹ شهریور

فال روزانه

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به روزی که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

 

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

 

فروردین:

هم اکنون بهرام -سیاره بخت شما- کمی غیر قابل کنترل شده است و شما را به عملی ترغیب می‌کند که ممکن است به زودی باعث پشیمانی‌تان شود. شاید شما واقعاً باور کرده باشید که روش بهتری برای انجام دادن کارهایتان دارید، در حالیکه فقط کارها را خرابتر می‌کنید. امروز کمی خویشتنداری (فقط کمی!)، باعث موفقیت شما خواهد شد؛ به شرط اینکه کمی اهل ریسک کردن نیز باشید.

اردیبهشت:

امروز تمرکز کردن بر روی وظایفتان برایتان خیلی سخت شده است، برای اینکه ونوس سیاره بخت شما وارد پنجمین خانه تان، یعنی خانه شادی و بازی می شود. اگرچه شما عادت ندارید از زیر بار مسئولیت‌هایتان فرار کنید، ولی امروز وسوسه می‌شوید که این کار را بکنید! به خاطر تمام امکانات هیجان انگیزی که دیگران دارند، بیش از اندازه خود را عصبانی نکنید؛ همیشه ضرب المثل «مرغ همسایه غاز است» را به خاطر داشته باشید!!!

خرداد:

امروز شما به راحتی نمی‌توانید بفهمید که در فکرتان چه می گذرد، چرا که سیاره بخت شما یعنی عطارد توسط اورانوس سرگردان و نپتون رویایی به جنب و جوش واداشته شده است. شما می‌توانید در یک لحظه خیلی پرتحرک شوید و لحظه بعد انقدر آرام می شوید که دلتان می‌خواهد به خانه رفته و همه چیز را فراموش کنید. متأسفانه بی تحرکی و سستی روشی عاقلانه و منطقی نیست! پس تصمیم خود را بگیرید و بعد تا جایی که می توانید آن تصمیم را پیگیری کنید.

تیر:

هم اکنون شما مجبورید که به میزان انرژی و توانایی‌های خود توجه کنید، برای اینکه شما به خاطر سریع کار کردن خودتان را خسته کرده‌اید. مطمئن شوید که خشم بروز داده نشده شما را به سمت انجام دادن کارهای خطرناک سوق نمی‌دهد. قبل از اینکه دست به کار احمقانه ای بزنید، دلایل خود را بررسی کنید. کمی آینده نگری داشتن شما را از پشیمانی فردا نجات می‌دهد.

مرداد:

باوجود اینکه شما اهمیت پس انداز کردن را درک کرده‌اید، ولی هنوز بی دلیل پول خرج می‌کنید و این خیلی ناراحت کننده است. حتی گر افرادی دور و برتان هستند که در مسائل مالی به آنها تکیه می‌کنید و از نصایح‌شان استفاده می‌کنید؛ اکنون زیاد به حرفهایشان گوش ندهید، برای اینکه امکان دارد شما را به مسیر درستی هدایت نکنند. این موضوع واقعاً موضوع پیچیده‌ای نیست: پس وقتی که حق انتخاب دارید، چیزهایی را که اصلاً لازم ندارید نخرید!!

شهریور: 

حالا که ونوس دوست داشتنی در نشانه شما قرار دارد تابستان شما باید کمی بهتر شده باشد. باوجود اینکه شما دوست دارید تفریح کنید، ولی هنوز هم قبل از اینکه به تفریح کردن مشغول شوید می‌توانید به دلایل خود برای کار کردن فکر کنید. طبیعتاً شما نباید از زیر بار مسئولیتهایتان فرار کنید، اما اگر در نهایت اعتراف می‌کنید که داشتن یک سرگرمی مناسب نیز فعالیت سالمی است، بنابراین برای امروز اینگونه برنانه ریزی کنید.

مهر:

امروز ونوس سیاره بخت شما، در حالیکه باعث می‌شود بیشتر رویاپردازی کنید، وارد دوازدهمین خانه شما، خانه رویاها و تخیلات می‌شود. تخیلات شما امروز بیشتر از اینکه منبع الهام وخلاقیت بشوند و بیشتر از اینکه سازنده باشند مخرب هستند و تفکرات احمقانه‌تان شاید فقط توسط خودتان پذیرفته بشوند! براساس هر هوا و هوسی که به ذهنتان می‌آید عمل نکنید و اول به نتایج کارتان فکر کنید!!

آبان:

امروز احساسات شدید شما می‌تواند باعث به وجود آمدن اتفاقات ناراحت کننده‌ای شود، مخصوصاً اگر شما از دست افراد دیگر عصبانی شوید و احساسات خود را با آنها درمیان نگذارید. اگر شما به دوستانتان بگویید که در فکرتان چه می‌گذرد اولین قدم را برداشته‌اید، اما اگر هیچ کاری انجام ندهید احتمال ندارد مشکل رفع بشود. این سخن به معنی این نیست که شما مجبورید که هرچیزی آنها گفتند قبول کنید. به جای یک عملکردشتابزده، استفاده کردن از استارتژی‌ای که برای حل کردن مشکلات بلند مدت استفاده می‌شود، بیشترین فایده را خواهد داشت.

آذر:

در حالیکه در حال تکمیل کردن یک پروژه هستید و پشت سر هم در کارتان تأخیر به وجود می‌آید، باید صبر و حوصله خود را حفظ کنید. در حالیکه عدم پیشرفت کارهایتان شما را بی‌طاقت و یا حتی مستأصل می‌کند که به اجبار کارتان را انجام دهید، باعث می‌شود ناامیدی شما نیز بیشتر بشود. اما تصمیم نگیرید که کارهای جسورانه انجام دهید، برای اینکه هم اکنون این کار حرکت خوبی نیست. تشخیص دادن اینکه دیگردیدگاه‌های شما از رده خارج شده‌اند، دلیل خوبی به دست شما می‌دهد که کمی بیشتر صبر کنید.

دی: 

شما ایده های بسیار زیادی در مورد کارهایی که می‌خواهید در آینده انجام بدهید دارید و به زودی امکان این فراهم می‌شود که اولین قدمتان را بردارید. اما درحالیکه وسوسه شده‌اید و فکرهای نادرستی می‌کنید، احساس می‌کنید که لازم است تصمیم دیگری بگیرید. معمولاً شما قبل از اینکه دست به عملی بزنید دوست دارید صبر کند تا همه چیز روشن و واضح بشود. با وجود این حالا بیش از حد مشتاق شده‌اید که بدون دور اندیشی و احتیاط کافی اقدام کنید! به یاد داشته باشید، صبور بودن می‌تواند بزرگترین توانایی شما باشد.

بهمن:

اگر با توجه به حرفهایی که دیگران بهتان می‌زنند کار کنید، امکان دارد که ارزش پولتان را نفهمید و بیشتر پول خرج کنید. این سخن به معنی این نیست که دیگران قصد ضرر زدن به شما را دارند؛ آنها فقط بیش از اندازه با شما مبهم حرف می‌زنند و این باعث شده سوءتعبیر شود و شما حرفهای آنها را اشتباه برداشت کنید. زمانی که شما بی‌صبرانه می‌خواهید تصمیمی قطعی بگیرید و می‌شنوید که دیگران در مورد حمایت کردن از شما حرف می‌زنند ممکن است ناخود آگاه گفته‌های آنها را تحریف ‌کنید. اگر شما از عمق پیامهایی که دیگران برای شما دارند مطمئن نیستید از آنها بخواهید که واضح تر حرف بزنند!

اسفند:

امروز عطارد با تفکرات تند و تیزش با نپتون سیاره بخت شما مقابله می‌کند و شما به سمت افکار تخیلی سوق داده می‌شوید. اما ونوس وارد برج سنبله می‌شود و شما باور می‌کنید که توجه تحلیلی از هرچیز دیگری مهم تر است! اگرچه روشن و واضح بودن ذهنتان بهتان کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید؛ عقلانیت زیاد هم می‌تواند باعث شود که به بینش و ادراک خود مطمئن شوید…

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *