فال روزانه : فال امروز ۱۴ مرداد

فال امروز ۱۴ مرداد 

فال روزانه

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به روزی که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

 

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

 

فروردین:

امروز شور و شوق رام نشدنی شما قدرت بیان خلاقانه شما را برانگیخته است، اما شما هنوز هم وسوسه می‌شوید که انرژی های خود را به مسیر مثبتی هدایت کنید. شدت آرزوهای شما بیشتر شده اند و شما می‌ترسید دیگران این را بفهمند. رفتار شما می‌تواند باعث ترساندن و رنجیده خاطر کردن دیگران بشود. لزومی‌ندارد که شما احساسات خود را تغییر دهید، اما متعادل کردن علایق خود یک حرکت عاقلانه به حساب می‌آید.

اردیبهشت:

آزاد گذاشتن خود برای احساس کردن قدرت عشق می‌تواند برای شما نگران کننده باشد، برای اینکه شما دوست ندارید کنترل خود را از دست بدهید. احساسات شما می‌توانند بیش از اندازه شدت پیدا کنند. حتی اگر شما اعتقاد دارید که تحت سلایق فرد دیگری کار می‌کنید، با او بحث نکنید. قبل از هر چیز خونسردی خود را حفظ کنید.

خرداد:

شما امروز از دست یکی از دوستان نزدیکتان و یا یکی از افراد خانواده تان عصبانی می‌شوید، برای اینکه دوست ندارید در نمایش رومانتیکی که فرد دیگری به راه انداخته است شرکت کنید. در ابتدا این نمایش ممکن است به صورت یک سرگرمی‌به نظر برسد، اما وقتی که شدت پیدا کرد شما از این فرد می‌خواهید که دیگر از زندگی شما بیرون برود. حتی ر شما سعی کنید همه چیز سیر قانونی خودش را طی کند، آنها باعث می‌شوند شما در شرایط پیچیده ای قرار بگیرید. به جای اینکه بخواهید با این جریانات به وجود آمده بجنگید، فکر کنید ببینید از این حوادث چه درسی می‌توانید بیاموزید.

 تیر:

با وجود اینکه شما به طور طبیعی با احساسات غیراستدلالی راحت برخورد می‌کنید، اما نمی‌توانید با آنچه احساس می‌کیند ارتباط برقرار کنید. خصوصاً امروز چگونگی رفتار شما مهمتر از صحبتهایتان عمل خواهد کرد. به جای صحبت کردن و در حین صحبت  از یک شاخه به شاخه دیگری پریدن فقط باید با یک رفتار صریح بدون اینکه ابداً نیاز به صحبت کردن داشته باشید شخصیت خودتان را نشان دهید.

مرداد:

امروز که خورشید گرم تابستانی همراه با ونوس زیبا در نشانه شما قرار گرفته‌اند عشق و علاقه زمینی نیز در شما شدت پیدا کرده است. دیگران در مورد اینکه شما چه احساسی دارید هیچ سئوالی به ذهنشان خطور نمی‌کند، برای اینکه شما نمی‌توانید احساسات خود را مخفی نگه دارید. حتی اگر احساسات شما خیلی شدت پیدا کرده‌اند خوب نیست که آنها را فرو خورده و بروز ندهید، آنها همین الان بدون اینکه هیچ دلیل خاصی وجود داشته باشد باید ابراز شوند.

شهریور: 

شما امروز نمی‌دانید که چگونه احساسات خود را ابراز کنید، در نتیجه این اتفاق باعث ناامیدی‌تان می‌شود. این سخن به معنی این نیست که شما نمی‌توانید کلمات مناسب پیدا کنید؛ مشخص است که شما می‌توانید این کار را بکنید. بلکه به معنی این است که پیدا کردن مکان  و زمان مناسب برای صحبت کردن در مورد مسائل حساسی مثل آرزوهایتان کار سختی است. به جای اینکه فکر صحبت کردن را از سرتان بریرون کنید، سعی کنید با تبدیل کردن نیازهای شخصی به تمرینات معنوی  موانع را از سر راهتان کنار بزنید.

مهر:

داشتن دوستان خیلی خاص در زندگی واقعاً نعمت بزرگی است. امروز برای نشان دادن عشقتان و قدردانی کردن از افرادی که در زندگیتان واقعاً نقش اساسی ایفا کرده اند روز مناسبی است. اما کم کاری نکنید؛ اگر لازم است حرفی بزنید حتماً به طور کامل بگویید. اگر همه حقایق گفته نشوند مثل این است که یک پیام را به صورت کامل به کسی نرسانیم. خوشبختانه آنها هم به حرفهای شما گوش خواهند داد و به صحبتهای صمیمانه شما احترام خواهند گذاشت.

آبان:

شما فکرهایی در سرتان دارید و هیچ چیزی نمی‌تواند تلاشتان برای رسیدن به چیزهایی که می‌خواهید را متوقف کند. از نظر ظاهری خواسته های شما می‌تواند مربوط به به مسائل خصوصی و مادی شما باشد. اما اگر عمیق تر بنگریم شما می‌خواهید حقیقتهای متافیزیکی را که مانع شاد بودن شما هستند را بشناسید. حتی اگر امروز هم آدم روشن فکری به نظر نرسید بالاخره متوجه خواهید شد که جزو افراد مهم هستید.

آذر:

وقتی که شما ایده بزرگی دارید و می‌خواهید در آینده به آن برسید به جهان پیرامونتان هم نگاهی بیندازید! اکنون شما هدفهای ساده را جذب نمی‌کنید؛ در عوض به دنبال سرنوشتی عالی و باشکوه هستید که شما به خاطر تلاشهایتان واقعاً سزاوار این سرنوشت هستید. حتی اگر نقشه‌های شما غیر واقعی به نظر می‌رسند، هنوز هم پیروی کردن از حستان و رویاپردازی کردن برایتان خوب است.

دی: 

امروز شما نمی‌توانید با روشهای ساده و ممعمول برقراری ارتباط احساسات خود را بیان کنید. شما متوجه شده اید که در ورای حرفهایی که زده می‌شوند و کارهایی که انجام می‌شوند حقیقت دیگری نهفته است. بنابراین در جستجوی این حقیقت هستید. متأسفانه هرچقدر که بیشتر می‌گردید کمتر به جواب می‌رسید. ولی اگر آرام باشید و احساساتی نشوید راهی را خواهید یافت که به وسیله آن چیزی را که در جستجویش هستید را متوجه خواهید شد.

بهمن:

امروز اگر یک نفر تمام راز دل خود را پیش شما افشا کند شما عصبانی می‌شوید. این سخن به معنی این نیست که شما نمی‌خواهید از اتفاقاتی که افتاده باخبر شوید، بلکه به معنی این است که آن شخص زیاده روی کرده است. گاهی اوقات دانستن حقیقت از اینکه هیچ چیزی را ندانیم سخت‌تر است. اما تلاش برای گشودن رازها حسی غریزی است. در نهایت اگر شما مقاومتی منطقی داشته باشید و در عین حال ذهن بازی هم داشته باشید زندگی شما پربارتر خواهد شد.

اسفند:

شما امروز فکر می‌کنید که اگر از برنامه ریزی خاصی پیروی کرده و اولویت ویژه ای برای خود تعیین کنید به چیزهایی که می‌خواهید می‌رسید. حقیقت این است که واقع بین بودن از کامل بودن اهمیت بیشتری دارد. البته نامرتبی و بی‌برنامه کار کردن هم توصیه نمی‌شود. فقط در حالیکه با خودتان صادق هستید کاری را که می‌توانید به نحو احسن انجام دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *