فال روزانه : فال امروز ۱۳ مرداد

فال امروز ۱۳ مرداد 

فال روزانه

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به روزی که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

 

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

 

فروردین:

امروز کارهای شما به گونه ای است که نیاز به توجه زیاد دارد، اما شما زیاد دوست ندارید که این کارها را انجام دهید. اما باز هم گاهی اوقات شما دارای انگیزه شده و اگر شما کارهایی که قصد انجام دادنش را داشتید انجام دهید اطرافیانتان بیشتر شما را تحسین خواهند کرد. مهم نیست که برای سرعت بخشیدن و بهتر کردن عملکرد خود از چه چیزی استفاده می‌کنید؛ مهم این است که وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهید و سپس بعد از این شما وقت کافی برای سرگرمی و لذت بردن خواهید داشت.

اردیبهشت:

شما روشی کاربردی و عملی دارید که با آن می‌توانید روزتان را تغییر داده و به روزی توأم با لذت و خوشی تبدیل کنید. فقط شما دوست دارید اطمینان حاصل کنید که همه چیز روبراه است یا نه و همین موضوع باعث می‌شود خودتان را موقتاً از لذت بردن محروم کنید. شما نسبت به همه احساس مسئولیت می‌کنید، اما فقط شما اینگونه هستید. اگر دیگران نمی‌خواهند در کارها با شما همکاری کنند، شاید آنها نباید در خوشی ها هم با شما شریک شوند.

خرداد: 

شما با یکی از والدینتان یا یکی از افراد مهم زندگیتان که دورادور شما را راهنمایی می‌کرده مشاجره و دعوا می‌کنید. در ابتدا به نظر می‌رسد که این شخص مانع پیشرفت شما شده است، اما شما می‌توانید چیزهای مهمی ‌از او یاد بگیرید. هم اکنون واقع بین بودن و صداقت داشتن خیلی اهمیت دارد، بنابراین در این موقعیت سعی کنید که به خودتان شک و دودلی راه ندهید.

تیر:

در حالیکه ماه به بهرام ملحق می‌شود شما با برنامه های کاریتان درگیر شده‌اید. اما خوشبختی زمانی فرا می‌رسد که شما خودتان را مجبور کنید که با دقت کارهایتان را انجام دهید. هر دفعه که شما یکی از برنامه های قدیمی‌خود را اجرا می‌کنید، شما برای شاد بودن و تفریح کردن آماده تر می‌شوید. اگر کسی به شما فرصت کاری را پیشنهاد داد خیلی راحت به او جواب مثبت بدهید.

مرداد:

امروز زندگی شما پیچیده تر شده است و وقتی در یک چنین شرایطی دیگران از شما درخواستی می‌کنند شما نمی‌توانید بهشان جواب منفی بدهید. شاید شما نمی‌خواهید آنها ناامید شوند و شاید فکر می‌کنید که اگر الان به آنها کمک کنید بعداً خواهید توانست به آنها تکیه کنید. به هر دلیلی که شما به آنها جواب مثبت دادید، درحالیکه بر اساس نیازهای خود، نه نیازهای یک نفر دیگر، تصمیم می‌گیرید، فرصت رویارویی با مشکلات خودتان را از دست ندهید.

شهریور:

اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است امکان دارد هممه چیز مثل قبل عالی نباشد و ارتباطش با سیاره بهرام باعث شده است شما در مسائل عاطفیتان کمی‌دچار مشکل بشوید. هنوز شما متقاعد نشده اید که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید، برای اینکه ماه امروز صبح به بهرام پیوسته است. در نهایت انعطاف پذیریتان در حالیکه بهتان کمک می‌کند مشکلات عشقیتان را حل کنید، باعث موفقیتتان نیز می‌شود.

مهر:

امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله ای است، به خصوص اگر دوستان و همکارانتان به شما کمک نکنند. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت انگیز مادی و معنوی تان اتفاق افتاده است شکل تازه‌ای دهید؛  این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که به دنبال ثروت بیشتری باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمتهایی که دارید شکرگزار باشید.

آبان:

شما مدت زمان زیادی را صرف فکرکردن بر روی آینده تان کرده اید. در حالی که شما تلاش می‌کنید زندگی متفاوتی برای خود فراهم کنید. به جای اینکه با موانع و مقاومتهایی که در برابر شما می‌شود بجنگید، از تعلقات خاطر و وابستگی هایی که شما را از اهدافتان دور می‌کنند دست بکشید. اگر شما خودتان را از توقعات و انتظارات قبلی خود آزاد کنید، از اتفاقاتی که خواهد افتاد شگفت زده خواهید شد.

آذر:

امروز شما وقتی که با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به خصوص بعد از اینکه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی کنید، برای اینکه همه چیز در حال تغییر کردن است. حتی اگر استرسها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید که به هرچیزی که می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی که قبلاً به شما حسادت می‌کرده، اکنون برای اینکه با شما همکاری کند می‌تواند رویه اش را تغییر دهد.

دی:

امروز برای شما روزی هیجان انگیز است، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. اگرچه زمان نگاه کردن به گذشته تمام شده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده اید را داشته باشید. پس روشی خلق کنید که  به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین گذشته و زمان حال به خودتان کمک کنید.

بهمن:

امروز شما دوست دارید که روابط دوستانه تان عمیق تر شوند، اما به نظر می‌رسد که دیگران از اینکه با شما صمیمی‌ بشوند می‌ترسند. عجیب اینکه یکی از دوستانتان هم فکر می‌کند شما از نزدیک شدن به او اجتناب می‌کنید. به جای اینکه احساسات خود را مخفی نگه دارید خیلی راحت با دوستانتان صحبت کنید. اگر شما با خودتان صادق باشید، همه چیز زودتر از موقع درست می‌شود.

اسفند:

اگر امروز افرادی قصد دارند شما را به یک ماجرای حادثه ای بکشانند، خیلی رک با آنها صحبت کرده و بهشان بگویید که می‌خواهید تنها باشید. حتی اگر شما احساس کردید که تحت فشار قرار گرفته اید، در برابر وسوسه بدبینی و نگرشهای منفی تسلیم نشوید. شما وقت ندارید درگیر یک ماجرای تازه شوید، برای اینکه شما هم اکنون برای هفته آینده خود هم برنامه ریزی کرده اید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *