تهیه‌کننده‌ی فیلم ترسناک Pet Sematary از احتمال ساخت پیش‌درآمد برای آن می‌گوید

فیلم ترسناک Pet Sematary

فیلم ترسناک Pet Sematary

لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura) تهیه‌کننده‌ی فیلم ترسناک Pet Sematary «قبرستان حیوانات خانگی» می‌گوید این احتمال وجود دارد برای این بازسازی یک پیش‌درآمد ساخته شود. رمان Pet Sematary منتشرشده در سال ۱۹۸۳ همچنان یکی از بهترین و ترسناک‌ترین آثار استفن کینگ (Stephen King) است. این رمان سال ۱۹۸۹ در فیلمی موفق مورد اقتباس قرار گرفت، و دنباله‌ی آن در سال ۱۹۹۲ با استقبال کمتری روبرو شد. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

امروزه پس از موفقیت چشمگیر فیلم IT «آن» که باعث تمایل بیشتر فیلمسازان به اقتباس از روی رمان‌های کینگ شده، پارامونت دوباره فیلمی براساس رمان Pet Sematary ساخته است. جیسون کلارک (Jason Clarke) در این فیلم نقش لوییس کرید دکتری شهری را بازی می‌کند که همراه خانواده‌اش به حومه‌ی شهر مین نقل مکان می‌کند، تصمیمی که باعث می‌شود او و خانواده‌اش به وحشتناک‌ترین روش‌های ممکن آسیب روحی ببینند. Pet Sematary که مدتی پیش در جشنواره فیلم جنوب به جنوب غربی به نمایش درآمد و با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد، نوید موفقیت دیگری در باکس‌آفیس برای ژانر وحشت را می‌دهد.

با توجه به محبوبیت ژانر وحشت، و همچنین علاقه‌ی شدید مخاطبان به آثار کینگ در این ژانر، احتمال موفقیت بالای Pet Sematary در باکس‌آفیس خیلی زیاد است. بنابر همین احتمال، دی بوناونتورا تهیه‌کننده‌ی Pet Sematary از احتمال ساخت یک پیش‌درآمد برای این فیلم گفته است. دی بوناونتورا در مصاحبه‌ای اعلام کرده اگر Pet Sematary در باکس‌آفیس به موفقیت برسد یک دنباله برای آن ساخته خواهد شد، اما همچنین گفته این دنباله باید یک پیش‌درآمد باشد. او در این باره گفته است:

به نظرم اگر قرار باشد چنین دنباله‌ای ساخته شود، باید یک پیش‌درآمد باشد. اگر رمان را خوانده باشید، متوجه می‌شوید که ما تمام اتفاقاتی که قبل از نقل مکان خانواده‌ی کرید به این خانه رخ داده را بررسی نکرده‌ایم. پس به نظرم این بخش داستان می‌تواند در یک فیلم جداگانه روایت شود، و شخصا مشتاق انجام چنین کاری هستم، چون منبع الهام ما هنوز هم داستان‌هایی دارد که ما بیان نکرده‌ایم.

اگرچه پایان این فیلم احتمال ساخت هرگونه دنباله را منتفی می‌کند، اما داستان سرگذشت جالبی پشت قبرستان حیوانات خانگی و قدرت‌های ماورایی آن وجود دارد که قطعا می‌تواند درون‌مایه‌ی یک پیش‌درآمد قرار بگیرد. دی بوناونتورا هم دوست ندارد داستان را به جلو پیش ببرد، یعنی نمی‌خواهد اشتباهی که فیلم Pet Sematary Two محصول ۱۹۹۲ انجام داد و تلاش کرد داستان را با حضور شخصیت‌های جدید روایت کند، اما در رسیدن به موفقیت فیلم اول شکست خورد را تکرار کند.

اگر Pet Sematary در باکس‌آفیس موفق باشد، کاملا بدیهی است که پارامونت یک دنباله برای آن بسازد. البته دنباله‌های ترسناک معمولا موفق ظاهر نمی‌شوند، که این قضیه درباره‌ی دنباله‌هایی که از روی آثار کینگ ساخته می‌شوند بدتر هم هست. با وجود اینکه دنباله‌های ساخته شده از روی آثار کینگ معمولا موفق نبوده‌اند، اما بعضی از فیلم‌هایی که از روی آثار او ساخته شده فرنچایزهایی به راه انداخته‌اند که چندین سال ادامه داشته‌اند، که یکی از آن‌ها Children of the Corn بوده است. اما چیزی که برای تهیه‌کنندگان مهم است استفاده‌ از برند کینگ است، برندی که امروزه بیشتر از همیشه محبوبیت دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *