فیلم The Joker رسما یک داستان اریجین خواهد بود

یکی از ‌بهترین دشمنان بتمن چند ماه دیگر در فیلم مستقل خودش حضور خواهد داشت. کمپانی دی‌سی و استودیوی برادران وارنر در حال تولید فیلم اسپین‌آف مستقل The Joker «جوکر» هستند. به جای اینکه در این فیلم شاهد همان جوکری باشیم که در فیلم Suicide Squad «جوخه انتحار» دیده‌ایم، شاهد نسخه‌ی جدیدی از این شخصیت با بازی خواکین فینیکس (Joaquin Phoenix) خواهیم بود. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

مارک مارون (Marc Maron) یکی از بازیگران این فیلم به تازگی اطلاعات جدیدی درباره‌ی فیلم The Joker افشا کرده است. او گفته طرفداران در این فیلم انتظار یک داستان اریجین (سرگذشت) را برای دلقک جنایتکار داشته باشند. مارون در این باره گفته است:

به نظرم این رویکرد جالبی نسبت به این دنیاست. وقتی صحبت از فیلم‌های کامیک‌بوکی می‌شود من معمولا با اینجور فیلم‌ها مخالفت می‌کنم و به همین دلیل در کنفرانس مطبوعاتی فیلم مرا ریاکار خطاب کردند. طرز فکر من هر چیزی باشد، وقتی کسی با من تماس بگیرد و بگوید دوست داری در یک صحنه با رابرت دنیرو (Robert De Niro) و خواکین فینیکس همبازی شوی؟ پاسخ من قطعا بله است.

او همچنین توضیح داده تاد فیلیپس (Todd Phillips) کارگردان فیلم از این فرصت برای کاوش و بررسی روحیات این شخصیت بهره برده، که شباهت زیادی به کامیک‌های Joker «جوکر» و The Killing Joke «جوک کشنده» دارد. مارون در این باره گفته است:

این مثل دیگر فیلم‌های کامیک‌بوکی نیست. رویکردی که تاد فیلیپس در اینجا دارد بیشتر داستان اریجین و مطالعه‌ی شخصیت یک بیمار روانی است که به جوکر تبدیل می‌شود. این یک فیلم صمیمانه اما تاریک با دیدگاهی خاص است. منتظرم هرچه زودتر واکنش طرفداران را نسبت به آن ببینم.

نظرات مارون کاملا شبیه فینیکس است، که گفته بود به راحتی در هر فیلم ابرقهرمانی بازی نمی‌کند. اما این پروژه برای هردو بازیگر جذاب بوده است. فینیکس درباره‌ی انگیزه‌های خودش برای پیوستن به فیلم The Joker گفته بود:

به نظرم زیر هیجان و جذابیت این فیلم‌ها و مقیاس آن‌ها، شخصیت‌های شگفت‌انگیزی وجود دارند که با مشکلات زندگی واقعی دست و پنجه نرم می‌کنند. گاهی اوقات این مشکلات آشکار شده و به نمایش گذاشته می‌شوند، و گاهی اوقات خیر، بنابراین همیشه به این فکر می‌کردم کدام شخصیت در کامیک‌ها هست که شایستگی این را دارد تا شخصیتش مورد بررسی قرار بگیرد. به نظرم تاد هم چنین رویکردی نسبت به این فیلم دارد.

فیلم The Joker در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۹۸) اکران خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *