شناخت انواع سفر

 

انواع سفر

رویای شما از یک سفر بی نقص و رویایی می تواند در بودن کنار ساحل و لذت بردن از نور خورشید محدود شود، اما در این مقاله رویای شما را به ۱۰ نوع سفر خاص و هیجان انگیز گسترش می دهد.

  • سفرهای انفرادی

شما برای این سفر احتیاج به مشورت با دیگران ندارید تنها کاری که باید انجام دهید آماده کردن ساک سفرتان است.

تصور کنید می توانید به آن مکان بکر و همیشه مبهمتان سفر کنید، اگر شما تا اکنون به این دسته خاص از سفر نرفتید، حتما برای یکبارهم شده چمدانتان را ببندید و راهی سفر شوید.

 

  • سفرهای خانوادگی

می توان گفت تمامی افراد سفرهای خانوادگی را به عنوان ابتدایی ترین نوع سفر تجربه کردند.

با هر سنی و با هر نوع تفکری مسافرت های خانوادگی به فکر و رویای شما جهت می دهد تا ایده آل هایتان را از سفر بشناسید و در ماجراجویی های دیگر به سراغ آنها بروید.

 

  • سفرهای دوستانه

اگر روابط شما با دوستانتان خوب است حتما باید این نوع از سفر را تجربه کنید، خاطره ای که از سفرهای دوستانه بدست می آورید تا ابد در ذهن شما خواهد ماند.

سفر دوستانه محبوب ترین نوع سفر در بین نوجوانان و جوانان اروپایی است.

پس چمدانتان را ببندید، با دوستانتان تماس بگیرید و راهی سفری مهیج شوید.

 

  • سفر با تور

در این نوع سفر شما با افراد دیگر همسفر می شوید. حتی یکبار هم شده این سفر را امتحان کنید و از هم نشینی با دیگران لذت ببرید.

در سفر با تور عموما تمام نیازهای شما مانند وعده های غذایی از قبل تعیین شده است.

در هر روز از سفر معمولا برنامه ویژه ای برای شما برنامه ریزی شده است. مهم نیست به چه شهر یا کشوری قصد سفر دارید قطعا برای آن جا یک تور وجود دارد.

  • پکیج های مسافرتی

کافیست ساحل یا مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید و به نماینده تور اطلاع دهید و با خیال راحت به سفر بروید، در این نوع از مسافرت شما احتیاج به یاد گرفتن زبان بومی آن منطقه ندارید و در طول سفر فردی همراه شما است.

 

  • تعطیلات آخر هفته

سفرهای آخر هفته نوعی مهارت به حساب می آیند. شما باید سریع تصمیم بگیرید، ارزان ترین پرواز را شهری که همیشه می خواستید از آن بازدید کنید، انتخاب کنید.

مزیت این سفر این است که شما ناگهانی با یک فرهنگ جدید در مدت زمان اندکی آشنا می شوید. این نوع سفر برای افرادی که از روزمرگی زندگی و روند یکنواخت آن خسته شده اند پیشنهاد می شود.

 

  • تور چند روزه دریایی (کشتی کروز)

تاریخچه این نوع از سفرها به دوره کشتی تایتانیک باز می گردد. سفری سراسر هیجان با برنامه های تفریحی متفاوت از ویژگی های این نوع از سفر است. شما مدت زمان مشخصی را در یک کشتی بزرگ تفریحی سفر می کنید و از آن می توانید نهایت لذت را ببرید.

 

  • کوله گردی

یک نوع سفر اکتشافی خاص به همراه یک کوله پشتی از ویژگی های این نوع سفر است.

در کوله گردی باید نکات فراوانی را رعایت کنید تا سفر ایمنی داشته باشید مانند حمل کردن یک چراغ خوراک پزی، چراغ قوه، کیسه خواب و غیره.

  • سفرهای مذهبی

یکی از رایج ترین نوع سفرها در ایران، سفرهای مذهبی است. هدف اصلی از این نوع سفر بازدید از اماکن مذهبی مانند بازدید از مسجدها، امامزاده ها و غیره.

 

  • سفرهای لوکس

بهتر است بگوییم این نوع از سفرها تجلی ساز کوچکی از بهشت هستند، منظره اختصاصی از دریا، خوراک های لوکس همه ی اینها بازتابی از یک سفر لوکس است.

البته که هزینه این دسته از سفرها گزاف و بسیار گران است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *