اقدام وحشیانه خاله با خواهر زاده! + عکس

یک پسر ۳ ساله بی گناه توسط خاله شیطان صفت خود، تا حد مرگ مورد ضرب و شتم و ضربات شدید شلاق قرار گرفت. خاله‌ای که مسئولیت مراقبت از خواهرزاده ۳ ساله اش را بر عهده داشت، تنها به دلیل درست هجی نکردن کلمات عصبانی شد و پسر بچه بی گناه را به کشتن داد.

پسر ۳ ساله به نام “اتان آلی” تا حد مرگ توسط خاله ۲۱ ساله اش با نام ” کریستین دال” مورد شکنجه و ضربات شلاق قرار گرفت.

“دال” سرانجام در بازجویی های پلیس ، اقرار کرد که به طور مکرر و پشت هم خواهرزاده اش را با شلاق زده است ،فقط به این دلیل که از درست بیان نکردن کلمات از زبان “اتان” کوچک ، به ستوه آمده بود.

جسد “اتان آلی” ۳ ساله در یک آپارتمان کوچک در شهر بروکلین نیویورک، آمریکا پیدا شد در حالی که بدن کوچکش پر بود از نشانه های کبودی کمربند و پارگی بی‌رحمانه عضلات که نشان بی‌رحمی قاتل می‌داد.

مشاهدات کالبدشکافی از جسد “اتان” ۳ ساله نشان می دهد او از کبودی های شدید در ناحیه کمر، ران ها، شانه ها و از همه کشنده تر در ناحیه جمجمه اش رنج برده است و ساعت‌ها درد و رنج را تحمل کرده است.

“مایکل گلد” وکیل “کریستین دال” روانی به خبرگزاری ها گفت: اقدامی که او مرتکب شده است ، عملی بسیار وحشتناک و غیر انسانی است.مشخص است که موکل من هیچ علاقه و توجهی نسبت به خواهر زاده کوچکش نداشته است.حادثه ای که اتفاق افتاده ، یک مرگ غم انگیز است به دلیل چیزی که می توان آنرا یک نظم و تربیت افراطی دانست که از حد خود فراتر رفته تا جایی که به مرگ “اتان” کوچک ختم شده است.

“دان” از خواهر زاده اش به عنوان کمک برای خواهرش ، “ناتاشا آلی” زمانی که به سر کار می رفت، مراقبت می کرد.

یکی از ماموران پلیس در مصاحبه با خبرگزاری گفت: مادر و پدر کودک در شوک این حادثه به سر می برند و در حال طبیعی خود نیستند.آنها از ناراحتی بسیاری رنج می برند و هنوز علت این خشونت وحشیانه را نمی‌دانند.

طبق گفته پلیس، در روز مرگ پسر کوچک “اتان” ، او از بیماری رنج می برده است تا حدی که نتوانسته به کلاس پیش دبستانی خود برود.”اتان” زمانی که کمی حالش بهتر شد، خاله اش “دال” درباره درس های پیش دبستانی اش از او سوال کرد.”دال بعد از اینکه متوجه شد ” اتان ” کوچک در درست هجی کردن کلمات مشکل دارد، او را به شدید ترین نحو ممکن می زند تا جایی که پسر ۳ ساله زیر ضرب و شتم های شدید ” دال” جان می دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *