پیش‌درآمد فیلم Grease با نام Summer Loving ساخته می‌شود

استودیو پارامونت پلیرز پیش درآمد فیلم Grease به نام Summer Loving را در دست ساخت دارد و جان آگوست (John August)، نویسنده باتجربه فیلم‌های Big Fish و Charlie and the Chocolate Factory را برای نوشتن فیلم‌نامه در اختیار گرفته است. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

کمپانی Temple Hill که اخیرا فیلم‌های Love, Simon و Maze Runner و First Man را ساخته این فیلم را به همراه Picturestart، کمپانی زیر نظر لاینزگیت، می‌سازد.

فیلم Grease فیلم موزیکال کلاسیک محصول ۱۹۷۸ با بازی جان تراولتا (John Travolta) و الیویا نیوتون (Olivia Newton) است. جان در نقش نوجوان دبیرستانی با دنیای متفاوت و نیوتون در نقش سندی اولسون، دختر خوب و نجیب استرالیایی در این فیلم ظاهر شده‌اند که در پایان فیلم با هم دوست می‌شوند.

هرچند در ابتدای فیلم، زوکو و اولسون هر دو با آهنگ Summer Nights یاد دوستان‌شان می‌افتند. داستان زوکو، گرافیکی اسا اما اولسون پاک و معصوم است.

فیلم Grease چند دهه برای پارامونت عنوان خاصی بوده و آهنگ‌های آن با استقبال مخاطبین مواجه شده است.

در سال ۲۰۱۶ نسخه تلویزیونی فیلم با بازی جولیان خو (Julianne Hough) و ونسا هاجینز (Vanessa Hudgens) ساخته شد که موفق بود و ۵ جایزه امی برد.

آگوست با تیم برتون (Tim Burton) همکاری منظم داشته است. او فیلم‌نامه Aladdin، بازسازی لایواکشن دیزنی را نوشته که ۲۴ مه اکران می‌شود و سر کار Stories to Tell in the Dark، اقتباس گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) بوده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *