فال روزانه : فال امروز ۲۲ تیر

فال روزانه ۲۲ تیر

فال روزانه

جهت مشاهده آخرین فال منتشر شده مربوط به روزی که در آن قرار دارید از کلید زیر استفاده نمایید

 

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

 

فروردین:

امروز شما حسابی سرحال هستید، برای اینکه اعتقاد دارید فقط باید به چیزهایی که دلتان می‌خواهد برسید. شما از ارتباطات قبلی‌تان دوری کرده‌اید، بنابراین از حوادث جدیدی که رخ می‌دهد آشفته می‌شوید. با وجود این حالا که ونوس وارد پنجمین خانه شما، یعنی خانه مربوط به روابط عاشقانه، شده است، شما تنهایی را انتخاب کرده‌اید، بنابراین طوری رفتار کنید که در عین لذت بردن از خوشی‌هایی که به دنبالشان بودید، برای دیگران هم مفیدتر باشید.

اردیبهشت:

ونوس سیاره قانونمند شما وارد دومین خانه بنیادی شما شده است و در عین حال که شما درجستجوی هیجانات عشق هستید، روزها به سرعت سپری می‌شوند. اما شما اکنون به خاطر خواسته‌های خودتان خیلی پافشاری می‌کنید و اگر بیش ازحد غیر قابل انعطاف باشید، مشکلات زیادی به وجود می‌آیند. باید آغوش خود را به روی دیگران باز کنید وگرنه عشقی که به تازگی وارد زندگیتان شده است را از دست خواهید داد.

خرداد:

وقتی که ونوس زیبا وارد سومین خانه پرمشغله شما که مربوط به روابطتان می‌باشد، می‌شود، زندگی عشقی شما نیز در حال پیشرفت کردن و بهتر شدن است. امروز برای شما راحت‌تر است که به جای اینکه با فرد مورد علاقه‌تان در مورد علاقه‌ای که به او دارید صحبت کنید با رفتارتان ثابت کنید که دوستش دارید. ولی نباید از صحبت کردن در مورد عشقی که دارید هراس داشته باشید؛ فقط هر احساسی که دارید به زبان بیاورید.

تیر:

در حالی که ونوس سیاره با احساس شما امروز نشانه‌تان را ترک می‌کند، اگر به هفته‌های گذشته نگاهی بیندازید تا ببینید که این سیاره عشق و زیبایی چه چیزی را برای زندگی شما به ارمغان آورده است، مطمئناً سود خواهید کرد. حالا که این سیاره وارد دومین خانه شما مربوط به مسائل مادی زندگی می‌شود؛ زمان این رسیده که بر چیزهایی که پیش از این داشته‌اید تکیه کنید. به جای اینکه به دنبال دوستی‌ها و ارتباطات جدید باشید، بر روی همان روابط قبلیتان تمرکز کنید.

مرداد:

امروز طرز لباس پوشیدن شما بهتر شده است و بیشتر به ظاهر خود توجه می‌کنید، همه اینها به خاطر این است که در حال حاضر ونوس بیشتر به شما توجه کرده و شما را در زمان حال نگه می‌دارد. خوشبختانه امروز که ونوس در اولین خانه شما که فقط مربوط به نیازهای شخصی است قرار می‌گیرد دوستانتان شما را جذاب‌تر از همیشه خواهند دید. حالا شما چگونه با فردی که با شما اینقدر مهربان است رفتار می‌کنید؟ نباید بی‌موقع تحسین‌های او را قطع کنید. باید قلب مهربانی داشته باشید و با آغوش باز پذیرای عشقی باشید که هم اکنون به سمت شما آمده است.

شهریور:

اگر شما از بیان کردن آرزوهایتان خودداری کنید فقط به خاطر اینکه از نتیجه این کار می‌ترسید، ممکن است فرصتهای خیلی زیادی را از دست بدهید. اما همه فرصتهایتان را از دست نمی‌دهید، برای اینکه شانسهای خیلی زیادی پیش روی شما قرار خواهند گرفت. ضمناً در عین حال که ونوس به سمت دوازدهمین خانه شما مربوط به هوشیاری معنوی حرکت می‌کند، آروزهای شما نیز از مسائل عشقی شخصی بیشتر به سمت مسائل معنوی متمایل می‌شوند.

مهر:

در حالیکه ونوس جذاب وارد یازدهمین خانه شما یعنی خانه مربوط به دوستان و معاشرتهای شما شده است، فعالیتهای اجتماعی شما نیز بیشتر خواهد شد. اگرچه شما نیاز داشته‌اید که آخر این هفته در یک حادثه حضور داشته باشید، نباید نگرانی به خود راه بدهید؛ شما بعد از این حادثه خوشی‌های زیادی هم خواهید داشت. و بالاخره تمام کردن وظایفی که به عهده شما گذاشته شده است یک لذت غیر قابل پیش‌بینی را به همراه خواهد داشت.

آبان:

شما می‌توانید به طور کامل کارآیی خود را به نمایش بگذارید، اما هنوز موضوعی وجود دارد که باعث می‌شود شما به عقب برگردید. شما نمی‌دانید که برای پروژه اخیرتان چقدر باید تلاش بکنید. و با وجود اینکه شما مجبورید تضادهای بین آرزوهای شخصی و مسئولیتهای اجتماعی را مدیریت کنید، شاید از طرف کسی که شما را خیلی خوب نمی‌شناسد و زیاد با شما صمیمی نیست برایتان مشکلی به وجود بیاید. اینک سعی نکنید زندگی خود را قسمت‌بندی کنید؛ فقط هرچیز خوبی که وارد زندگیتان می‌شود را قبول کنید.

آذر:

اگر شما در طول هفته بیشتر از آن حدی که خودتان می‌خواسته‌اید کار کرده باشید، در آخر هفته به دنبال فرصتی برای استراحت کردن می‌گردید. متأسفانه وظایف شما همه بخشهای زندگی شما را تحت پوشش قرار می‌دهند. شما مجبورید که به قولهایی که داده‌اید عمل کنید، اما خوشبختانه در حالیکه ونوس وارد نهمین خانه شما می‌شود شما قادر خواهید شد وقت خالی برای تفریح کردن پیدا کنید. همه توجه‌تان را صرف تفریح کردن نکنید، برای اینکه هنوز کارهایی برای انجام دادن دارید.

دی:

شما صادقانه اعتراف می‌کنید که اگر مثل دیگران با پختگی کامل وظایفتان را انجام ندهید، خیلی چیزها را از دست خواهید داد. اما اکنون زمان کافی و مکان مناسب برای انجام دادن مسئولیتهایتان وجود دارد. شما اکنون سهم خودتان را انجام داده‌اید و درحالی که کودک درون شما شروع به ظاهر شدن کرده است دوباره زمان تفریح کردن نیز فرا رسیده است. فقط به خاطر اینکه دوست دارید قدری هم خوش باشید در مورد خودتان آنقدر با منفی بافی قضاوت نکنید.

بهمن:

اگر یکی از اطرافیان شما در حال حاضر در حال تفریح کردن است و اوقات خوشی را می‌گذارند، این یک یادآوری برای شما است تا بفهمید شما هم می‌توانید از زندگی‌تان لذت ببرید. شاید شما در عین حال که وظایفی که از شما انتظار می‌رود را انجام می‌دهید، لازم می‌دانید که زمانهای خالی‌تان را محدود کنید. با وجود این امروز در حالی که ونوس دوست داشتنی وارد هفتمین خانه شما می‌شود که این خانه مربوط به معاشرت‌ها و دوستی‌های شماست، این طرز فکرتان نیز عوض می‌شود. تلفن را بردارید شماره یکی از دوستانی که تحسینش می‌کنید را بگیرید و با هم یک برنامه تفریحی ترتیب دهید.

اسفند:

امروز سعی نکنید از رابطه‌های دوستی مربوط به گذشته فرار کنید. البته تغییر دادن برنامه‌هایتان در آخرین لحظه برای افراد دیگر خوشایند نیست، اما این کار در شما نیز احساس خوبی ایجاد نمی‌کند. اگر شما در حال حاضر می‌خواهید که از رندگیتان لذت ببرید، لازم است که قبل از اینکه به خودتان خدمت کنید برای دیگران مفید باشید. عجیب اینکه ممکن است کمک کردن به دیگران از توجه کردن به نیازهای شخصی خودتان اهمیت بیشتری داشته باشد و در حال حاضر شما نباید به فکر تأمین نیازهای خود باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *