صفحه اینستاگرام نیلوفر رجایی

خانم رجایی که ۲۶ ساله است تعداد بسیار معدودی عکس در صفحه خود قرار دارد. وی حدود ۵۷ هزار فالوور ( هوادار) در صفحه اینستاگرام خود دارد و تنها صفحه اینستاگرام ۹۴ نفر را دنبال می کند.

اینستاگرام بازیگر الیزابت در پایتخت خود چند عکس از سکانس های این سریال پر بیننده را نیز منتشر کرده است.

نام و نام خانوادگی: نیلوفر رجایی فر

تاریخ تولد: ۱۱ بهمن ماه ۱۳۷۱ (۱۳۷۱/۱۱/۱۱)

محل تولد: تهران

تحصیلات : لیسانس فیزیک و اختر فیزیک از دانشگاه رویال لندن (Physics and Astrophysicist from Royal Holloway University of London)

وضعیت تاهل: مجرد

نیلوفر رجایی فر , نیلوفر رجایی فر بازیگر سریال پایتخت 5

کارنامه هنری نیلوفر رجایی فر

سریال پایتخت ۵  (سیروس مقدم، ۱۳۹۷)

خانواده نقی معمولی در سریال پایتخت پنج پس از مسافرت به کشور ترکیه هنگامی که سوار بر بالن بودند به علت فوت کاپیتان بالن دچار حادثه شدند، اتفاقی که باعث شد بالن آنها به دریا سقوط کند و آنها با امواج خروشان آب به ساحل هدایت شوند، آنها پس از نجات از آن حادثه هولناک به امید رسیدن به شهر شروع به پیاده روی کردند ، غافل از آنکه در کشور سوریه فرود آمدند. در این میان به روستایی رسیدند که تنها یه دختر انگلیسی در آن بود، دختری به نامالیزابت که با اسلحه ره استقبال آنها آمد و پس از صحبت با ریما رامین فر بازیگر نقش هما معلوم شد که او جزو نیروهای داعش بوده است ولی در حال حاضر از آنها جدا شده است و در حال فرار است ، نقش الیزابت دختر انگلیسی سریال پایتخت را نیلوفر رجایی فر بازیگر جوان کشورمان ایفا کرده است.

عکس بچگی نیلوفر رجایی فر , سن نیلوفر رجایی فر

عکس کودکی نیلوفر رجایی فر بازیگر پایتخت ۵

عکس جدید نیلوفر رجایی فر , بیوگرافی نیلوفر رجایی فر

عکس اینستاگرام نیلوفر رجایی فر

عکس تولد نیلوفر رجایی فر , سریال های نیلوفر رجایی فر

عکس جشن تولد ۲۵ سالگی نیلوفر رجایی فر

عکس نیلوفر رجایی فر بازیگر سریال پایتخت 5 , اینستاگرام نیلوفر رجایی فر

عکس نیلوفر رجایی فر به همراه ریما رامین فر، احمد مهرانفر، محسن تنابنده

هومن حاجی عبداللهی و سارا و نیکا در پشت صحنه پایتخت ۵

سیروس مقدم : بازی درخشان [نیلوفر رجایی فر] را در سریال پایتخت ۵ از دست ندهید!

آخرین روزهای سال ۹۶ تلویزیون شاهد برگزاری چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم بود. در حاشیه این مراسم فرزاد حسنی اولین برنامه زنده شبکه نسیم با نام “تلویزیون” را به روی آنتن برد برنامه ای که با محوریت جشنواره جام جم به صحبت با کاندیداهای بخش های مختلف جشنواره می پرداخت و در اولین قسمت از این برنامه سیروس مقدم کارگردان مطرح تلویزیون میهمان حسنی بود که در سوال پایانی برنامه وقتی فرزاد حسنی از او پرسید : بازیگری که دوست دارید مردم با دقت بیشتری در سریال پایتخت ۵ نگاه کنند و خستگی تون رو از تن تون در کرده میدونم همه خوب بودند یک نفر رو بگید من امسال عید به همه بگم به اون نگاه کنند؟

سیروس مقدم در پاسخ گفت: در پایتخت ۵ بازی های درخشانی خواهید دید من یک نفر رو میگم برای اینکه به بقیه بر نخورد ما در واقع یک دختر خانمی جدیدی تو این سریال داریم که نقش یکدختر انگلیسی را بازی می کند

فرزاد حسنی درباره اسم این بازیگر جدید پرسید که سیروس مقدم در فراری رو به جلو اعلام کرد حالا بعدا معلوم میشه اسمش چیه  گفته میشه، ولی من به نظرم چون یه آدم جدید به سریال اضافه شده و فوق العاده نقش اش رو خوب بازی کرده با معذرت از بقیه بچه ها چون میدونم همه خوب هستند من این یدونه رو جدا کردم که قاطی خانواده پایتخت نشه .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *