تست روانشناسی: اولین چیزی که در تصویر می‌بینید، چیست؟

تست های روانشناسی بر اساس خطای دید امروزه بسیار رایج شده و کاربران اینترنت و روانشناسان از آن ها استفاده زیادی می برند. ما هم یک نمونه از این تست ها آورده ایم که میتوانید با انجام دادن آن برخی از جزئیات شخصیتی خودتان را بشناسید. البته به شما پیشنهاد می کنم که نتایج تست را زیاد هم جدی نگیرید.

۱


۲


۳


۴


۱-

شیر: بیشتر دوست دارید به اصل هر چیزی پی ببرید و از مواجهه با ترس ها هیچ هراسی ندارید. شما انسان بسیار شجاعی هستید.

پرنده: بی فکر و گاهی اوقات مسئولیت ناپذیر هستید. شخصیت خلاقی دارید و دوست دارید دنیا را در جهت بهتر شدن تغییر دهید.

۲-

اردک: زندگی شما پر از هیجان های احساسی است. روحیات تان دائم در حال تغییر است و تصمیمات ناگهانی می گیرید.خرگوش: همیشه عواقب هر کاری را در نظر می گیرید. منطق اولین جایگاه را در زندگی تان دارد و البته این به این معنی نیست که شما انسان سرد و بی احساسی هستید.

۳-

کروکدیل: همیشه دوست دارید شرایط را تحت کنترل داشته باشید و مسئولیت هر چیزی را به گردن بگیرید. شما یک مدیر، رهبر یا یک رئیس با دقت هستید.پرنده: ترجیح می دهید که مسیرهای پرفراز و نشیب و ترسناک را در زندگی انتخاب نکنید. این به معنای نداشتن عقیده و نظر خاص خودتان نیست. شما با دیگران می سازید به همین دلیل بسیار رک و اجتماعی هستید.

۴-

پوزه سگ: مشخص است که تصویر را در مسیر عادی یعنی از چپ به راست تحلیل کرده اید. این به این معنی نیست که شما انسانی عادی هستید بلکه به این معنی است که دیدگاهی کاملا منطقی دارید و زمانی که به سمت راست تصویر می رسید در مرحله دوم تصویر سمت راست را می بینید.پا و دم سگ: اگر تصویر را از راست به چپ تحلیل کرده باشید و یا این که فورا متوجه گنگی و ابهام آن شده باشید یعنی دوست دارید از روش ها و دیدگاه های خلاقانه برای حل مشکلات استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *