پیوستن والتر اسکارشگورد به فیلم ماورایی مهیج Don’t Click

والتر اسکارشگورد

والتر اسکارشگورد

والتر اسکارشگورد (Valter Skarsgard) برای بازی در نقش اصلی فیلم ماورایی مهیج Don’t Click «کلیک نکن» به کارگردانی جی-هی کیم (G-Hey Kim) انتخاب شد. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

والتر پسر استلان اسکارشگورد (Stellan Skarsgard) و برادر کوچکتر الکساندر و بیل اسکارشگورد (Alexander and Bill Skarsgard) است و قبلا در فیلم Lords of Chaos «اربابان آشوب» به کارگردانی جوناس آکرلوند (Jonas Akerlund) و سریال درام Black Lake «دریاچه‌ی سیاه» محصول کشور سوئد بازی کرده است.

فیلم Don’t Click که فیلمبرداری آن در اونتاریو انجام خواهد شد توسط کورتنی مک‌آلیستر (Courtney McAllister) نوشته شده و مارک کوفوس (Mark Koufos) و کاترین هاوارد (Catherine Howard) هم در آن حضور دارند.

اسکارشگورد نقش جاش را بازی می‌کند که متوجه می‌شود هم‌اتاقی‌اش در دانشکده (با بازی کوفوس) گم شده و لپتاپش را جا گذاشته که با نگاه کردن به صفحه‌ی آن جاش بیهوش می‌شود. وقتی او بیدار می‌شود، خود را در سردابی مرطوب کنار هم‌اتاقی‌اش پیدا می‌کند و حالا باید خودش و دوستش را از دست موجودی انتقامجو که قصد دارد کنترل ذهن و بدن آن‌ها را به دست بگیرد نجات دهد.

تهیه‌کنندگی Don’t Click برعهده‌ی مک‌آلیستر، بیل مارکس (Bill Marks)، جرج میهالکا (George Mihalka) و کریستوفر ژیرو (Christopher Giroux) است.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *