پوستر چینی فیلم Avengers: Endgame با حضور والکری منتشر شد

Avengers: Endgame

Avengers: Endgame

پوستر چینی Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» با حضور شخصیت والکری با بازی تسا تامپسون (Tessa Thompson) و دیگر انتقام‌جویان زنده‌مانده منتشر شد – که بالای سر شبحی از قهرمانان سقوط کرده دیده می‌شوند. مارول در حال گسترش کارهای تبلیغاتی Avengers: Endgame است، اما آن‌ها هنوز درباره‌ی چیزی که به اشتراک می‌گذارند خیلی محتاطانه رفتار می‌کنند. تاکنون دو تریلر برای Avengers: Endgame منتشر شده، اما درواقع دیگر تصاویر تبلیغاتی بودند که اطلاعات مهمی درباره‌ی این فیلم موردانتظار به مخاطبان ارائه دادند. در ادامه خبر با اینفو همراه باشید.

در بنری جدید مشخص شد زره هالک‌باستر در بخشی از فیلم Endgame دیده خواهد شد. این فقط ابتدای راه بود و مارول پس از آن پوستر ۳۲ شخصیت فیلم را منتشر کرد. این پوسترها تقریبا شامل تمامی شخصیت‌هایی بودند که رسما زنده‌اند یا در فیلم قبلی کشته شده‌اند. به واسطه‌ی همین پوسترها تایید شد والکری از بشکن تانوس جان سالم به در برده و شوری (با بازی لتیشیا رایت (Letitia Wright)) هم در اثر بشکن پودر شده است.

گوین فنگ (Gavin Feng) تحلیلگر باکس‌آفیس چینی پوستر چینی Avengers: Endgame را منتشر کرد – که در تاریخ ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) در سینماهای بین‌المللی اکران خواهد شد. این پوستر بین بهترین پوسترهای منتشرشده توسط مارول برای این فیلم قرار می‌گیرد،‌ و در آن شاهد حضور والکری در کنار دیگر قهرمانان دنیای سینمایی مارول که هنوز قابلیت جنگیدن دارند هستیم. در این پوستر علاوه بر روشن‌تر بودن رنگ‌بندی، شاهد سایه‌ی قربانیان بشکن در پایین پوستر هستیم.

حالا که در بسیاری از تصاویر تبلیغاتی جدید فیلم شاهد حضور والکری هستیم، طرفداران به این فکر می‌کنند نقش او در Endgame چقدر مهم خواهد بود. اطلاعات خیلی کمی درباره‌ی نقش او در فیلم وجود دارند، مثلا اینکه تامپسون سر صحنه فیلمبرداری در کنار ثور و راکت دیده شده است. این مشاهده به این شایعه که ماموریت مجزای ثور و راکت پیرامون اهالی باقیمانده‌ی آزگارد می‌چرخد اعتبار بیشتری بخشیده است. احتمالا والکری رهبری آن‌ها را برعهده داشته و سپس با ثور ملاقات می‌کند.

البته اعلام حضور والکری در این فیلم فقط از طریق پوسترها اعلام شده و هنوز او را در تریلرهای فیلم ندیده‌ایم. اگر مارول قصد انتشار تریلر دیگری برای این فیلم نداشته باشد، شاید طرفداران فرصت این را پیدا نکنند قبل از اکران Endgame والکری را در حال مبارزه ببینند. این شاید چیز بدی نباشد، چون باعث می‌شود همه‌ی طرفداران به یک اندازه با دیدن نقش او در فیلم شگفت‌زده شوند. خوشبختانه تا اکران Avengers: Endgame کمتر از یک ماه باقی مانده،‌ پس به زودی انتظار همگان برای تماشای او در این فیلم به پایان خواهد رسید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *